Digros, Dirk van den Broek.. dat soort. Volgens mij zitten ze voornamelijk in de randstad.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:48 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Eh, de DigrosKen ik niet. Hebben we hier volgens mij niet.
Ik heb helaas geen kaart van de Sligro/Makro (en ken ook niemand die er wel eentje heeft).quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:51 schreef dekkered het volgende:
[..]
moet je is langs een sligro of iets dergelijks gaan.
kan je als het goed is wel zon grote bak kopen
Je kan daar meestal een dagpas aanvragen, als je gewoon zegt dat je van bedrijf x bent en je pasje bent vergeten.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:14 schreef YPrue het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen kaart van de Sligro/Makro (en ken ook niemand die er wel eentje heeft).
Ik heb een mailtje naar Katja gestuurd en als antwoord kreeg ik dat ze alleen nog maar bij de Jamin te koop zijn.
Calippo Fizz heb ik ooit een keer gehad, daarna nooit weer tegengekomen.quote:Op maandag 10 december 2007 01:40 schreef Queen_Minny het volgende:
[ afbeelding ]
Die zie ik nergens meer, en die waren zo lekker.
OEH! Lekkerquote:Op maandag 10 december 2007 09:01 schreef Blight het volgende:
Ik zie die Lange Jan snoepjes ook nooit meer in de supermarkt. Ligt dat aan mij, aan mijn supermarkt of zijn ze gewoon uit de schappen verdwenen?
[ afbeelding ]
Volgens mij verkoopt albert heijn nog maar weinig dingen van look o look.quote:Op maandag 10 december 2007 13:33 schreef Blight het volgende:
Vroeger had je ook in bijna elke supermarkt wel zo'n groot rek met allerlei soorten snoep van Look o Look, maar ik zie die dingen haast nergens meer.
Maoam geworden. En de vorm is dus ook verandert.quote:Op maandag 10 december 2007 09:01 schreef Blight het volgende:
Ik zie die Lange Jan snoepjes ook nooit meer in de supermarkt. Ligt dat aan mij, aan mijn supermarkt of zijn ze gewoon uit de schappen verdwenen?
[ afbeelding ]
De oorspronkelijke lange jan is 20cm langquote:Op maandag 10 december 2007 17:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ja idd. In deze zakjes zit nog wel Lange Jan, met de oorspronkelijke vorm en zo'n dubbel papiertje. Een met print erop en daaronder nog zon helemaal witte.
[ afbeelding ]
Kwam er laatst toevallig achter.
In de avondwinkel bij mij aan de overkant verkopen ze ze nogquote:Op maandag 10 december 2007 09:01 schreef Blight het volgende:
[ afbeelding ]
(neger)zoenen en bastognekoeken zijn gewoon nog te koop hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 00:15 schreef voyeur het volgende:
Zwart op wit, toffeetabletten? (hele plakkerige, mierzoete gevallen waar ik mijn gebit mee verwoest heb), bastognekoeken (rest van mijn gebit), dubbeldekkers van Jamin en negerzoenen.
Nu ik er over nadenk is het eigenlijk wel goed dat ze verdwenen zijn behalve zwart op wit
nou idd, die slappe aftreksel die ze tegenwoordig hebben is niet te vreten. Net alsof je oude chips naar binnen aan het werken bentquote:
Klopt ja. Croky heeft twee fantastische bolognese-chipsen op de markt gehad; één HELE grote misselijkmakende zakquote:Op woensdag 12 december 2007 10:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou idd, die slappe aftreksel die ze tegenwoordig hebben is niet te vreten. Net alsof je oude chips naar binnen aan het werken bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |