Het zal de vroege ochtend zijn, maar ik heb geen idee?quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:12 schreef MutZ het volgende:
Er is er één jarig hoera hoera, wie o wie zal het toch zijn
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:11 schreef SilentChaos het volgende:
Als Cos ook komt zijn we weer compleet voor de ochtend
Het is een zijquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:58 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het zal de vroege ochtend zijn, maar ik heb geen idee?
Als Maricha jouw zusje is, dan zit je goedquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:27 schreef Impry het volgende:
Mijn zusje?Die is vandaag ook jarig nl.
Eens.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
(Ik heb zo-geen-zin vandaag op het werk)
Vreemd genoeg heb ik wel zin in het werk wat ik vanmiddag mag gaan doenquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
(Ik heb zo-geen-zin vandaag op het werk)
*uitzondering meldt zichquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
Iedereen is hier ook in zo'n stemming van: het moet maar, nog een paar uur
Geeft wel een leuke sfeer
Werkt nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:37 schreef Impry het volgende:
Zien jullie ook die SMS-balk in de webcam?
Zou die werken?
Neej helaasquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als Maricha jouw zusje is, dan zit je goed
Voor mij bijna, vanmiddag word ik nog verwacht bij één of andere boekpresentatiequote:
Boekenpresentatie? Veel plezier!quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Voor mij bijna, vanmiddag word ik nog verwacht bij één of andere boekpresentatie
Jaquote:
quote:
Klopt! over ongeveer 10 minuten de finale: Gerard Ekdom vs Michiel Veenstra.quote:
Yep, Michiel vs Gerard. Ben benieuwdquote:
Volgens mij belde Gerard vorig jaar vanuit Parijsquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Was het niet zo dat de finale vorig jaar like.... live in de studioo was? Van veenstra kan ik begrijpen dat ie er niet bij is, maar van ekdom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |