Het is in het oude UWV alhierquote:Op donderdag 1 november 2007 09:20 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt helemaal goed!Leuke ruimte hoor!
Count me in! Mijn eerste OUD-meet als moeder!![]()
Mega Mindyquote:Op donderdag 1 november 2007 09:29 schreef Ynske het volgende:
* Ynske loert om t hoekkie heen. de afstand is idd goed te doen
Als ik kan wil ik wel heel graag, maar stiekem hoop ik dan al wel te bevallen zijn hoorquote:Op donderdag 1 november 2007 09:28 schreef YPPY het volgende:
De afstand is te doen. Even in de gaten houden dus. Ga je dan mee Pruk? Kunnen we carpoolen, leg ik wel een vuilniszak op je stoel.
Mijn schoonzusje is de 3e jarig en mijn vader de 5e, maar ik zei al tegen Viev dat we dan iig 's ochtends zouden komen mocht het clashen met verjaardagen.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:58 schreef texelonia het volgende:
Lijkt me erg leuk, en is ook nog in de buurt! Maar een vriendin is dat weekend jarig, dus ik weet nog niet of ik kan.
Nou ja ik wacht gewoon even de definitieve datum af, en wanneer mijn vriendin het gaat vieren, en kijk dan wel wat de mogelijkheden zijnquote:Op donderdag 1 november 2007 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje is de 3e jarig en mijn vader de 5e, maar ik zei al tegen Viev dat we dan iig 's ochtends zouden komen mocht het clashen met verjaardagen.
Ik moet en ik zal toch showen.![]()
Ja! Het is heel goed te bereiken, er is een bushalte vlak voor de deur, als je lijn 50 neemt of lijn 54 vanaf Utrecht CSquote:Op donderdag 1 november 2007 19:00 schreef Jambo het volgende:Leuk!
En wat een leuk idee dat springkussen.
Is het ook met het OV goed te bereiken Vivi?
Het staat er wel heel boos he....quote:Op donderdag 1 november 2007 21:48 schreef Vivi het volgende:
Nou, wat mij betreft kan het ook een week eerder of later hoor
Dan was het voor mij gisteren laat, want ik maakte die fout dus ook al.quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:52 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
sorry voor verwarring....tis nog vroeg
Net als hier, nou ja, Sterre is dan jarig. Dus dat wordt niks. Maar de anderen veel plezier!quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:20 schreef bixister het volgende:
9 februari is anna jarig, dat weekend wil ik niks afspreken. jammer!!!
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:32 schreef Slaapmeisje het volgende:
Even een terugvinddinges. Leuk idee, leuke locatie (lekker dichtbij), maar even kijken of het goed samengaat en geen conflict geeft met Milo's 1e verjaardag!
quote:
Ik zou het wel heel leuk vinden als je komt livelinkquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:05 schreef livelink het volgende:
TVP, de lokatie is voor mij wel echt heel goed te doen. Ik moet alleen weer echt moeite doen om mijn meet-angst te bedwingen.
De 19e kan ik zeker niet en de rest vind ik een beetje ver vooruit om me al vast te leggen. Ik kijk later dus of ik me aanmeldt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:03 schreef Pruk het volgende:
Ik kan denk ik in principe op alle dagen wel of niet, ik kan dat nu echt niet inschatten (was het maar waar! ) Vooralsnog kan ik dus op de dagen dat YPPY ook kan zeg maar
Leuk!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
HoiMag ik dit keer ook weer komen
en ja...dit keer ga ik echt komen
Jullie mogen zelf de datum uitvechten. Ga ik niet tussenzitten
Je kent ons toch ook, misschien wel beter dan je buurvrouw bijvoorbeeld, alleen niet "live"quote:Op maandag 5 november 2007 12:54 schreef DaviniaHR het volgende:
Het lijkt me wel heel leuk om de mensen te leren kennen achter die avatarsMaar kennen jullie elkaar niet allemaal al irl? (Ben een beetje bang dan vreemde eend in de bijt te zijn, zeg maar...)
Op de een of andere manier krijg je toch wel een band met mensen die je eigenlijk helemaal niet kent. Je leeft zo met mensen mee, je " beleeft" je zwangerschap samen, dan kom je elkaar weer tegen in het babietjestopic, ja, ben zwaar fan van FOK! geworden. Mooi forum
Ja joh...prima om zelf wat mee te nemen. Komt helemaal goed.quote:Op maandag 5 november 2007 18:02 schreef Vivi het volgende:
Ik ben gisteren trouwens voor het eerst "live" wezen kijken in de ruimte, de foto die ik plaatste is dus van de lobby..het gaat om een heel groot kantoorpand wat nu leegstaat en waar units (de vroegere kantoortjes) worden verhuurd als atelier, en op de bovenverdieping wonen een paar studenten.
Maar we kunnen dus gerust gebruik maken van de lobby en de kinderen kunnen daar heerlijk rondrennen (en verdwalen als je niet uitkijkt, want het is een echt een supergrootpand met meerdere verdiepingen).
Alleen wat me tegenviel is dat de keuken niet echt frissig was, komt natuurlijk door die studenten die daar wonen. Maar ja, dan nemen we gewoon zelf wat mee toch?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Of we laten een paar hoogzwangeren met nesteldrang een uurtje te vroeg komen.
Voel je je geroepen om de boel weer een paar weken terug te schuiven?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Of we laten een paar hoogzwangeren met nesteldrang een uurtje te vroeg komen.
Neuh, ik was net zo blij dat ik daar niet bij hoor dan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:55 schreef LadyS het volgende:
[..]
Voel je je geroepen om de boel weer een paar weken terug te schuiven?
Het wordt nog vol in de bijt met vreemde eendenquote:Op donderdag 8 november 2007 09:33 schreef marit1978 het volgende:
en nijna/davinia... hier dan de 3e vreemde eend !
Idem dito. Ik kan in ieder geval alleen in de oneven weekenden want dan heb ik Kai.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:36 schreef Jambo het volgende:
Ik wacht even af tot een datum is vastgesteld en kijk dan of ik kan.
Maar het topic lag al een maand stil en ik kon het niet meer terugvinden en toen heeft BE het voor me opgezochtquote:
Jullie komen gewoonquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:44 schreef kozakken het volgende:
Ik kom gewoon als ik kan komen
(En anders komen we dus niet)
quote:
Ik had het aangekondigd, althans, gezegd dat ik een tvp plaatste, maar nu ben ik -zeker dan- mod hierquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:17 schreef Vicky het volgende:
niets moet, alles mag!
Als je niet wil kom je niet. Maar het is natuurlijk wel gezellig
Zeikerdquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik had het aangekondigd, althans, gezegd dat ik een tvp plaatste, maar nu ben ik -zeker dan- mod hier. Dan is het 'not done'
Kom je me halen?quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:25 schreef m@x het volgende:
Is, goed. Ik weet toch waar je huis woont.
quote:
Nou, bij deze dan!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:55 schreef Vivi het volgende:
Ja, het maakt mij niet uit heur, roept u maar
quote:Op donderdag 8 november 2007 14:04 schreef DaviniaHR het volgende:
Even een edit. 20-jan kan ik niet, 27-jan wel.
za 19 Jan: BE?, Vicky, belana, Moonah, snoopy, Lois, bix, Jelief, beefcake, sjak, Nijna,
zo 20 Jan: BE?, Vicky, belana, Moonah, snoopy, Lois, bix,Jelief, beefcake, sjak, Nijna,Bar
za 26 Jan: BE, Vicky, snoopy, bix,, beefcake, Nijna
zo 27 Jan: BE, Vicky, snoopy, bix, beefcake?, Nijna, DaviniaHR
za 02 Feb: BE, Vicky, Moonah, snoopy, Lois, bix, Jelief, beefcake, sjak, Nijna?
zo 03 Feb: BE?, Vicky, belana, snoopy, Lois, bix,Jelief, beefcake?, sjak, Nijna?, DaviniaHR
za 09 Feb: BE, Vicky, belana, Moonah, snoopy, Lois, Jelief, beefcake, Nijna?
zo 10 Feb: BE, Vicky, belana, Moonah, snoopy, Lois,Jelief, beefcake, Nijna?, DaviniaHR
za 16 Feb: BE, Vicky, belana, Moonah, snoopy, bix, Jelief, beefcake, Nijna
zo 17 Feb: BE, belana, Moonah, snoopy, bix,Jelief, beefcake, Nijna,Bar
kwaak![]()
Is helemaal niet eng joh! Gesellie, juistquote:Op zondag 23 december 2007 09:53 schreef Beaker het volgende:
Gut gut gutIk kan de 20ste ook
, maar vind het nog steeds wel eng
![]()
Maar goed, hij staat in de agenda!
quote:Op zondag 23 december 2007 12:14 schreef Lishe het volgende:
Het is echt niet eng Nijna, zo'n meet. Je bent toch alleen maar met je kindje bezig.
Wat K_P zegtquote:
same herequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:27 schreef m@x het volgende:
Ik daag bij deze de aanwezige fotografen uit om Kai en mij leuk op de foto te krijgen. Wedden dat het jullie niet gaat lukken
Je kan ook een thermoskan heet water meenemen, is misschien minder een gesjouw dan een hele waterkoker. Of is het dan niet heet genoeg meer?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:32 schreef Nijna het volgende:
Vraagje, is er een waterkoker oid aanwezig? Ander neem ik er zelf een mee, voeding van Mirte moet in heet water opgelost namelijk.
It's a dealquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:27 schreef m@x het volgende:
Ik daag bij deze de aanwezige fotografen uit om Kai en mij leuk op de foto te krijgen. Wedden dat het jullie niet gaat lukken
Dan is het denk ik niet heet genoeg meer... Maar misschien hebben we hier nog wel zo'n kleine waterkoker liggen en anders stop ik gewoon dat ding uit de keuken bij me hoor. Ik denk dat ik toch met de auto kom en met zo'n kleine op stap is toch al een halve volksverhuizing, dus dan maakt het ook niet zoveel uitquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:57 schreef texelonia het volgende:
[..]
Je kan ook een thermoskan heet water meenemen, is misschien minder een gesjouw dan een hele waterkoker. Of is het dan niet heet genoeg meer?
Moet er een tegenprestatie aan verbonden zijn danquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
It's a dealWat is de tegenprestatie als het lukt?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:48 schreef m@x het volgende:
[..]
Moet er een tegenprestatie aan verbonden zijn dan
Heejquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De uitdaging is al tegenprestatie genoeg, denk ik dan
quote:
Help me even herinnerenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:55 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
M@x, Pdehoog heeft zelfs van mij een leuk plaatje kunnen schieten dus maak je niet druk
Maakt het allemaal wel een stuk interessanter, vind je niet?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:48 schreef m@x het volgende:
[..]
Moet er een tegenprestatie aan verbonden zijn dan
Ja, viel jou wel tegen zekersquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Help me even herinneren
Never mind...ik weet het weer
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:54 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, viel jou wel tegen zekersBinnenkort es weer proberen?
(Ohja, nieuwe nick)
Tofquote:
Niet misschien, je komt gewoonquote:
Voor mij hoeft het ook niet per sé hoor. Maar als het gehuurd wordt doen we wel mee.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Voor mij hoeft het springkussen eerlijk gezegd niet maar ik neem aan dat er geen rekening mee gehouden wordt dat ik kan komen. Weet nog niet precies mijn rooster, vandaar.
gooi een bal in t midden, wat blokken erbij, een driewieler, en bellenblaas en die amuseren zich welquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:19 schreef Vivi het volgende:
Ik denk dat er anders weinig te doen is voor de kids..behalve rondrennen dan
Nou Bar, er is vást iemand die je even oppikt daar.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:33 schreef _Bar_ het volgende:
ik moet nog even eens goed kijken hoe ik het gemakkelijkste op de lokatie zelf kan komen aangezien ik met het ov kom, tot zeist station is geen probleem
Hehehe, maar het is wel een slim idee.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:06 schreef Vivi het volgende:
M@x, ik denk dat we het beste iedereen vooraf hun 7 euro kunnen laten storten?
Als ze dan niet komen hebben we iig hun pegels![]()
Misschien mogen we zelf ook wel even Nijnaquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:28 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hehehe, maar het is wel een slim idee.
Overigens heb ik geen moeite met die 7 euro, ookal is die kleine hier nog niet in staat om te springen.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:34 schreef m@x het volgende:
Als je hard genoeg gooit stuitert ze vast wel dat kussen over Nijna
gewoon kind neerleggen en zelf springen, dan hobbelt ze vanzelfquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:40 schreef Nijna het volgende:
[..]
Je hebt het wel over mijn kind ja... MIJN KIND daar wordt niet mee gegooid, komop zeg. Dat doe je maar met je eigen kind hoor
.
.
Ik ga zelf wel even springen dan
Ik heb en erg levendige fantasie en zie het al helemaal voor me... dat kan je geen hobbelen meet noemenquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon kind neerleggen en zelf springen, dan hobbelt ze vanzelf
Oke, hij is gereserveerd!quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:45 schreef kozakken het volgende:
Jaaaaa LadyS, die wil ik wel graag.
Hij is leuk
Die prijs van mij was incluis brengen, opzetten en weer ophalenquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:36 schreef LadyS het volgende:
Ik heb nog even gegoogled en deze site geeft goedkopere springkussens.
Niet dat het mij die 7 euro uitmaakt, hoor, maar was gewoon eventjes nieuwsgierig enzo.Niet of er goedkopere waren, maar gewoon wat er zo te krijgen was.
oh, nou ja, het maakt me ook niet uit, maar ik dacht: ik gooi het even in de groep. Ik had wel gezien dat ze daar niet in de buurt zitten, wel bij ons in de buurt, maar dan moeten we er wel een vrachtwagen bij huren, realiseer ik me net, en dat zal de kosten ook niet echt drukkenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die prijs van mij was incluis brengen, opzetten en weer ophalen![]()
Als iemand dat graag wil doen mag ie trouwens hoorMaar ik niet.
Daarbij zitten zij helemaal niet in de buurt .. Andijk - ’t Zand - Heerhugowaard - Haarlem - Hillegom - Leiden - Den Haag - Hellevoetsluis - Gouda - Almere - Nijkerk - Nunspeet - Westzaan.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:23 schreef Jelief het volgende:
Hebben we al iets van een TIJD afgesproken?
Iemand die weet hoe ik manlief kan overhalen om te komen???
gewoon even een veuls te drukke tijd gehad. Met Liam gaat het op en neer door de homeopatische behandeling ook en het is best een zware periode geweest. normaal maak ik me nooit zo druk, maar de 24e is het knulletje ook nog eens jarig en het wordt denk ik gewoon te veel van het goeiequote:
Even denken...quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:20 schreef Slaapmeisje het volgende:
Meiden, ik haak toch af denk ik. Wat mij betreft is het een beetje té primitief om op een kale vloer te kamperen en ik zit me suf te piekeren hoe ik het voor Milo wat comfortabeler kan maken. Verder zie ik alleen maar praktische beren op de weg ivm eten warm maken (pap en boterham om 13.00 uur en warme prak om 16.00 uur, red ik dat allemaal en hoe dan?) etc etc en kan ik me dus niet meer voorstellen dat een meeting ook heel gezellig kan zijn
Of een pannetje meenemen? Dat in combinatie met de waterkoker van Nijna kun je "au bain marie" opwarmen (duurt alleen wel wat lang misschien...)quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:44 schreef snoopy het volgende:
- eten warm maken
flessenwarmer meenemen iemand? Daarin kan je flessen warm maken en potjes opwarmen.
Misschien is er wel een magnetron aanwezig?
broodje kan je thuis smeren en meenemen in een zakje
Ik heb een flessenwarmer hoor Slaapmeisje, en als de nood echt aan de man is, ik woon 5 minuutjes verderop (met de auto) dus dan heb je sowieso een "uitvalsbasis".quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat een goede tipsIk zal er toch nog eens over nadenken. Ik zie heel veel mensen op het lijstje staan die ik nog nooit heb ontmoet en die ik dolgraag een keertje in het echie wil zien. Desnoods kan ik heel kort even iedereen gedag zeggen en dan weer naar huis gaan
quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:18 schreef Slaapmeisje het volgende:
Let maar niet op mij hoor, ik ben gewoon een beetje een muts op dit gebied![]()
Vanáf 11 uur....quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:59 schreef RockabeIIa het volgende:
11 uur red ik van mijn leven niet
Oh ik wil zeker even passen, ik hou van die dingen!quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:26 schreef Moonah het volgende:
Iets anders:
Ik heb een stuk of 10 slabben met mouwen. Nauwelijks gebruikt, waren eigenlijk al aan de kleine kant toen ik ze kocht, maar ze leken me zo handig (zíjn ze ook, als ze passen). Ik neem ze wel mee als er mensen zijn die ze willen hebben. Hoef er niets voor terug btw.
Ik wíst gewoon dat jíj die opmerking zou maken, je wordt voorspelbaar bixquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:56 schreef bixister het volgende:
ik denk dat 't kindermaatjes zijn beefcake!![]()
Maar de vraag is, wat neem je wel mee!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Wij nemen géén druiven mee! Zit ik de hele tijd met vreemde kinderen opgescheept
quote:
Sigaretten, klapstoeltjes, boekje....eeh...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:27 schreef snoopy het volgende:
[..]
Maar de vraag is, wat neem je wel mee!
Ik 'kijk' me omhoog in de vaart der [OUD]-volkeren, he?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:38 schreef kozakken het volgende:
Heu...Je keek maar wat schattig toen Romme je druivenbakje kwam leegroven Mr. Five
![]()
*wijst naar het bakje.....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb dat weekend dus dienstIk had ook zo graag druiven uit de hand van 5 horizons gegeten
He, dat had ik nou ook wel willen zienquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb dat weekend dus dienstIk had ook zo graag druiven uit de hand van 5 horizons gegeten
Dat paaien gaat me IRL beter af dan hierquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:44 schreef kozakken het volgende:Kan best zijn, maar er staat me toch heus bij dat je ze zelf aan 't kleine mannetje ging aanbieden
![]()
Dus of je bent heel goed in 't paaien van de mama'sof je weet de schijn verdacht goed op te houden
![]()
Dat weet ik niet, eigenlijkquote:-vrat hij trouwens ook jullie andere lekkere voerbakje leeg, of had hij die ergens ergens anders vandaan geroofd schattig zijn kant op weten te kijken? -
Oh ja, er mag niet gerookt wordenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Sigaretten, klapstoeltjes, boekje....eeh...
Ow wacht... voor de kinderen...
Bal, doos met speelgoed, snoep (kleustoffen + suiker ftw!), bekertjes en siroop....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |