Ja ouwequote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow! Over vier dagen hebben we een lekker lopen forum halve tamme!?
Gefeli Arma!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat is je godverdomme geraden want ik ben over vier minuten jarig!!
whats in arnhemquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
kom maar bieren in arnhem vrijdagavond
Ongepland? Lees je inquote:Op donderdag 1 november 2007 00:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Een week ongeplande downtime bedoel je?
Inderdaisy, laat ze ze in godsnaam allemaal naast elkaar op de betuweroute gaan liggen vannachtquote:Op donderdag 1 november 2007 00:53 schreef Armageddon het volgende:
Best snel als alle lutsers offline zijn.
de eerste trein rijdt daar pas weer in 2008...quote:Op donderdag 1 november 2007 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaisy, laat ze ze in godsnaam allemaal naast elkaar op de betuweroute gaan liggen vannacht
Nou ja, als ze tot die tijd gewoon blijven liggen hebben we ook geen last meer van zequote:Op donderdag 1 november 2007 00:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
de eerste trein rijdt daar pas weer in 2008...
Doodverwensingenquote:Op donderdag 1 november 2007 01:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, als ze tot die tijd gewoon blijven liggen hebben we ook geen last meer van ze
Uiteraard!quote:Op donderdag 1 november 2007 01:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Aha voorafgaand aan een fixe down time uiteraard!
Komt omdat ik jarig ben ouwe.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:55 schreef Poit- het volgende:
Hier is het gewoon opper snel! Zo snel heb ik het nog nooit gehad
En jij mag de eerste trein koppen goed?? ( boze smilie )quote:Op donderdag 1 november 2007 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaisy, laat ze ze in godsnaam allemaal naast elkaar op de betuweroute gaan liggen vannacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |