quote:Op donderdag 1 november 2007 00:15 schreef Noorseviking het volgende:
Gadver ik zie der botten Anorexia![]()
er is me hier iemand een partij trots joh!quote:Op donderdag 1 november 2007 00:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Btje rustig aan tegen de crew he
sterallures dat krijg je danquote:Op donderdag 1 november 2007 00:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
er is me hier iemand een partij trots joh!
Ik snap niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen
dat kreeg Herman van Idols ook.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:27 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
sterallures dat krijg je dan![]()
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATquote:Op donderdag 1 november 2007 00:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet niet of mn vriend dat wel zo leuk gaat vinden![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 00:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 november 2007 00:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
dat kreeg Herman van Idols ook.
[ afbeelding ]
maakt dus helemaal niet uit hoor Paultjuhh
quote:Op donderdag 1 november 2007 00:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
moet jij niet half life 2 spelen?
nee, maar we kunnen hem wel in dezelfde categorie plaatsen.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:37 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Alleen paultjuhhh heeft niet zo'n scheve bek
WAT?quote:Op donderdag 1 november 2007 00:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Edwinuss schreer je weg anders ben ik genoodzaakt je te verwijderen of je berichten te wissen
ik ga maar slapen voordat iemand gebruik maakt van zn sterrenstatusquote:Op donderdag 1 november 2007 00:43 schreef paultjuhhh het volgende:
JONGENS LAATSTE WAARSCHUWING !
quote:Op donderdag 1 november 2007 00:44 schreef MASD het volgende:
paultjuhhh jij bent geen onz modjij kan helemaal niks verwijderen
quote:Op donderdag 1 november 2007 00:44 schreef MASD het volgende:
paultjuhhh jij bent geen onz modjij kan helemaal niks verwijderen
nee dat vind ik idd niet leukquote:Op donderdag 1 november 2007 00:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
?quote:Op donderdag 1 november 2007 00:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Ok sorry jongens daar gaatie dan
in principe gaat jouw taak niet verder dan het posten van berichten op iets nutteloos als fok sport.... maar als jij mij voor een dag kan bannen (ik wil jou mij zien noemen in het banmeldtopic) krijg je respectquote:Op donderdag 1 november 2007 00:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Ok sorry jongens daar gaatie dan
De Prinses en de gele kikkerquote:Op donderdag 1 november 2007 00:47 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
nee dat vind ik idd niet leuk![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 00:48 schreef MASD het volgende:
[..]
in principe gaat jouw taak niet verder dan het posten van berichten op iets nutteloos als fok sport.... maar als jij mij voor een dag kan bannen (ik wil jou mij zien noemen in het banmeldtopic) krijg je respecttot die tijd blijf je de ONZ-breezer
quote:Op donderdag 1 november 2007 00:48 schreef MASD het volgende:
[..]
in principe gaat jouw taak niet verder dan het posten van berichten op iets nutteloos als fok sport.... maar als jij mij voor een dag kan bannen (ik wil jou mij zien noemen in het banmeldtopic) krijg je respecttot die tijd blijf je de ONZ-breezer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |