Volgens mij niet... maar uiteindelijk gaat het daar niet om toch, zoiets moet je gewoon niet doen, die Brian is gewoon een wandelende tijdbom. En daarom moet ie er wel inblijven :-)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:19 schreef noekje het volgende:
Brian moet eruit!! vind ik
Deed hij het expres?
Hahaha, vanalles, maar kort samengevat is het einde van DGK wel weer wat sneller in zicht..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:24 schreef swarmahoer het volgende:
de fontein staat aan.. en streamlocks :S wat is er voor het laatst gebeurd?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:23 schreef jassy het volgende:
Waarom streamlock?
Dennis heeft ook zo'n gelijk dat hij belt en flipt! Psycho Billy die Brian!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:25 schreef rubstar het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Volgens mij niet... maar uiteindelijk gaat het daar niet om toch, zoiets moet je gewoon niet doen, die Brian is gewoon een wandelende tijdbom. En daarom moet ie er wel inblijven :-)
En als een Lieke of een Huub 'iets' flikt, worden ze net zo makkelijk weer aangescherpt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:26 schreef Clank het volgende:
Als er nav gisteren en vandaag geen boetes voor Brian binnenkomen dan zijn de grenzen met betrekking tot fysiek geweld weer versoepeld.. zoals Jaap ook al zei.
Het was weer behoorlijk heftig ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:27 schreef rooie3 het volgende:
Hele dag weggeweest en val nu binnen in een streamlock.Is er weer wat gebeurd en heeft iemand nog een boete gehad.
Dat wijf, amanda, zou nog voor brian op komen als hij het huis in de fik zou steken. Dom mens.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Dennis heeft ook zo'n gelijk dat hij belt en flipt! Psycho Billy die Brian!
Mooi om vanmiddag te moeten horen dat Brian en Amanda zo sterk zijn en alles wel goed uitspreken.
- donder op, klootzak!
- ja ja
- ga je hachie maar redden!
Nadia werd afgevoerd door iemand van de productie...ze stond nogal hysterisch te schreeuwen tegen Nix...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:26 schreef swarmahoer het volgende:
heel even weer beeld.. ze stonden in de tuin
wie weet wat er gebeurde voor de SL????
Het was totale oorlogquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:29 schreef patist het volgende:
wat is er allemaal gebeurd? weer ruzie geweest? heb namelijk weer eens een SL
Ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat hij het wel expres deed......hij spoort echt niet namelijk!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:25 schreef rubstar het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Volgens mij niet... maar uiteindelijk gaat het daar niet om toch, zoiets moet je gewoon niet doen, die Brian is gewoon een wandelende tijdbom. En daarom moet ie er wel inblijven :-)
de naam stein is al vaker geroepenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:28 schreef Myriam1978 het volgende:
En de naam Stijn is gevallen! Mensen van de camera's willen ons mss iets laten horen die voor hen ook onrechtvaardig is of is het gewoon knulligheid?
Ik probeer het terug te lezen maar valt niet mee als je midden in een ruzie binnenkomt.Ik kan ook niet weg,maar begreep ook dat Luc wegging en iets over een glas gooien.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Het was weer behoorlijk heftig ja.
Hij zei al eerder dt nnis stond af te luisteren ja en flikkerde toen dat glas naar buiten en gaf het ding een trapquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat hij het wel expres deed......hij spoort echt niet namelijk!
LOL!quote:
Jawel, hij heeft er zelfs 2x voor gebelt. Ook heeft hij gevraagd of hij naar achteren mocht omdat hij bang was dat hij zichzelf niet meer kon beheersenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:30 schreef tutjehola het volgende:
Ik ben de weg kwijt hier, kan iemand vertellen of Dennix nou wel of geen melding heeft gemaakt van het glas incident(het voetballende glas)
Mooi he en het scheelde niet veel of hij had gelijk daarop weer een deur gemoldquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:32 schreef noekje het volgende:
Waar is Leandra???
Ze had gelijk vanmiddag! Ze zei dat nu een glas zou volgen!![]()
![]()
Heeft hij daar even groot gelijk en hij flipte ook behoorlijk en terecht. Dat pik je toch ook niet?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft er zelfs 2x voor gebelt. Ook heeft hij gevraagd of hij naar achteren mocht omdat hij bang was dat hij zichzelf niet meer kon beheersen![]()
nee ik ook nietquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:33 schreef Myriam1978 het volgende:
De regels heb ik sowieso nooit begrepen jullie?
Nadia trok de telefoon uit zijn handen. Daarna ging de camera naar buiten. Door het raam zei Jaap daarna "TOP!"quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:30 schreef tutjehola het volgende:
Ik ben de weg kwijt hier, kan iemand vertellen of Dennix nou wel of geen melding heeft gemaakt van het glas incident(het voetballende glas)
Brian heeft blijkbaar gezegd dat Huub ooit iets met Stijn heeft gehad!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:32 schreef Ziet het volgende:
wat heeft huub met stijn gehad?
ik heb dat helemaal niet mee gekregen
het ging ook nog ff over het adres van cora dat brian 'per ongeluk' heeft genoemd, al dan niet van een briefje
dat briefje is overigens nooit gevonden,
dus daarnet werd openlijk gesuggereerd dat brian dit van achter heeft doorgekregen.
wat we dus eigenlijk allang wisten
regels in de kooi zijn er om gebroken te wordenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:33 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian schopte dat glas dus wel express.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:27 schreef Yollie het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=50913&sess=2832
Welke regels?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:33 schreef Myriam1978 het volgende:
De dame die hier Nadia en Amanda naar 'achter' brengt zou Flens wel eens kunnen zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:26 schreef SiRojK het volgende:
Pfff, Fok is echt fokking traag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is allang door iedereen afgevraagd, daar begon de hel meequote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:34 schreef Stupidisco het volgende:
waarom vraagt niemand zich af wat de logica is van het feit dat Brian zomaar ineens een glas kapot gaat gooien in de gang als hij een discussie heeft met Amanda in de private. Als het puur een kwestie was van frustraties afreageren had ie het glas in de private kapot gegooid. Maar omdat hij wist dat Dennix in de gang stond trapte hij hem de gang in.
nee, Amanda vond ik heel redelijk. Alleen de Holy Kubatz kan niet tegen kritiek, zelfs niet in de vorm van een aanbod van hulp.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:32 schreef neehe het volgende:
Het mooiste is nog dat het Amanda's schuld is, Brian werd weer para door haar.
Yep, volkomen wat er nu ook beweerd word daar. Hij meende echt dat Dennis daar stond, was opgefokt door Amanda en kon zich niet meer beheersenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Brian schopte dat glas dus wel express.
Martiniquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:38 schreef Kaleddis het volgende:
Tuurlijk Amanda, neem nog maar een wijntje![]()
Nee......Huub maakt weer ruzie met Lieke...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:34 schreef blomst het volgende:
Alles weer rustig?
Absoluut, hij kijkt eerst nog om het hoekje en het kan niet zo zijn dat hij Dennis niet zag staan. Tussen het kijken en het schoppen zit precies 1 seconde....Voor mij is dit de druppel, moedwillig iemand schade willen toebrengen. Die gast moet nu echt exit als ze ietwat geloofwaardig willen zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Brian schopte dat glas dus wel express.
Brian zag dat Dennis afluisterde en schopte/gooide het glas, niet gericht op Dennis, maar de wijn en het glas kwam wel over/tegen hem aanquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:38 schreef Deisyy het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er nou eigenlijk gebeurd is, met als gevolg een streamlock. Waarom schopte Brian dat glas weg?
wie niet?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:39 schreef misslady83 het volgende:
wie is er hier ook anti nadia?????????
Ik weet alleen niet waar 6% stond ..?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:36 schreef chufi het volgende:
Brian deed de deur open keek en schopte het glas
Ik weet alleen niet waar 0% stond ..?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:36 schreef chufi het volgende:
Brian deed de deur open keek en schopte het glas
Weet het ook niet.Ben een hele dag weg geweest en kom net binnen vallen.Probeer gauw terug te lezen maar valt niet mee.We hebben denk een hoop gemist.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:38 schreef Deisyy het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er nou eigenlijk gebeurd is, met als gevolg een streamlock. Waarom schopte Brian dat glas weg?
Ja, volgens mij gooide hij het glas WEL expres! Het was in een opwelling maar toen hij de deur opendeed om te checken of Dennis daar stond, zag hij hem en toen gooide hij...misschien niet met doel om hem te raken ...maar het gooien kwam na het zien!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep, volkomen wat er nu ook beweerd word daar. Hij meende echt dat Dennis daar stond, was opgefokt door Amanda en kon zich niet meer beheersen
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De dame die hier Nadia en Amanda naar 'achter' brengt zou Flens wel eens kunnen zijn.
Lieke maakt ruzie met Huub. Huub noemde Lieke liefje en Lieke zegt: Liefje? Wel je liefje, maar niet je respect. Huub zegt nog dat hij wel respect voor haar heeft en Lieke begint te blaten.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee......Huub maakt weer ruzie met Lieke...
zou Nadia al spijt hebben van het feit dat ze Nix erin heeft gehouden?![]()
Helemaal mee eens. heb vaak gedacht dat men hier te vroeg om exits vroeg voor twijfelachtige situaties maar dit was best duidelijk en over de schreefquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Absoluut, hij kijkt eerst nog om het hoekje en het kan niet zo zijn dat hij Dennis niet zag staan. Tussen het kijken en het schoppen zit precies 1 seconde....Voor mij is dit de druppel, moedwillig iemand schade willen toebrengen. Die gast moet nu echt exit als ze ietwat geloofwaardig willen zijn.
quote:22:25 - Rondvliegend glas...
In de verhitte discussie tussen Amanda en Brian gooit de Antilliaan uit frustratie een glas kapot. Wat de Antilliaan helaas niet wist, is dat Dennis geraakt werd door de rondspattende glassplinters. Dennis is helemaal over de rooie en wordt gekalmeerd door de donkere schone. “Ze wisten allang dat ik daar stond”, zegt Dennis tegen Nadia. “Ik ben echt aan het koken. Hij gooide weer een glas op me!”, aldus de boze Dennis. Jaap, Huub en Lieke zien hun kans schoon om de boel op te stoken. “Heb je er al wat van gezegd?, vraagt Lieke aan de ijdele Miljonair. “Ik zou er wat van zeggen, het is gewoon niet normaal”, aldus Jaap. “Hij moet gewoon normaal doen”, vindt Lieke. “Ga verhaal halen dan”, stookt Huub nogmaals op. Gaat dit uit de hand lopen?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De dame die hier Nadia en Amanda naar 'achter' brengt zou Flens wel eens kunnen zijn.
Kunnen natuurlijk niet achter blijven...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:37 schreef Ziet het volgende:
ja daaaag nu huub en lieke ook weer een discussie pffff
Die wordt nou achter omgekocht.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:32 schreef Clank het volgende:
Heeft Dennis nu wel of niet gebeld?
Helaas, ik hoorde echt net Nadia en amanda zeggen dat ze achter waren geweest en dat Brian niets fout had gedaan. Kurk gaat weer op de fles hier, helaas niets te vieren.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:42 schreef SiRojK het volgende:
Ik neem aan dat dit 'het glasschoppen' is waar het net de hele tijd over ging.. Ik vind dat ze die gast er per direct uit moeten halen, mensen die met glazen gooien, schoppen, whatever horen niet thuis in die villa, dat is veels te gevaarlijk, als hij nu al zoiets doet, wie weet wat hij de volgende keer doet, hij weet dat het glas de woonkamer in zal gaan, exit brian en dat is niet omdat ik hem niet mag
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Pfff Lieke zeik even niet zo.
Ik moest meteen aan Lost denken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:41 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Ja, volgens mij gooide hij het glas WEL expres! Het was in een opwelling maar toen hij de deur opendeed om te checken of Dennis daar stond, zag hij hem en toen gooide hij...misschien niet met doel om hem te raken ...maar het gooien kwam na het zien!
Ik mag haar niet, maar ze scoort op dit moment voor mij punt na punt. Huub's uitspraken tegen haar zijn zo low, die kunnen echt niet.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Klopt....een paar minuten eerder zei Brian al dat hij dacht dat Nix stond af te luisteren....
misschien kun je beter vragen wie er is pro nadia?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:39 schreef misslady83 het volgende:
wie is er hier ook anti nadia?????????
Iemand een idee of ze bij VOl al aan het bellen, mailen faxen zijn?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Klopt....een paar minuten eerder zei Brian al dat hij dacht dat Nix stond af te luisteren....
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:45 schreef noekje het volgende:
Luc weet dat er een 4-3 gaat komen. Luc is behalve rapper ook helderziende. Daar komen de diepe teksten vandaan.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:47 schreef rubstar het volgende:
Lieke gebruikt het woordje "Hey.." net ff te vaak. "hey ik lig te slapen".. "Hey ik zei dit dat"... "Hey waar heb je het over..."
Dat zei Huub vanmiddag ook letterlijk tegen haar.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:46 schreef Borga het volgende:
LieKUT met je ''repsect moet je verdienen''. hou je muil mens
Die lelijke heks tettert maar door. Ze zat net zo fout als Huub wat betreft dat blousje, misschien nog wel fouter. Was weer een staaltje zware minachting van Liekut.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mag haar niet, maar ze scoort op dit moment voor mij punt na punt. Huub's uitspraken tegen haar zijn zo low, die kunnen echt niet.
Dat kind luistert niet ze hoort zichzelf het liefst pratenquote:
Dus hij had een vermoeden en schopt dan toch een glas.... linke soep hoor dit soort akties... Hij kan iemand wel het licht uit de ogen schoppen....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hij zag hem staan ja. Ik denk alleen niet dat Dennis stond af te luisteren, dat maakt para Brian er weer van.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:50 schreef Dark het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=50913&sess=2832
In bovenstaand filmpje is duidelijk te zien, dat Brian ziet dat Dennis er staat en dan het glas kapot schopt.
Het stukje waarin Brian zegt dat hij denkt dat Dennis staat af te luisteren, zit nog voor de start van het filmpje!
Stukje uit VV:
In de verhitte discussie tussen Amanda en Brian gooit de Antilliaan uit frustratie een glas kapot. Wat de Antilliaan helaas niet wist, is dat Dennis geraakt werd door de rondspattende glassplinters.
Hoe krijgen ze het voor elkaar, lijkt wel familie van Brian en Amanda, eigen waarheden maken
Zal ik je uit die droom helpen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:50 schreef noekje het volgende:
Als ze ruzie willen maken dat hadden ze beter aan kunnen laten. Het fijne van uit een relatie stappen is dat je de ruzie's niet meer hebt.
Meen je dat nou??? Hebben meer mensen dat gehoord?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:44 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Helaas, ik hoorde echt net Nadia en amanda zeggen dat ze achter waren geweest en dat Brian niets fout had gedaan. Kurk gaat weer op de fles hier, helaas niets te vieren.![]()
Huubkut hou je muil met je ''repsect moet je verdienen''.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat zei Huub vanmiddag ook letterlijk tegen haar.
Maar heeft ie die loser gezien....? Als ie hem gezien zou hebben zou dit een direkte exit moeten zijn. Ik heb die loser niet horen zeggen dat ie zag dat Brian het glas naar hem toetrapte.... allleen dat ie glassplinters op z'n kleren had.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan mij toch echt en oprecht niet voorstellen dat Brian hier mee weg gaat komen. Het bestaat gewoon niet. Hij kijkt wie er staat en schopt bewust dat glas in die richting.... Als ze dit laten gaan, dan is het wel erg doorgestoken kaart. In alle andere situaties kon ik mij nog verplaatsen in de straffen die gegeven zijn, maar dit keer gaat het er gewoon niet bij mij in dat hier niets voor gaat komen.
Het had helemaal niks met een antwoord van Amanda te maken....puur om het feit dat hij dacht dat Nix achter de deur stond.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus hij had een vermoeden en schopt dan toch een glas.... linke soep hoor dit soort akties... Hij kan iemand wel het licht uit de ogen schoppen....
Die zal wel achter zitten.Hij zal de 2e wel worden die aan de pammetjes gaat. Hoorde Amanda vanmiddag zichzelf al verspreken dat nix depressief is. Agressief en depressief ? Uw beste middel is een pammetje...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:53 schreef Vandaag... het volgende:
hé allemaal.
Wat is Fok fokking traag, Brian is nog niet exit zie ik, komt er nog een boete en waar is dennis nu?
Zou dat misschien volgens het script gaan?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:38 schreef AnTjUh het volgende:
dennis en nadia ruzie
huub en lieke ruzie
brian en amanda ruzie
jaap en luc big![]()
Ben ik met je eens, maar bespaar je de frustratie want Brainless gaat er niet uit en krijgt geen boetequote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan mij toch echt en oprecht niet voorstellen dat Brian hier mee weg gaat komen. Het bestaat gewoon niet. Hij kijkt wie er staat en schopt bewust dat glas in die richting.... Als ze dit laten gaan, dan is het wel erg doorgestoken kaart. In alle andere situaties kon ik mij nog verplaatsen in de straffen die gegeven zijn, maar dit keer gaat het er gewoon niet bij mij in dat hier niets voor gaat komen.
Dennis stond helemaal niet af te luisteren en had zijn blik niet op deur gericht.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar heeft ie die loser gezien....? Als ie hem gezien zou hebben zou dit een direkte exit moeten zijn. Ik heb die loser niet horen zeggen dat ie zag dat Brian het glas naar hem toetrapte.... allleen dat ie glassplinters op z'n kleren had.
Van mij ookquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:50 schreef Ziet het volgende:
van mij mag er een streamlock op...
Ja, hij heeft hem gezien, even later zeg hij namelijk tegen Amanda dat hij wel degelijk stond af te luisteren, dat kan hij alleen maar zeggen als hij hem zag staan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar heeft ie die loser gezien....? Als ie hem gezien zou hebben zou dit een direkte exit moeten zijn. Ik heb die loser niet horen zeggen dat ie zag dat Brian het glas naar hem toetrapte.... allleen dat ie glassplinters op z'n kleren had.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:53 schreef Borga het volgende:
[..]
Huubkut hou je muil met je ''repsect moet je verdienen''.
Amanda praat poep!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:53 schreef noekje het volgende:
Amanda: hij heeft gebrek aan inzichtingsvermogen en intelligentie.
Zwakzinnige Amanda!Poept ze al op de bank?
Ik meen dat echt, en nog iemand met mij heeft het gehoord, staat eerder in deze cos. Geen grapquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:53 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Meen je dat nou??? Hebben meer mensen dat gehoord?
Dat vind ik echt raar! Normaal gesptoken zeggen ze altijd 'we volgen de procedure, we gaan de beelden terugkijken en dan beslissen we'.
Hoe kunnen ze nu al zo snel weten dat er geen sancties komen?
Ik denk dat de nitwit die nu achter zit en dit gezegd heeft, voor zijn of haar beurt geproken heeft!
waarom was je gebannedquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:55 schreef dgk_fan het volgende:
ZO! Ben ik weer!![]()
![]()
![]()
(48uur-bans duren toch eigenlijk BEST wel lang.....)
Huubfans draaien alles om.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die lelijke heks tettert maar door. Ze zat net zo fout als Huub wat betreft dat blousje, misschien nog wel fouter. Was weer een staaltje zware minachting van Liekut.![]()
![]()
![]()
Dan heb ik het verkeerd gezegd. Het lekkerste van uit een relatie stappen vind ik, dat je geen ruzie's over vlekken op kragen meer hoeft te maken.quote:
Een ban ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:55 schreef dgk_fan het volgende:
ZO! Ben ik weer!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:55 schreef dgk_fan het volgende:
ZO! Ben ik weer!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:55 schreef dgk_fan het volgende:
ZO! Ben ik weer!![]()
![]()
![]()
Wat heb je nou weer gedaan? Te veel Dennix-spam?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:55 schreef dgk_fan het volgende:
ZO! Ben ik weer!![]()
![]()
![]()
heh!?? Was je gebant?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:55 schreef dgk_fan het volgende:
ZO! Ben ik weer!![]()
![]()
![]()
was je stout?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:55 schreef dgk_fan het volgende:
ZO! Ben ik weer!![]()
![]()
![]()
Eerder in het gesprek had hij al tegen Amanda gezegd dat ze zachter moest praten omdat Dennis daar was.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:59 schreef akveor het volgende:
In dat filmpje (1.12m) zegt Brian: Zie je nu wel... hij staat weer af te luisteren NADAT hij dat glas kapot schopte.... Dus dit lijkt mee een echte EXIT.
Het enige verschil is dat ze nu ook ruzie maken over het niet hebben van sexquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het maakt gewoon helemaal niet uit of huub en Lieke gestopt zijn met hun relatie, het enige wat het voor ze uit maakt is dat ze geen sex meer hebben. Maar ze zitten gewoon nog op elkaars lip en hebben nog steeds allebei een giga-groot ego, dus het lost allemaal niets op.
quote:
En ik wordt er echt doodmoe vanquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Huub tegen Lieke: Kom je naast me zitten?
Maar nee Lieke blijft liever om de hoek zitten.
Hoezo stronteigenwijs en koppig?
Ik heb Danny voor 'rotte vis' (maar dan wat minder vriendelijk) uitgemaakt omdat hij zatquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer gedaan? Te veel Dennix-spam?
Dat hadden ze ook al toen ze nog wel sex hadden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:02 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat ze nu ook ruzie maken over het niet hebben van sex![]()
Mee eens, maar daar ga ik geen eens meer op hopen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:02 schreef pullup het volgende:
Het zou een verademing ( maar ook een wonder) zijn als er eindelijk eens een eerlijk oordeel kwam
Dan is dit een exit... dat kan gewoon neit anders..... na al die strenge regels van afgelopen tijd kunnen ze er niet meer omheen.... Brian naar Huis.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Dennis stond helemaal niet af te luisteren en had zijn blik niet op deur gericht.
Het was gewoon Parabrother die dat er van maakte, en ja hij trapte dat glas bewust richting ' afluisteraar'
Wat een walgelijk arrogant kutmokkelt. Die gaat nooit een greintje respect verdienen als ze zo doorgaat.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:02 schreef Varen het volgende:
Nadia zei, ze wachten maar met die brief
Ooooh wat snood! Hij wist het dus dondersgoed.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:02 schreef 2live het volgende:
[..]
Eerder in het gesprek had hij al tegen Amanda gezegd dat ze zachter moest praten omdat Dennis daar was.
ik zocht ook alquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er staat niets over in het banmeldtopic.
Lieke heeft groot gelijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Huub tegen Lieke: Kom je naast me zitten?
Maar nee Lieke blijft liever om de hoek zitten.
Hoezo stronteigenwijs en koppig?
niet eens een lullige boetequote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:00 schreef noekje het volgende:
Die gast moet er gewoon uit maar dan krijgt hij weer een knullige boete!![]()
Toch knap dat ze hem een feestje geven en geen contacpunten en een theehuis.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:05 schreef mootie het volgende:
Ongelovelijk.......
Brief: Foei, niet meer met glas gooien en ga nu maar een feestje bouwen.
Lafaard.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Luukje gaat morgen naar huis. Gaat Naad de laatste kans nog aangrijpen om een wipje met hem te maken?
Durf niet meer te wedden![]()
Nou ik ben bijna in staat om mezelf er hard voor te maken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:06 schreef tutjehola het volgende:
Werk aan de winkel voor VOL
Ze wachten gewoon tot het nog verder escaleert en dan kunnen ze meteen 2 of meer boetes uitdelen...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:06 schreef mazaru het volgende:
De grenzen zijn dus weer eens verlegd, of zou dit tijdelijk zijn omdat het de heilige st. brrrr betreft?![]()
Maar ze zijn wel in voor een feestje! De feestbeesten van het hokje..dat dan weer wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:09 schreef Py het volgende:
'Ze appelleren ten stelligste tegen het gooien van glaswerk'![]()
Een forum, of bedoel je dat nietquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:07 schreef swarmahoer het volgende:
WAT IS DIE VOL
Zeg dat dan eerder! regel is idd niet gooien met glas of drinken. Nergens staat iets over schoppen van glaswerkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:10 schreef Dreamboy het volgende:
in de brief stond gooien.
Hij schopte het glas dat mag dat zeker wel.
Iemand heeft een synoniemenboekje erbij gepakt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:09 schreef Py het volgende:
Alleen Brian maar de rest niet toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:09 schreef Py het volgende:
Het erge is dat de grenzen nog steeds niet bereikt zijn door brian. Nog niets verlegd dus, gewoon onbereikbaar ver weg zoals altijd.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:06 schreef mazaru het volgende:
De grenzen zijn dus weer eens verlegd, of zou dit tijdelijk zijn omdat het de heilige st. brrrr betreft?![]()
Overduidelijk, maar toch pijnlijk om het weer onder ogen te zien, de hoop is weg..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:09 schreef Copycat het volgende:
Kan het nóg duidelijker?
Stekker eruit, Brian de sleutel en mooi geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |