Ik heb het ook net gewijzigd zonder merkbaar resultaatquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weet je me al te vinden? (valt me zelf wat tegen nu die lay-out);)
Is ook gewoon een drama.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weet je me al te vinden? (valt me zelf wat tegen nu die lay-out)
Je avatar protesteert ervan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het ook net gewijzigd zonder merkbaar resultaat
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:In de wereld draait door:
Dat Chanty zegt tegen Nix, die naar Nadia kijkt die Luc "pijpt" Ze mag niet met mond vol praten
Mij ook. Niets Mach 1, maar het viel te proberen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weet je me al te vinden? (valt me zelf wat tegen nu die lay-out)
Inderdaadquote:
Nou, ik heb hem wel op mute, de beelden volstaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:09 schreef Kinga het volgende:
Dimitri zit goed in de slijm modus zeg, tis dat ie een lekker koppie heeft. Dan trek ik dat nog wel...
Ik heb het idee dat Lieke als enige niet op lage schoenen mag lopen en ze ook niet krijgt. Aman en 1% lopen continu op lage schoenen en daarom heeft Lieke nu ook pijn aan haar kuiten en schenen omdat e het eigenlijk niet gewend is.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:08 schreef Dark het volgende:
Lieke heeft veel last van een blessure, ze weet niet waarom ze niet naar een dokter of fysio mag.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:12 schreef jassy het volgende:
Gastspeler om 21.00 ?!??!!?
Ik heb hem al een hele tijd op de ouwe layout staan, en dan gaat het inderdaad zo nu en dan lekker snel!
Wat is dan nu de oorzaak van het zo traag zijn van FOK?
Met Bloed, zweet en tranen....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
Thanx dear voor het openen van een nieuwe COS maar het rappen van Luc Lammetjesthee mag wat mij betreft nu al stoppen, weg met die gast en in met de nieuwe gastspeler.
Wat Lieke en Dimitri betreft......Wie gelooft nu echt dat Lieke daar intrapt?
Tactisch niet zo handig van Lieke, van Brian en Amanda wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:18 schreef Varen het volgende:
Dimitri praat met Dennis en... Lieke met Brian en Amanda, over haar ruzie met Huub?
Dat hoorde ik Jaap en Huub een tijdje terug zeggen. OF het vandaag of morgen is weet ik niet..quote:
Misschien moet Danny eens met VOL gaan babbelenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Met Bloed, zweet en tranen....![]()
KloteFOK! is er nou echt niemand die dat op kan lossen....iedereen loopt al weken te klagen hier.....![]()
Wijffie, we hebben het hier over St. Brian, de man man met de perfecte relaasie, zijn gecontroleerde woede en niet te vergeten , hij is een kindje van God en de gedoodvergde winnaar.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:20 schreef Desii het volgende:
Wat Brian zegt klopt niet..... Huub zei toen tegen Brian... ik heb een harde rotopmerking gemaakt tegen Lieke
Anders is er voor die IT-ers hier vast nog wel een plekje vrij bij de redactie van DGKquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien moet Danny eens met VOL gaan babbelen
Leuk ook die reclame link van Powered en gehost door True.... Voor service en ondersteuning moet je dus niet bij hun zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
KloteFOK! is er nou echt niemand die dat op kan lossen....iedereen loopt al weken te klagen hier.....![]()
Maar hij houdt wel haar vingertjes vast. (terwijl ik Dennis boven hoor kwelen)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:24 schreef Mokum020 het volgende:
Die Luc....romantisch keuvelen over platenmaatschappijen........zo hoort dat...![]()
waar keuvel jij dan romantisch over ???quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:24 schreef Mokum020 het volgende:
Die Luc....romantisch keuvelen over platenmaatschappijen........zo hoort dat...![]()
Misschien ga ik zelf wel naar VOL......quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
FOK! zou waarschijnlijk idd een stuk sneller lopen als ze maar 4.500 users hadden ipv 195.000quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
True..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Leuk ook die reclame link van Powered en gehost door True.... Voor service en ondersteuning moet je dus niet bij hun zijn.
Ik neem toch aan dat ze allemaal netjes in het pak zitten om Brian uit te zwaaien...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wijffie, we hebben het hier over St. Brian, de man man met de perfecte relaasie, zijn gecontroleerde woede en niet te vergeten , hij is een kindje van God en de gedoodvergde winnaar.![]()
Ging FOK komend weekend niet tijdelijk uit de lucht om het op te lossen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Leuk ook die reclame link van Powered en gehost door True.... Voor service en ondersteuning moet je dus niet bij hun zijn.
Kom op zeg. Als je een forum wilt runnen ga je toch uit van een groei in users en niet achteraf zoeken naar extra dingen om je forum draaiende te houden?quote:
dan pas je FOK daarop aan lijkt mij...het gaat nu lijken op het wegennet van Nederland...dat is ook overvol..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
FOK! zou waarschijnlijk idd een stuk sneller lopen als ze maar 4.500 users hadden ipv 195.000![]()
Het middelpunt van de belangstelling zijnquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:31 schreef schatje het volgende:
Lieke is echt niet te volgen. Ze jankte om een klap die ze van Brian zou hebben gekregen. Hij moest bij haar uit de buurt blijven en dit en dat. Ze was zo boos. Toch deed ze vorige week heel enthousiast bij diens cdpresentatie. En nu lucht ze weer haar hart bij hem. Wat wil die meid nou?
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze zo stom is, die moet een set up zijn, laat de streamers je maar haten, dan kunnen we je exit makkelijker verkopen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:26 schreef noekje het volgende:
Mook!![]()
![]()
Lieke![]()
![]()
Die wordt werkelijk met de dag achterlijker en ik geloof er geen fuck van.
Wie nu nog durft te zeggen dat er iets niet klopt bij dat kind, die snap ik dus niet. Vanaf day 1 heb ik al iets tegen haar. Oke vergeleken met die 2 andere bimbo's valt ze dan wel weer mee, maar dat gezeik gedram en geklaagquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:21 schreef Katewalker het volgende:
Nu is Lieke weer over Huub aan het lullen met zijn grootste vijand daar...![]()
N moet node de p0rnindustrie in, kan ze haar hart ophalen en haar 3 navels.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
dan pas je FOK daarop aan lijkt mij...het gaat nu lijken op het wegennet van Nederland...dat is ook overvol..
met de nadruk op VOL![]()
Ontopic:
Nadia begint nu heel subtiel over sex met Luc....of hij het zou kunnen alleen om de sex zonder iets om iemand te geven....
loeder![]()
Met andere woorden: Danny doet het in zijn uppie net zo beroerd als een hele voorraad democratisch gekozen ministers... Dat wordt nog wel eens een lintje voor Dannyquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
dan pas je FOK daarop aan lijkt mij...het gaat nu lijken op het wegennet van Nederland...dat is ook overvol..
met de nadruk op VOL![]()
Ontopic:
Nadia begint nu heel subtiel over sex met Luc....of hij het zou kunnen alleen om de sex zonder iets om iemand te geven....
loeder![]()
Ja doei, ik heb respect voor Danny maar als ik kijk naar Nowlive of VOL, die hebben het prima voor elkaar.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:41 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Met andere woorden: Danny doet het in zijn uppie net zo beroerd als een hele voorraad democratisch gekozen ministers... Dat wordt nog wel eens een lintje voor Danny
De kok is er voor het etentje van luc en Nadir.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:46 schreef Darklight het volgende:
waarom eten ze pizza, als de kok er is?
wat is VOLquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Godverd..Lol gaat er wel af met dat wachten.
![]()
Kunnen we niet even massaal inloggen bij onze gastvrije vriendjes op VOL (remember de paasdagen) en de databeesjes op fok even tot rust laten komen.![]()
Mijn database raakt ook overspannen.....ik ga voetbal kijkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Godverd..Lol gaat er wel af met dat wachten.
![]()
Kunnen we niet even massaal inloggen bij onze gastvrije vriendjes op VOL (remember de paasdagen) en de databeesjes op fok even tot rust laten komen.![]()
Mot je feedback eens lezenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dit is gecontroleerde woede.quote:
slim ff weg van dat hysteries kaboutertjequote:
Kun je toch voorlezen voor het slapen gaan?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mot je feedback eens lezen, iteejer gaat écht de COS niet lezen.
ja heel gemeenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
Lieke kan het als Alphens trutje natuurlijk heel goed vinden met JW uit het gereformeerde Veenedaal of ben ik nu heel gemeen?![]()
Ik baal dat deze COS alleen gaat over het fuck functioneren van FOK maar ik kan er echt niet omheen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloog werkelijk nooit dat VOL of Nowlife 3 miljoen pageviews per dag hebbenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja doei, ik heb respect voor Danny maar als ik kijk naar Nowlive of VOL, die hebben het prima voor elkaar.
Sorry OT.
Huub confronteert D met zijn uitspraken van gisteravond.
Ik heb te doen met iteejer en Breuls en Dannyquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik baal ook, ik ben ook een FOK!kerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik baal dat deze COS alleen gaat over het fuck functioneren van FOK maar ik kan er echt niet omheen.
De zanger die heeft gezongen voor Brian en Amanda is er ook weer.
Ik heb op dit moment eens heerlijk medelijden met mezelf omdat m'n vent wéér met FOK! bezig isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb te doen met iteejer en Breuls en Danny![]()
Ach gut.... Met jou heb ik ook te doen hoor, lieve Yvonnequote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment eens heerlijk medelijden met mezelf omdat m'n vent wéér met FOK! bezig is
Zo,
en nu eindelijk eens actie in dat spel!
Wel hoor, Jaap ging er toch vanuit dat het een boete was voor Brian.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:08 schreef avonne het volgende:
Nou, ik heb niemand meer over het Huub-Brian incident meer horen praten. Dat is dus onder het kleed geveegd, en ze gaan verder alsof het nooit gebeurd is.
moet van febo ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:08 schreef fredfik het volgende:
zo dus lieke moet er uit en dan knikkert jaap huub er uit en gaat weer verder met nix gvd
Had je iets anders verwacht?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:08 schreef avonne het volgende:
Nou, ik heb niemand meer over het Huub-Brian incident meer horen praten. Dat is dus onder het kleed geveegd, en ze gaan verder alsof het nooit gebeurd is.
Huub doet precies hetzelfde hoor, alleen wil je dat niet zien ??quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:31 schreef schatje het volgende:
Lieke is echt niet te volgen. Ze jankte om een klap die ze van Brian zou hebben gekregen. Hij moest bij haar uit de buurt blijven en dit en dat. Ze was zo boos. Toch deed ze vorige week heel enthousiast bij diens cdpresentatie. En nu lucht ze weer haar hart bij hem. Wat wil die meid nou?
Ik heb Jaap en Huub er nog even over gehoord.... Huub denkt dat er eventueel nog wel een boete op kan volgen.... volgens Jaap gebeurd dat niet... Huub maakte er verder ook weinig woorden aan vuil.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:08 schreef avonne het volgende:
Slijmerd...net wilde je nog naar VOL...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb te doen met iteejer en Breuls en Danny![]()
correctie: nummer 3 passeert nu de revue.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:09 schreef T-lex het volgende:
Owkee...dit is al het 2e nummer wat hij ook op het avondje van Brian en Amanda speelde.
Dat wijf kan echt niet zoenen. En de hele tijd met 1 oog open die camera checken... VIES WIJF!quote:
Heeft ze eens snor?!quote:
dan heb jij andere streams als mij..... ik heb Huub niet horen klagen over Lieke bij Brian... maar Lieke ging er helemaal niet zo in mee hoor (ze hield zich aardig op de vlakte)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:12 schreef neehe het volgende:
[..]
Huub doet precies hetzelfde hoor, alleen wil je dat niet zien ??![]()
Ja N, we zien je wel hoor.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Slijmerd...net wilde je nog naar VOL...![]()
Nee, ik had het niet anders verwacht.quote:
Een hug voor jou en voor je suikerklontjes-ventquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:08 schreef yvonne het volgende:
Ik heb op dit moment eens heerlijk medelijden met mezelf omdat m'n vent wéér met FOK! bezig is
Zo,
Lieke is niet asociaal maar asympatisch. ( ik weet niet of dat woord bestaat maar mag nu opgenomen worden in de Dikke van Dale)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:14 schreef avonne het volgende:
.
Hoezo lees ik hier in de COS dan dat Lieke asociaal is?
Lieke deed zijn kraag goed met een open mascararoller in haar hand. De roller maakte een veeg over de kraag van het witte overhemd. Lieke zegt: "Ja jammer dan, dat was niet de bedoeling" en ze gaat verder met haar mascara, en laat Huub staan met zijn zwarte kraag.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:14 schreef avonne het volgende:
Van VOL
Huub vroeg Lieke of ze zijn kraag goed wou doen.
Ze doet het maar ze heeft blijkbaar vieze vingers en maakt zijn blouse vuil.
Ze schreeuwen over en weer.
Lieke: doe eens even normaal man
Huub: hoe stom kun je zijn, let gewoon op wat je doet.
Fokking hell. Dat je in een stal bent geboren wil nog niet zeggen dat je mijn overhemd vuil mag maken.
Hoezo lees ik hier in de COS dan dat Lieke asociaal is?
Schop hem je nest in en doe wat je op de camping doet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo,
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:23 schreef Varen het volgende:
IK KAN niet posten, verdorie
Amanda heeft alweer genoeg wijntjes op?
Ah, op die manier.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieke deed zijn kraag goed met een open mascararoller in haar hand. De roller maakte een veeg over de kraag van het witte overhemd. Lieke zegt: "Ja jammer dan, dat was niet de bedoeling" en ze gaat verder met haar mascara, en laat Huub staan met zijn zwarte kraag.
Dat lijkt me toch wel een wat vreemde reactie.
En wat is de stand Mieke..... euhm Mokumquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Geen idee..ik moest voetballen kijken van yvonne![]()
Dat had Brain tegen Amanda hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:29 schreef T-lex het volgende:
Was wel grappig...
Brian was achter en Dimi zat gelijk weer een beetje te flirten met Amanda. D'r het toetje voeren en beetje slap lullen. Durft tie niet als Brian in de buurt is.
Kwam via een geintje zo ver dat het over trouwen ging. En dan moest Amanda eerst Brian maar dumpen. Amanda wou wel een hele dikke ring en dan ging ze er nog over nadenken.
Op dat moment komt Brian binnen... "Hé ouwe golddigger van me" ..."Je audio stond nog open"
Dimi sloeg gelijk rood uit en schrok best een beetje.![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:32 schreef KimiK het volgende:
[..]
En wat is de stand Mieke..... euhm Mokum![]()
![]()
Die deur zit ondertussen weer stevig dicht.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:46 schreef schatje het volgende:
En Dennis dacht nog wel een opening bij Brian te zien![]()
.
Dat was echt hilarisch... hoe die loser tegen Brian sprak.... haha wat moet jij nou?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:47 schreef avonne het volgende:
Brian stuift naar buiten naar Dennis "wat moet je nou"
Dennis "wat moet jij nou? Ik zit fokking wéér onder het glas"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nix stond Brr en amandel af te luisteren, en Brr gooide toen een glas zijn richting uit.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:48 schreef misslady83 het volgende:
Wat deed brian een glas weer naar dennis???????h bet ff gemist..
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:47 schreef blomst het volgende:
Ik moet opeens betalen, maar mijn maAND is nog lang niet om
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:47 schreef pullup het volgende:
Leandra had gelijk vanmiddag...het volgende wat Brian stukgooit is een glas(En bijna weer een deur)
En ik dacht dat er iemand stond af te luisteren, maar ik heb het niet gericht gegooidquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:55 schreef Mokum020 het volgende:
Brian: "Ik heb geen glas kapot gegooid maar kapot gevoetbald...."![]()
ze willen een ander glasservies?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:56 schreef riri het volgende:
amanda?....jullie hebben toch nooit problemen?????Dat is wt je vanavond nog tegen Lieke zei....tussen jullie is alles zoooooooooooooo goed.....waarom al dat glas dan voortdurend?
huh, want?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:02 schreef Varen het volgende:
Dennis wil naar achteren
En gericht gegooid, want de deur was dichtquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:06 schreef avonne het volgende:
Het is een feit dat Brian éérst zei "Dennis luistert af" en dáárna het glas gooide
Ze liegt dat ze barstquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:06 schreef avonne het volgende:
Het is een feit dat Brian éérst zei "Dennis luistert af" en dáárna het glas gooide
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:06 schreef avonne het volgende:
Ik riep al een maand terug dat Brian op mij overkomt als zwaar overspannen.... Hij heeft even rust gehad door Luc maar die tijd is te kort om te herstellen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:55 schreef wie.. het volgende:
Als ze Brian zo onderdruk zouden zetten zoals ze bij Dennis doen zou die binnen 5 dagen weg zijn die gast kan er niet meer tegen...
Inderdaad, de streams liegen niet. Amanda zit lekker te draaien terwijl Brian wist dat hij goed fout zat en de bui al zag hangen. Bij dit verhaal fleurt hij zomaar weer wat opquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:06 schreef avonne het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:01 schreef avonne het volgende:
Brian vraagt "niet bij me komen. niet bij me komen alsje blieft"
De Holy Kubatz heeft het weer erg moeilijk.
Waar het op neer komt is dat hij geen enkele verwijzing naar zijn agressiviteit kan verdragen.
Amanda wilde alleen maar een gebarentaal afspreken, zodat ze hem ongemerkt kon inseinen als ze denkt dat een confrontatie uit de hand loopt. Een hand op de arm is dimmen, een kneepje is direct stoppen.
Brian kan dat niet als een hulp zien, oftewel, zoals Amanda zei "je kunt er iets van meenemen, van dit gesprek, of je kunt vechten en er niets van meenemen". Brian blijft maar doorgaan op waarom hij Dennis wilde aanpakken gisteravond, en pikt niet op dat hij naar zichzelf moet kijken. The Holy Kubatz wordt weer geconfronteerd met het feit dat hij niet handelt naar zijn preken.
Amanda is een kei in het creeeren van haar eigen waarheidquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:06 schreef avonne het volgende:
Geweldigquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:08 schreef arneaux het volgende:
Wat een briljante discussie weer.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:02 schreef Varen het volgende:
Dennis wil naar achteren
Viel mij ook op. En zoals zo vaak, geen traantje te zien...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:13 schreef Ziet het volgende:
nadia is ook wel erg snel weer rustig he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |