Nee gelukkig niet, en uit alle andere logs en diepe gesprekken die we face to face hebben gehad blijkt ook wel dat ze mega veel spijt heeft van alles.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:56 schreef Tim_G het volgende:
Dus je hebt al een vermoeden gehad......anders had je niet in haar logs zitten neuzen.
Lullige situatie, zou die bekende ook op de bruiloft komen?
Ja alleen gezoend...quote:Op donderdag 1 november 2007 10:58 schreef IkWilbert het volgende:
Alleen gezoend dus?
Tja... vervelende situatie. Jullie willen wel verder met elkaar?
Dat verschilt per persoon, in mijn opinie wel...quote:Op donderdag 1 november 2007 10:58 schreef onlyreader het volgende:
Ik wil haar eigenlijk niet kwijt.
Ben ik te soft? Nee toch?
Nee hoor je bent niet te soft. Als je bij ieder hobbeltje je relatie opgeeft dan zul je nooit langer dan een paar jaar bij iemand zijn. Dat je vriendin iemand anders gezoend heeft is natuurlijk niet leuk, maar ook weer niet het ergste wat er kan gebeuren. Bovendien geeft ze zelf al aan veel spijt te hebben. Kortom; ga er gewoon voor en zoals ik zei ga leuke dingen doen (omdat je zelf aangaf dat je relatie 'saai' was op een bepaald moment).quote:Op donderdag 1 november 2007 10:58 schreef onlyreader het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, en uit alle andere logs en diepe gesprekken die we face to face hebben gehad blijkt ook wel dat ze mega veel spijt heeft van alles.
Onze relatie was op dat moment ook even heel saai.
Ik werkte heel veel en zij was net afgestudeerd..
Weinig tijd voor elkaar.
Ik wil haar eigenlijk niet kwijt.
Ben ik te soft? Nee toch?
Vind je dat ik haar de bons moet geven?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:02 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon, in mijn opinie wel...
Hij moet z'n relatie van 5 jaar weggooien omdat z'n vriendin met iemand anders gezoend heeft en daar spijt van heeft?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:02 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Hangt er ook wel een beetje vanaf waar je staat in je relatie. Enkel zoenen terwijl je al bijna met elkaar gaat trouwen, aan de ene kant heeeel zuur (ook het moment waarop) aan de andere kant maakt dat 't ook lastiger 't nu allemaal te verbreken.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:02 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ja op dat ogenblik heb ik ook het roer om gegooit, bestaan er trouwens mannen die wel begrijpen op welk moment ze wat moeten doen?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:06 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee hoor je bent niet te soft. Als je bij ieder hobbeltje je relatie opgeeft dan zul je nooit langer dan een paar jaar bij iemand zijn. Dat je vriendin iemand anders gezoend heeft is natuurlijk niet leuk, maar ook weer niet het ergste wat er kan gebeuren. Bovendien geeft ze zelf al aan veel spijt te hebben. Kortom; ga er gewoon voor en zoals ik zei ga leuke dingen doen (omdat je zelf aangaf dat je relatie 'saai' was op een bepaald moment).
Waarom niet? Net alsof een relatie doordat hij vijf jaar bestaat heilig is. Als je je vriendin (imo) vreemd gaat terwijl jullie van plan zijn om te trouwen is ze niet de moeite waard. Er zwemmen nog zoveel andere vissen in de zee...een relatie moet je niet in stand houden voor de relatie zelf, maar omdat je het prettig vind om samen te zijn.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:08 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hij moet z'n relatie van 5 jaar weggooien omdat z'n vriendin met iemand anders gezoend heeft en daar spijt van heeft?
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:09 schreef Bertjeee het volgende:
Ik hoop dat je vriendin nu deze posts aan het loggen is....
Ja waarom niet, dan blijkt alleen maar dat TS wel degelijk verder wil, ook spijt heeft en moeite wil doen voor z'n relatie.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:09 schreef Bertjeee het volgende:
Ik hoop dat je vriendin nu deze posts aan het loggen is....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |