ja mn tieten doen het weer eens nietquote:Op donderdag 1 november 2007 00:48 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
De Prinses en de gele kikker![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 00:53 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Echt een vriendin voor paultjuhhh![]()
Ik ben haar man van d'r doktersromanquote:Op donderdag 1 november 2007 00:53 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Echt een vriendin voor paultjuhhh![]()
Ik heb ze al aangevinkt voor je Paulquote:Op donderdag 1 november 2007 00:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Ok sorry jongens daar gaatie dan
Goed zo, zoals afgesproken achter de schermenquote:Op donderdag 1 november 2007 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb ze al aangevinkt voor je Paul
mijn postcount, wat doe je?quote:Op donderdag 1 november 2007 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat een bedreigingquote:Op donderdag 1 november 2007 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ben er, dus je blijft nog!quote:Op donderdag 1 november 2007 00:56 schreef Edwinuss het volgende:
ik zou een half uur geleden ook al gaan slapen, maar er was eindelijk wat actie in de tent. Maar dat viel dus nog wel een heel erg klein klein beetje mee..
Kun je zeggen dat je mobiel netwerk gecrashed is door een plaatje van een dikke neger lulquote:Op donderdag 1 november 2007 01:02 schreef Edwinuss het volgende:
zo ik fok! op mijn mobiel, nu moeten mensen niet foto's gaan posten van 5 mb :p
quote:Op donderdag 1 november 2007 01:02 schreef Edwinuss het volgende:
zo ik fok! op mijn mobiel, nu moeten mensen niet foto's gaan posten van 5 mb :p
mod-werk op Fok!sport is toch hetzelfde als een jostivoetbalwedstrijd fluiten?quote:Op donderdag 1 november 2007 01:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Sorry jongens even wat modwerk op fok sport doen brb![]()
Noujaquote:Op donderdag 1 november 2007 01:07 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
mod-werk op Fok!sport is toch hetzelfde als een jostivoetbalwedstrijd fluiten?
Ja bedankt en nu staat Edwin vast platquote:Op donderdag 1 november 2007 01:16 schreef MASD het volgende:
moeten jullie ook zover naar rechts scrollen door mijn gigantisch grote onhandig plaatje?
ik heb helemaal geen fotos van jou in mn foboquote:
ik heb er nog veel meer die nog groter zijnquote:Op donderdag 1 november 2007 01:18 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Ja bedankt en nu staat Edwin vast plat![]()
crew maakt je ook meteen NSB'er?quote:Op donderdag 1 november 2007 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:
BRB ff een bannetje doorgeven brb hoor
Voor mij?quote:Op donderdag 1 november 2007 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:
BRB ff een bannetje doorgeven brb hoor
quote:Op donderdag 1 november 2007 01:18 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen fotos van jou in mn fobo![]()
ja die opmerking van jou was origineelquote:
Wat denk jezelfquote:Op donderdag 1 november 2007 01:27 schreef MASD het volgende:
EDWIN! hoe gaat het op je mobiel?kan hij de pics nog aan?
ik snap niet waarom die niet gewoon afbeeldingen uitzetquote:Op donderdag 1 november 2007 01:27 schreef MASD het volgende:
EDWIN! hoe gaat het op je mobiel?kan hij de pics nog aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |