Ja dat valt nu helemaal op. Met laminaat en inrichting erbij is het toch een stuk minder felquote:
Lijkt wel sinterklaas!!!!!!! Pakketjes uitpakken!!!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:56 schreef Maringo het volgende:
Onze keuken:
alleen was het nog een beetje lastig koken zo.... Binnenkort wel een update
Helaas hebben we het alleen niet kado gekregen... Maar het was wel leuk iddquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:05 schreef xxjosjex het volgende:
[..]
Lijkt wel sinterklaas!!!!!!! Pakketjes uitpakken!!!!
Ik kook op gas, maar de bbq is electrisch. Er zit een bak in waar je van die lavasteentjes in kunt doen, maar ik kwam er al snel achter dat dat puur voor de show is, want het is een crime om die steentjes schoon te maken (uitkoken). Ik grill dus gewoon op water. Beetje water in de onderste bak, grill aan en aan de slag! Met een kraantje aan de onderkant van de bak tap ik dat water na gebruik af, doekje door de bak, grill rooster in de vaatwasser en klaar!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat gaaf! Is dat op gas of electrisch?
* MinderMutsig heeft nog iets gevonden wat in haar toekomstige keuken moet zitten
Heb je het tegen mij?quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:13 schreef tinny het volgende:
Is er nog een reden waarom die tegeltjes-wasbak van tegeltjes is gemaakt en waarom je niet dat graniet hebt laten doorlopen in die bak? Kosten zullen het niet zijn als ik kijk nara de rest van de hoeveelheid graniet....
heb je dat uiteindelijk zelf geregeld? Of kon de granietboer dit zo voor je maken (die tegeltjes spoelbak)quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij?
Nou simpel, omdat ik een tegeltjesspoelbak supersupermooi vind!
Tegelspoelbak was trouwens duurder dan graniet, dus de kosten waren het idd niet
Frytop is los, we hebben er ook een losse grilplaat voor derop. Je kan er ook een pannenhouder op zetten en er met een vispan (zoon langwerpige) er op koken/bakken (de pannenhouder voor die pit hebben we overigens er niet bijgedaan). Wat betreft die ovens, de grote doet het nog steeds nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:55 schreef rac het volgende:
@ stormqueen
Zo'n fornhuis wil ik ook in mijn nieuwe keuken(waarschijnlijk volgend jaar in mijn nieuwe oude huis)
Heb je hem inmiddels al ontmaagd?
is het zo'n losse frytop of een vaste? en de ovens bevallen die ?
Djeez ... zoveel vragen maar nog van niemand echte ervaringen gehoord...
dus hoe is die?
Allemaal gewoon via de granietboer, sluit ook allemaal perfect aan op elkaarquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:44 schreef tinny het volgende:
[..]
heb je dat uiteindelijk zelf geregeld? Of kon de granietboer dit zo voor je maken (die tegeltjes spoelbak)
Waar komt jouw keuken vandaan?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:59 schreef Sjeen het volgende:
Na ruim 3,5 jaar nog steeds heel blij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |