abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54311238
quote:
Op donderdag 1 november 2007 11:42 schreef onlyreader het volgende:

[..]

Vrijheid? Nee, ze mag alles.. ik hou haar nergens in tegen.. Natuurlijk binnen de stramienen van een relatie. Overspel e.d. hoort daar echt niet bij.
Ze heeft mij ook verteld waarom ze die gast heeft gezoend.
Het was een zwak, ze kende hem van een kortstondige heftige relatie, ze vond hem onbereikbaar. en dacht als ik met hem zoen, dan weet ik wat ik wil met mijn relatie, voelt het goed. ga ik meteen weg (bij mij dan) voelt het kut, zal ik moeten boete voor mijn gedrag..

Dat laatste heeft ze wel gedaan, en geboet ook.
Toch vind ik dat een rare en lompe manier om zoiets te testen... (Voor jou)
Maargoed, als jij het haar kan vergeven en zij wil ook echt verder, probeer het dan gewoon, maar probeer dit hele voorval dan ook echt te vergeten en ga het elkaar vooral niet verwijten als jullie in de toekomst eens een keertje ruzie hebben.

Succes!
  vrijdag 2 november 2007 @ 12:31:11 #52
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_54313769
quote:
Op donderdag 1 november 2007 11:42 schreef onlyreader het volgende:

[..]

Ze heeft mij ook verteld waarom ze die gast heeft gezoend.
Het was een zwak, ze kende hem van een kortstondige heftige relatie, ze vond hem onbereikbaar. en dacht als ik met hem zoen, dan weet ik wat ik wil met mijn relatie, voelt het goed. ga ik meteen weg (bij mij dan) voelt het kut, zal ik moeten boete voor mijn gedrag..

Dat laatste heeft ze wel gedaan, en geboet ook.
sorry, maar dat is crap
je weet niet wat je wil met je relatie door met iemand anders te zoenen
bovendien was het dus met voorbedachte rade, wat het alleen maar erger maakt.
dumpen
en misschien nog een tweede kans geven als ze over een maand op je stoep ligt
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_54314573
Edit: probeer het netjes te houden

[ Bericht 70% gewijzigd door Emel op 03-11-2007 00:11:29 ]
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:52:49 #54
196174 onlyreader
Normal I'm just a reader
pi_54319872
Tsja, gister goed en luchtig over alles gepraat.
Het is allemaal niet zo zwaar e.d.
Je moet toch leven voor de tijd dát je leeft?
Ik heb dingen verkeerd gedaan, zij heeft dingen verkeerd gedaan.
Beide van een ander (zwaar) kaliber.
We kijken het gewoon aan, en als één van ons zich niet happy voelt in de relatie. Dan is het kappen.
Anders maak je jezelf, en de ander kapot.
En inderdaad, een relatie heb je niet voor een relatie, maar voor jezelf.

Het is altijd knokken.. Maarja anders kun je net zo goed een real doll nemen
w.y.s.i.w.y.g.
pi_54322308
Wijze woorden. Komt wel goed, welke kant het ook op gaat.
  zaterdag 3 november 2007 @ 13:44:06 #56
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_54336679
je laat over je heen lopen
pi_54384187
quote:
Op donderdag 1 november 2007 11:11 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Waarom niet? Net alsof een relatie doordat hij vijf jaar bestaat heilig is. Als je je vriendin (imo) vreemd gaat terwijl jullie van plan zijn om te trouwen is ze niet de moeite waard. Er zwemmen nog zoveel andere vissen in de zee...een relatie moet je niet in stand houden voor de relatie zelf, maar omdat je het prettig vind om samen te zijn.

In een dergelijke situatie zou ik het absoluut niet meer prettig te vinden om samen te zijn en zou ik daar mijn conclusies uit trekken.

Trouwplannen letterlijk klaar hebben staan en dan vreemdgaan.

Nee bedankt. 5 jaar of niet...
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_54400844
Hoe is het inmiddels TS??
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:37:44 #59
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_54400990
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:26 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Trouwplannen letterlijk klaar hebben staan en dan vreemdgaan.

Nee bedankt. 5 jaar of niet...
dat dus
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_54401347
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:54 schreef onlyreader het volgende:
Tsja.. nou ik weet niet meer hoe..
We moeten elkaar weer gaan geloven, want eigenlijk is dat toch vertrouwen?
Jullie zaten beiden fout, dan kan je het spelletje doen: maar jij... en jij... maar puntje bij paaltje, jullie beiden fout! Ik denk dat beloftes maken hier niet helpt, juist omdat het vertrouwen weg is. Beiden de kans en ruimte geven om het vertrouwen weer te winnen, dat kost tijd, veel tijd.... met geduld en praten kan het best goed komen..... gun elkaar dat dan ook!!! Wees vooral eerlijk, ga niet zeggen: 'geeft niet', want het geeft zeker wel, voor jullie beiden: jij heb in haar prive zitten pluizen en zij heeft een ander gezoend!!

Succes
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_54402805
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:45 schreef onlyreader het volgende:

En ik zo stom als ik ben als ict'er heb er voor gezorgt dat ik vanaf dat moment haar pc kon "loggen" (voor onze niet technische hier, dat is het lezen van haar gesprekken via welk programma dan ook MSN, e-mail etc.)
zelfs mijn móéder kan de msn-log's enzo van mijn zusje lezen daar hoef je geen i(c)t-er voor te zijn hoor

en verder: dumpen dat stuk onbenul
Ja doei.
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:34:13 #62
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_54405207
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zelfs mijn móéder kan de msn-log's enzo van mijn zusje lezen daar hoef je geen i(c)t-er voor te zijn hoor

en verder: dumpen dat stuk onbenul
gast
misschien niet bij nagedacht dat ts met loggen iets anders bedoelt dan de map gespreksgeschiedenis openen?

verder ts: ze gaat vreemd en ze weet het ook nog zo om te draaien dat jij je schuldig voelt.
pi_54405440
gast? ben nog steeds een meisje

en daarbij: echt, MSN kun je prima zonder ict kennis lezen hoor

'verkapt-kijk-mij-eens-nerd-zijn-topic'

daarbij is hij wel een lul dat hij dat doet
Ja doei.
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:45:36 #64
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_54405510
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
gast? ben nog steeds een meisje

en daarbij: echt, MSN kun je prima zonder ict kennis lezen hoor

'verkapt-kijk-mij-eens-nerd-zijn-topic'

daarbij is hij wel een lul dat hij dat doet
kan me niet schelen of je een piemel hebt
maar dat verkapt-nerd-zijn slaat nergens op.
Tenminste dat mag ik hopen, ik neem aan dat de vriendin van ts haar msnlogs met een wachtwoord heeft beveiligd, en in dat geval moet je wel een klein beetje nerd zijn om ze te openen

maar inderdaad lullig dat ie dat doet
maar dat is nou juist onderdeel van het probleem van ts he
pi_54405667
de meeste mensen zetten MSN op de computer, en doen er vervolgens niets meer mee hoor

ik ook niet overigens, maargoed, heb dan ook niets te verbergen voor mijn vriend

en heb gelukkig geen piemel
Ja doei.
  dinsdag 6 november 2007 @ 22:13:12 #66
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_54416255
Edit: doe maar niet

[ Bericht 95% gewijzigd door Emel op 07-11-2007 20:04:49 ]
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_54429183
Edit

[ Bericht 98% gewijzigd door Emel op 07-11-2007 20:05:52 ]
Ja doei.
pi_54446944
Volgens mij heeft ze gewoon bindingsangst. Ik denk dat dit wel op te lossen is
pi_54582895
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:52 schreef Demellie het volgende:

[..]

Jullie zaten beiden fout, dan kan je het spelletje doen: maar jij... en jij... maar puntje bij paaltje, jullie beiden fout! Ik denk dat beloftes maken hier niet helpt, juist omdat het vertrouwen weg is. Beiden de kans en ruimte geven om het vertrouwen weer te winnen, dat kost tijd, veel tijd.... met geduld en praten kan het best goed komen..... gun elkaar dat dan ook!!! Wees vooral eerlijk, ga niet zeggen: 'geeft niet', want het geeft zeker wel, voor jullie beiden: jij heb in haar prive zitten pluizen en zij heeft een ander gezoend!!

Succes
Inderdaad, het lijkt me ook geen goed idee om dit dan maar weg te wuiven en te doen alsof er niets gebeurd is. Wat niet wil zeggen dat het niet overkomelijk is, als jullie er allebei voor openstaan, dan lijkt het me zéker iets dat op te lossen valt. Door er inderdaad veel, heel véél over te praten...en dat kost tijd. Neem die ook. Stel desnoods die bruiloft uit (lijkt me sowieso een goed idee, want dan zijn er in ieder geval weinig valse pretenties om eruit te moeten komen voor de datum van afzwaaien). Maak haar niet teveel verwijten, blijf bij jezelf en zie onder ogen wat je zélf fout hebt gedaan. Succes.
pi_54603305
quote:
Op donderdag 1 november 2007 11:11 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Waarom niet? Net alsof een relatie doordat hij vijf jaar bestaat heilig is. Als je je vriendin (imo) vreemd gaat terwijl jullie van plan zijn om te trouwen is ze niet de moeite waard. Er zwemmen nog zoveel andere vissen in de zee...een relatie moet je niet in stand houden voor de relatie zelf, maar omdat je het prettig vind om samen te zijn.

In een dergelijke situatie zou ik het absoluut niet meer prettig te vinden om samen te zijn en zou ik daar mijn conclusies uit trekken.
Ik zou ook moeite hebben om haar nog te vertouwen. Ik roep ook altijd (als we het er toevallig over hebben) dat ik haar meteen dump en nooit meer terug wil als ze vreemdgaat.

Jij heb dan wel haar pc gelogd maar duidelijk met een reden. Wat voor reden heeft zij dan voor het vreemdgaan?
  donderdag 15 november 2007 @ 15:18:53 #71
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_54626954
Je hebt al heel wat reacties van de mensen gehad, en ik heb niet alles gelezen mijne excuses daarvoor..

Laatst zei, tja, mijn liefde (we hebben .. niet echt wat, ongedefineerde situatie dus), dat ik alles mocht doen zolang ik maar echt helemaal eerlijk was, en ook niks had gedaan om wantrouw op te wekken. Dus om een voorbeeld te maken:
Ik zou naar de kroeg gaan, een meid zoenen, en het de volgende dag, of dezelfde avond vertellen.. Het is niet zo dat zoiets fijn is, maar het gaat hier om vertrouwen, en 90% van alle vreemdgaan dingen ook. Zij zou mij erna vertrouwen dat ik het haar vertel, en dat ik haar ook vertel waarom ik dat doe, ook heeft ze het vertrouwen dat ik voldoende inzicht in mijzelf heb om mijn acties te snappen. Als ik het voor haar zou verbergen, brengt dat schade toe aan de band.
Dus vreemdgaan opzichzelf is niet zo erg, het schaden van vertrouwen is ongelooflijk erg. Zo is dat in veel relaties, ongeacht of overspel no no is of niet.

Dus in jou situatie gezet: Zij voelt blijkbaar dat zij die zoen voor je had moeten verbergen, dan zit er iets enorm cruciaals fout in de relatie (die er bij 80% van de relaties ook scheelt, dus niet raar dat zo ontzettend veel relaties 'plots' stuklopen): Openheid en communicatie probleem. Mensen onderschatten dit enorm, en denken al snel dat deze 2 eigenschappen in de relatie goed zitten.

En dat probleem, is heel wat serieuzer dan overspel plegen. Overspel (mits beide weten dat dat niet mag) is nooit zonder reden, en komt nooit 'zomaar' voor, er zit altijd een gevoel achter een handeling, zeker eentje als overspel. Al is het tijdens dronken zijn in een kroeg, dan is er een reden waarom hij of zij, zijn/haar partner niet herinnerd net op het moment voor die zoen, en helemaal is het erg als hij of zij hem de partner wel herinnerd.

Daarbij, bij communicatie en openheid, is vaak dat mensen hun eigen acties te slecht snappen, om daadwerkelijk de ander te informeren hoe ze zich voelen. Dus in de meeste gevallen is niet eens de communicatie vermogens wat er scheelt, maar het inzicht in het gedrag van de persoon zelf. Hoeveel mensen kennen de situatie: "Waarom heb je dat gedaan?!" - "Ja ik weet het niet!"
Ergens weten ze het altijd, maar staan ze te zwak in hun schoenen om daar helderheid in te scheppen, en 'het weten' van de reden achter de acties bewust te maken..

Daarbij moet er vertrouwen zijn in het begrip van de ander om te weten wat de één bedoelt wanneer hij of zij wat zegt, wanneer, en wat dan ook. Communicatie en Openheid zijn niet altijd dingen waar je invloed op hebt, soms past dat slecht.

Dus, mijn advies:
Er is niks over, er is nog niks kapot. Vertrouwen kan hersteld worden, maar het vereist wel bewuste inzet van beide partijen. Realiseer je goed dat overspel nooit zomaar komt, en dat er waarschijnlijk een bepaald gevoel voor dat moment broeide in haar waardoor ze deed wat zij deed. Met dit gevoel had ze naar jou moeten gaan, als ze het gevoel heeft dat dat niet kan, dan moet je haar bewijzen dat het wel kan door beiden voor te nemen dat je met wat voor gevoelens ook, bij elkaar terecht kunt. Kan dat niet, dan is er iets wezenlijks mis in de communicatie, en is het hopen dat situaties uitblijven waarin die communicatie en openheid daadwerkelijk nodig is.

Overigens, als het gevoel waardoor ze overspel pleegde weg is, of dat ze er beter mee omgaat, zegt het niets over hoe ze met toekomstige gevoelens omgaat. Wat ze moet weten is dat ze bij jou terecht kan, ten aller tijde, dat moet ze kunnen ervaren, wat voor soort gevoel dan ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')