Dat was voor het volgende seizoen pas. Als Koeman nu niet vertrokken was, dan was de kans behoorlijk groot dat dat na dit seizoen wel zou gaan gebeuren. Dus was PSV al op zoek.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:44 schreef AminBen het volgende:
Jol ontweek bij Studio Voetbal de vraag of hij al benaderd is door PSV een beetje, later kwam er toch een twijfelend 'nee' uit zijn mond. Dat was dus al voordat Koeman is vertrokken.
quote:31/10/2007 - Reker: opvolger over twee weken presenteren, transferwindow voor coaches aankaarten bij G14
(Gepost door RvN)
Jan Reker liet tegenover Langs de Lijn weten dat PSV graag een Nederlandse trainer wil die internationale ervaring heeft, zowel als speler als coach. Het liefst wil Reker er over een dag of 12 uit zijn. Dan heeft PSV drie wedstrijden in korte tijd achter de rug en komen er twee weken rust uit vanwege interlandvoetbal. Dan zou PSV het liefst een opvolger presenteren.
De algemeen directeur is half november voor het eerst aanwezig bij de G14. Hij wil dan gaan voorstellen om ook voor coaches een transferwindow in te stellen, zodat coaches niet midden in het seizoen kunnen vertrekken
daarom had ik al in dat PSV topic een linkje gepost naat het andere topicquote:Op donderdag 1 november 2007 09:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
Zitten we nog in twee topics te discussieren over een opvolger
Hopen iig dat Aissati door de wissel meer gaat spelen
Ronald Koeman per direct naar Valencia: Opvolger?
Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in. Wouters die veel veldtrainingen al voor zijn rekening nam, staat nu voor de groep en ik heb het idee dat het bij PSV relatief rustig blijft ondanks het vertrek van Koemanquote:Op donderdag 1 november 2007 12:14 schreef ganzenherder het volgende:
De kans lijkt me groot dat PSV tegen Heerenveen punten gaat verspelen, al helemaal door deze onrust.
Behalve als ze zo spelen als gisteren maar Heerenveen uit en thuis is natuurlijk een wereld van verschil![]()
Precies, het kan natuurlijk ook een positief effect op de groep hebben.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in. Wouters die veel veldtrainingen al voor zijn rekening nam, staat nu voor de groep en ik heb het idee dat het bij PSV relatief rustig blijft ondanks het vertrek van Koeman
Lijkt me een goede zetquote:Op donderdag 1 november 2007 12:16 schreef ruud.nl het volgende:
Luc Nilis komt naast Wouters en Jansen ook op de bank te zitten de komende tijd.![]()
Nilis zou echt een geweldige hoofdtrainer zijn volgens mij, hij had echt extreem veel inzicht in het spelleke.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:16 schreef ruud.nl het volgende:
Luc Nilis komt naast Wouters en Jansen ook op de bank te zitten de komende tijd.![]()
Alves gaat zich sparen voor Manchester Cityquote:Op donderdag 1 november 2007 12:14 schreef ganzenherder het volgende:
De kans lijkt me groot dat PSV tegen Heerenveen punten gaat verspelen, al helemaal door deze onrust.
Behalve als ze zo spelen als gisteren maar Heerenveen uit en thuis is natuurlijk een wereld van verschil![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 16:58 schreef Pritt het volgende:
Hopen dat Bas Roorda nu eindelijk zijn kans gaat krijgen onder de nieuwe trainer!
Nilis heeft al meedere malen aangegeven geen hoofdtrainer te willen worden bij een club. Ik betwijfel of dat inmiddels veranderd is.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:50 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nilis zou echt een geweldige hoofdtrainer zijn volgens mij, hij had echt extreem veel inzicht in het spelleke.
Met zijn voetbalintelligentie moet hij echt zo snel mogelijk zijn diploma's halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |