Heb ik nog nooit gezien (gelukkig?)quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dikke vrouwen met die laarzen is nog veel erger![]()
Hoi dat was ik. Doe maar normaal.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:04 schreef S1nn3rz het volgende:
ZEG FIETS DOE DAT SLOTJE ER WEER OP EN DOE EENS GEEN POSTS VERWIJDEREN. SMERIGE CENSUUR HIER.![]()
![]()
![]()
![]()
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
zeg biatch, luister een goed. als ik vraag om een slotje is dat omdat de discussie uitgepoept is en men alleen met modder aan het gooien is.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoi dat was ik. Doe maar normaal.
Dat niet iedereen reageert zoals jij wilt is geen reden voor een slotje.
En dat gejank van jou helpt toch niet. En nou reageer je maar ontopic of niet.
lijkt wel een malibo-06 topic zoquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
zeg biatch, luister een goed. als ik vraag om een slotje is dat omdat de discussie uitgepoept is en men alleen met modder aan het gooien is.
ik help jullie dus bij die loodzware taak die moderator heet
daarnaast heb ik het topic geopend, en bepaal ik zelf wel wanneer deze weer dicht kan![]()
![]()
en kan SF niet voor zichzelf antwoorden? en ondermijn jij zijn slotjes? door topics weer open te gooien? ":{w
achter je crewlid staan was het altijd. dus dicht dat ding, anders kun je nog wat beleven.
muts![]()
[FB] Klagen doe je maar bij de consumentenbondquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
zeg biatch, luister een goed. als ik vraag om een slotje is dat omdat de discussie uitgepoept is en men alleen met modder aan het gooien is.
ik help jullie dus bij die loodzware taak die moderator heet
daarnaast heb ik het topic geopend, en bepaal ik zelf wel wanneer deze weer dicht kan![]()
![]()
en kan SF niet voor zichzelf antwoorden? en ondermijn jij zijn slotjes? door topics weer open te gooien? ":{w
achter je crewlid staan was het altijd. dus dicht dat ding, anders kun je nog wat beleven.
muts![]()
quote:
tja jou smaak zal meer in deze richting liggenquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:23 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Als je van hoeren houdt, kan ik het me voorstellen wellicht.
Aiitt mate, ik vond het een leuke discussie. Maar dan kappen we er bij deze meequote:Op zaterdag 3 november 2007 14:01 schreef S1nn3rz het volgende:
aangezien sommige vrouwen het niet willen begrijpen mag er wat mij betreft een slotje op.
Kunstbeen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:31 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Aiitt mate, ik vond het een leuke discussie. Maar dan kappen we er bij deze mee
Ben het overigens wel met je eens dat de laarzen uit de OP lelijk zijn
En uggs ook (heeeeeeeeeel af en toe zie ik wel een redelijk geslaagde combi, maar dat is bijna nooit). En Mukluks ook
[ afbeelding ]
WTF?
En dat dan over de broek heen gedragenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |