Ik kan geen requests SMS'en vanuit Engeland, dus zit ik even theoretisch te denken wat ik zou requesten als ik het kon en ik denk dat ik dan toch voor Georgie James - Need Your Needs zou gaan. Geweldige plaat!quote:Op donderdag 1 november 2007 20:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Sonny J maar weer eens gerequest!
Je kan ook gewoon mailen hoor.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:11 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Ik kan geen requests SMS'en vanuit Engeland, dus zit ik even theoretisch te denken wat ik zou requesten als ik het kon en ik denk dat ik dan toch voor Georgie James - Need Your Needs zou gaan. Geweldige plaat!
Ik weet het... *lol*quote:Op donderdag 1 november 2007 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon mailen hoor.
michiel [apenstaart] 3fm.nl
Ik krijg net een fax binnen dat je niet betaald hebt...quote:Op donderdag 1 november 2007 21:19 schreef Marc63 het volgende:
Ik had vandaag niet eens de 2e plaat van het requestuur. Is mn abonnement soms verlopen of is het alleen bij Maricha geldig?
quote:Op donderdag 1 november 2007 21:28 schreef MutZ het volgende:
Hebben ze er nu text only van gemaakt omdat het forum zo traag was?
Ik had het topic al gevonden, maar thnxquote:Op donderdag 1 november 2007 21:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen tijdelijk op de text_only layout
quote:Op donderdag 1 november 2007 21:28 schreef MutZ het volgende:
Hebben ze er nu text only van gemaakt omdat het forum zo traag was?
Eerst vragen, en dan zoeken hèquote:Op donderdag 1 november 2007 21:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik had het topic al gevonden, maar thnx
quote:Op donderdag 1 november 2007 21:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik gaf ook eerst commentaar, daarna ging ik pas kijken....
[ afbeelding ] Gossip
Uiteraard, waarom andersom? Nu doet een ander het werk voor me, hoef ik het niet zelf te doenquote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 21:59 schreef Seraphina het volgende:
Zoooooo, ik ga dr weer vandoor!
Tot morguh voor wie er dan is!
De dvd is ook erg leukquote:Op donderdag 1 november 2007 22:07 schreef Piles het volgende:
Green Day
Heerlijke live-cd (Bullet in a Bible)
ik dacht dat het aan mijn nieuwe bril lagquote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 22:49 schreef Againzender het volgende:
ik dacht dat het aan mijn nieuwe bril lag
Dank je wel! zo te lezen gaat Fok! zometeen dus plat, jammer.. maar het is voor een goed doel (lees: een sneller Fok!-forum)quote:Op donderdag 1 november 2007 22:49 schreef Piles het volgende:
Iedereen tijdelijk op de text_only layout
Ik weet het, ik weet het!quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:12 schreef MutZ het volgende:
Er is er één jarig hoera hoera, wie o wie zal het toch zijn
heb het boek van de week bij de VU boekhandel gehaaldquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:19 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het!
Oh, ennuhm, er zijn toch wel meer dan 3 mensen die het boek al hebben?!? >> http://michielveenstra.hy(...)_Noordpool_FM_lezen/
Het zal de vroege ochtend zijn, maar ik heb geen idee?quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:12 schreef MutZ het volgende:
Er is er één jarig hoera hoera, wie o wie zal het toch zijn
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:11 schreef SilentChaos het volgende:
Als Cos ook komt zijn we weer compleet voor de ochtend
Het is een zijquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:58 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het zal de vroege ochtend zijn, maar ik heb geen idee?
Als Maricha jouw zusje is, dan zit je goedquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:27 schreef Impry het volgende:
Mijn zusje?Die is vandaag ook jarig nl.
Eens.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
(Ik heb zo-geen-zin vandaag op het werk)
Vreemd genoeg heb ik wel zin in het werk wat ik vanmiddag mag gaan doenquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
(Ik heb zo-geen-zin vandaag op het werk)
*uitzondering meldt zichquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
Iedereen is hier ook in zo'n stemming van: het moet maar, nog een paar uur
Geeft wel een leuke sfeer
Werkt nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:37 schreef Impry het volgende:
Zien jullie ook die SMS-balk in de webcam?
Zou die werken?
Neej helaasquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als Maricha jouw zusje is, dan zit je goed
Voor mij bijna, vanmiddag word ik nog verwacht bij één of andere boekpresentatiequote:
Boekenpresentatie? Veel plezier!quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Voor mij bijna, vanmiddag word ik nog verwacht bij één of andere boekpresentatie
Jaquote:
quote:
Klopt! over ongeveer 10 minuten de finale: Gerard Ekdom vs Michiel Veenstra.quote:
Yep, Michiel vs Gerard. Ben benieuwdquote:
Volgens mij belde Gerard vorig jaar vanuit Parijsquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Was het niet zo dat de finale vorig jaar like.... live in de studioo was? Van veenstra kan ik begrijpen dat ie er niet bij is, maar van ekdom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |