Wat in een prent als deze dus echt helemaal _niets_ zegt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:14 schreef destrovel het volgende:
Hier loopt er een overduidelijke grens tussen parkiet en zakdoek.
Dat de rand om de parkiet zo scherp is komt door de hoeveelheid sharpness er toegevoegd is aan de foto, dus ja dat is photoshop werk, maar meestal wel toegestaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:14 schreef destrovel het volgende:
De parkiet is er overduidelijk met fotoshop in gezet.
De rand om de parkiet heen is veel te scherp en te recht. Je zou altijd wel een pluisje van de zakdoek of een haartje van de parkiet over het andere zien heenvallen. Hier loopt er een overduidelijke grens tussen parkiet en zakdoek.
Het is een heel jonge parkiet. 'k schat niet ouder dan 5 weken. Dan hebben sommige parkieten een heel donkere snavel. Dit verdwijnt langzaam tussen 6 en 9 weken ongeveer.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:34 schreef Killjoy het volgende:
Hij lijkt me ok, maar wat is er met de snavel van het beestje?
* Killjoy is parkietenliefhebber
'k heb de meeste "edities" gewonnen van iedereen daarquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:34 schreef nietzman het volgende:
Misschien moet je zelf gewoon betere foto's gaan maken en niet zo miepen over je concurrentie.
Dus ga je nu maar jaloers doen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:40 schreef Sjuh het volgende:
[..]
'k heb de meeste "edities" gewonnen van iedereen daar
Zuur dan hè? Laat me raden, waarschijnlijk is deze foto dan van een nieuw iemand of iemand die normaal alleen maar kutfoto's maakt? Vreselijk!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:40 schreef Sjuh het volgende:
'k heb de meeste "edities" gewonnen van iedereen daar
Haha zo hoog zit 't me echt nietquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:48 schreef nietzman het volgende:
Maargoed, hieraan kun je dus echt niet zien of het bewerkt is ja dan te nee. Alle inconsistenties kun je op de matige compressie schuiven. Als het je écht diep zit kun je altijd briesend en stampvoetend om het origineel gaan gillen natuurlijk.
Ik snap sowieso je punt niet echt. Als iemand goed genoeg kon photoshoppen, had hij ook wel van de onderkant een stuk afgehaald imho.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:51 schreef Sjuh het volgende:
[..]
Haha zo hoog zit 't me echt niet. 'k ben gewoon nieuwsgierig naar of dit echt zo is gefotografeerd.
Deze persoon heeft al eens eerder een gefotoshopte foto ingestuurdquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:55 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik snap sowieso je punt niet echt. Als iemand goed genoeg kon photoshoppen, had hij ook wel van de onderkant een stuk afgehaald imho.
Waarom vraag je het niet gewoon aan de persoon die de foto heeft gemaakt?
Wat een pret altijd met die PS expertsquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:14 schreef destrovel het volgende:
De parkiet is er overduidelijk met fotoshop in gezet.
De rand om de parkiet heen is veel te scherp en te recht. Je zou altijd wel een pluisje van de zakdoek of een haartje van de parkiet over het andere zien heenvallen. Hier loopt er een overduidelijke grens tussen parkiet en zakdoek.
Aha, ben liefhebber, geen expertquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:38 schreef Sjuh het volgende:
[..]
Het is een heel jonge parkiet. 'k schat niet ouder dan 5 weken. Dan hebben sommige parkieten een heel donkere snavel. Dit verdwijnt langzaam tussen 6 en 9 weken ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |