Gewoon in Paradiso blijven en naar Noodlanding gaanquote:Op woensdag 7 november 2007 16:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ga wel alleen, want niemand wou mee naar "dat geouwehoer met die kuttrompetten"![]()
![]()
Daarna wel afgesproken om met iemand een nachtje te gaan stappen in Amsterdam dus als Lienelien (of iemand anders natuurlijk) nog tips heeft, shoot!
Is toch geen vergelijking johquote:
8 euro....quote:Op woensdag 7 november 2007 16:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gewoon in Paradiso blijven en naar Noodlanding gaanDat is het leukste op donderdagavond in Amsterdam denk ik
Hoezo niet? Stem lijkt op Guillemots, heeft het melancholieke van Amélie en het multi-instrumentale van Arcade Fire. En natuurlijk is het een geheel eigen band (met klezmerinvloeden dus totaal weer iets anders dan de andere 3) maar mij doet het daaraan denkenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is toch geen vergelijking joh
Als je al binnen bent hoef je niet te betalen hoor. Werkt ook nogal lastigquote:8 euro....
Wordt echt vetquote:Op woensdag 7 november 2007 20:28 schreef frame-saw het volgende:
Ik ga eens op internet zoeken naar b-sides, moet wel goed voorbereid zijn op volgende week
en je vraagt mij niet eens mee?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:57 schreef MaJo het volgende:
Ik ga naar Beirut![]()
Degene met wie ik misschien zou gaan weet nog niet zeker of ie kan, maar aangezien vrienden ook gaan ben ik tenminste niet alleen
Anders was ik misschien ook nog wel gegaan, luister het nu non stop
Glowsticksquote:Op woensdag 7 november 2007 20:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wordt echt vet![]()
Ik moet nog even een lading glowsticks gaan aanschaffen
Vind je het leuk? Ga je mee?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:35 schreef Unity het volgende:
[..]
en je vraagt mij niet eens mee?
(ehh, lienelien hier)
Bij Klaxons hoort gewoon glowsticksquote:Op woensdag 7 november 2007 20:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Glowsticks![]()
Lowlands was de laatste keer dat ik ze omhad, lagen aan het eind van het weekend allemaal in de sloot licht te geven.
Ik neem genoegen met mijn knalroze veters![]()
Nee er staat geen slotje meer op!quote:Op woensdag 7 november 2007 20:54 schreef SnowCockroach het volgende:
Is de AM-topicreeks nou een tragische dood gestorven?![]()
3voor12 is tof! Alhoewel misschien ook wel een beetje te tof. Het is heel lastig aan je ouders uit te leggen dat je al een half jaar niks aan je scriptie gedaan hebt, maar wel in de tussentijd 30 artikelen voor een online website geschreven hebt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:26 schreef frame-saw het volgende:
Vraag is of je daar zo makkelijk voor kunt schrijven? 3voor12 lijkt me heel leuk, jimmyalter toch wat minder, wel toegankelijker.
Joh, heb je ook je Jimmy Alter zooi binnen?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:43 schreef jakkop het volgende:
kent iemand hier het nummertje hall of records van Klaxons? Schijnt op nieuwe album te komen.
Klinkt lekker!
Maar New-Rave bestaat stiekem ook eigenlijk nietquote:Op woensdag 7 november 2007 21:09 schreef frame-saw het volgende:
[..]
En cowboylaarzen zijn niet new rave doooh.
Oja dat is waar. Klaxons zijn ook geen new rave.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar New-Rave bestaat stiekem ook eigenlijk niet
Zal wel helemaal stom zijn om aan je ouders te moeten vertellen dat je 30 artikelen voor een offline website heb geschreven.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
3voor12 is tof! Alhoewel misschien ook wel een beetje te tof. Het is heel lastig aan je ouders uit te leggen dat je al een half jaar niks aan je scriptie gedaan hebt, maar wel in de tussentijd 30 artikelen voor een online website geschreven hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:08 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Joh, heb je ook je Jimmy Alter zooi binnen?Ik heb zelfs twee enveloppen gekregen, administratie daar is ook een beetje wappie.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |