Volgens mij niet... maar uiteindelijk gaat het daar niet om toch, zoiets moet je gewoon niet doen, die Brian is gewoon een wandelende tijdbom. En daarom moet ie er wel inblijven :-)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:19 schreef noekje het volgende:
Brian moet eruit!! vind ik
Deed hij het expres?
Hahaha, vanalles, maar kort samengevat is het einde van DGK wel weer wat sneller in zicht..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:24 schreef swarmahoer het volgende:
de fontein staat aan.. en streamlocks :S wat is er voor het laatst gebeurd?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:23 schreef jassy het volgende:
Waarom streamlock?
Dennis heeft ook zo'n gelijk dat hij belt en flipt! Psycho Billy die Brian!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:25 schreef rubstar het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Volgens mij niet... maar uiteindelijk gaat het daar niet om toch, zoiets moet je gewoon niet doen, die Brian is gewoon een wandelende tijdbom. En daarom moet ie er wel inblijven :-)
En als een Lieke of een Huub 'iets' flikt, worden ze net zo makkelijk weer aangescherpt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:26 schreef Clank het volgende:
Als er nav gisteren en vandaag geen boetes voor Brian binnenkomen dan zijn de grenzen met betrekking tot fysiek geweld weer versoepeld.. zoals Jaap ook al zei.
Het was weer behoorlijk heftig ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:27 schreef rooie3 het volgende:
Hele dag weggeweest en val nu binnen in een streamlock.Is er weer wat gebeurd en heeft iemand nog een boete gehad.
Dat wijf, amanda, zou nog voor brian op komen als hij het huis in de fik zou steken. Dom mens.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Dennis heeft ook zo'n gelijk dat hij belt en flipt! Psycho Billy die Brian!
Mooi om vanmiddag te moeten horen dat Brian en Amanda zo sterk zijn en alles wel goed uitspreken.
- donder op, klootzak!
- ja ja
- ga je hachie maar redden!
Nadia werd afgevoerd door iemand van de productie...ze stond nogal hysterisch te schreeuwen tegen Nix...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:26 schreef swarmahoer het volgende:
heel even weer beeld.. ze stonden in de tuin
wie weet wat er gebeurde voor de SL????
Het was totale oorlogquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:29 schreef patist het volgende:
wat is er allemaal gebeurd? weer ruzie geweest? heb namelijk weer eens een SL
Ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat hij het wel expres deed......hij spoort echt niet namelijk!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:25 schreef rubstar het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Volgens mij niet... maar uiteindelijk gaat het daar niet om toch, zoiets moet je gewoon niet doen, die Brian is gewoon een wandelende tijdbom. En daarom moet ie er wel inblijven :-)
de naam stein is al vaker geroepenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:28 schreef Myriam1978 het volgende:
En de naam Stijn is gevallen! Mensen van de camera's willen ons mss iets laten horen die voor hen ook onrechtvaardig is of is het gewoon knulligheid?
Ik probeer het terug te lezen maar valt niet mee als je midden in een ruzie binnenkomt.Ik kan ook niet weg,maar begreep ook dat Luc wegging en iets over een glas gooien.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Het was weer behoorlijk heftig ja.
Hij zei al eerder dt nnis stond af te luisteren ja en flikkerde toen dat glas naar buiten en gaf het ding een trapquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat hij het wel expres deed......hij spoort echt niet namelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |