doe mij maar hardstylequote:Op zondag 4 november 2007 18:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bent toch geen mietje he?
Geniale muziek man!Vooral Guns 'N Roses & Metallica
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 21:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
doe mij maar hardstyle, heb het niet zo op die nummers in rockband , vind rock nummers zoals creed , en linkin park vaak wel leuk
Die zijn geweldig, maar heb het meer over Slayer ed.quote:Op zondag 4 november 2007 18:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bent toch geen mietje he?
Geniale muziek man!Vooral Guns 'N Roses & Metallica
en waarom ?quote:
2 woorden.quote:Op zondag 4 november 2007 23:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die zijn geweldig, maar heb het meer over Slayer ed.
Nouja vooral het begin van de game zijn toffe nummers, Paint it black, welcome to the jungle, slow ride.quote:Op zondag 4 november 2007 23:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
2 woorden.
Fuckin' Slayer. Je hebt niet geleefd als je niet op z'n minst 1 keer Angel of Death hebt meegeblèrd.
Anyways, kwestie van smaak. Vroegâh, zo'n 10 jaar terug, toen was ik zo'n fossiel die echt helemaal lijp was van metal. Ik hoor het nog wel eens en het lange haar is er ook nog steeds, maar concerten enzo heb ik wel gehad. Echter, druk wat Slayer, Annihilator of Anthrax in de stereo en ik sta weer te stuiteren als een balletje.
Ik snap wel dat men de game minder vindt, juist vanwege die tracks. Het is echt tyfusherrie als je er niet van houdt. Maar ja, dat heb ik weer met kampermuziek. Het moment dat er een 'Singstar: Hazes en vette vrienden' komt, dan hang ik mijn controllers aan de boom.
Maar afgezien van Slipkots en Slayer, de rest van die game heeft toch niet echt van die harde nummers?
Gelukkig luister je nog enigzins naar muziek. Hardstylequote:Op zondag 4 november 2007 21:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
doe mij maar hardstyle, heb het niet zo op die nummers in rockband , vind rock nummers zoals creed , en linkin park vaak wel leuk
nee man das juist lekker voral bij het uitgaan kan je compleet los gaan op hardstylequote:Op zondag 4 november 2007 23:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gelukkig luister je nog enigzins naar muziek. HardstyleDance
Slayer vind ik ook wat aan de harde kant maar Angel of Death is een geniaal nummer
Hmm nou als ik uitga luister ik altijd naar GnR, Metallica, Flogging Molly, Nirvana etc. Heerlijk!quote:Op zondag 4 november 2007 23:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee man das juist lekker voral bij het uitgaan kan je compleet los gaan op hardstyle
met iedereen lekker beuken![]()
vind het niet lelijk ofzo , luister er ook naar maar minder vaak , opzich luister ik naar alles behalve rap en r&bquote:Op zondag 4 november 2007 23:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hmm nou als ik uitga luister ik altijd naar GnR, Metallica, Flogging Molly, Nirvana etc. Heerlijk!![]()
GH2 nog kopenquote:Op zondag 4 november 2007 23:54 schreef existenz het volgende:
En ik ben vandaag bij PGR weer uitgemaakt voor fransoos....
Dat is geen Jadequote:Op zondag 4 november 2007 23:43 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.xgn.nl/360/stream/38843/
XGN heeft wel een lekkere exclusive video daaro...
Zit nog in de overweging, maar budgetair is het wat kut op dit momentquote:
http://www.youtube.com/watch?v=UZAfSD1Miswquote:Op zondag 4 november 2007 23:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee man das juist lekker voral bij het uitgaan kan je compleet los gaan op hardstyle
met iedereen lekker beuken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |