quote:
quote:
quote:
Hoe voelt dat nu? Eten bereiden op een fornuis dat zojuist half CUL een spontaan orgasme heeft gegeven?quote:
Ik moet 'm nog ontmaagdenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe voelt dat nu? Eten bereiden op een fornuis dat zojuist half CUL een spontaan orgasme heeft gegeven?
Met eenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moet 'm nog ontmaagden
En ik ben momenteel nog erg druk met uitpakken, dus ik wil 'm ook niet ontmaagden met een snel Knorr pakkie ofzoMaar het voelt wel goed, is dat ding z'n abominabel hoge prijskaartje toch waard geweest
Ik laat jullie weten hoe de eerste keer was
Jullie vragen wel veel voor een CUL-groentje met slechts basis culinaire kennisquote:
Wij helpen je wel...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jullie vragen wel veel voor een CUL-groentje met slechts basis culinaire kennis
Misschien toch wat vaker meelurken hier
Dus we gaan jou en je gasfornuis in het vervolg heel vaak zien in CUL?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tnx, ik ben namelijk erg goed in hapjes, maar qua maaltijden kan ik nog veel leren
ikea stat deurtjesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:17 schreef xxjosjex het volgende:
Hier het resultaat na. De deurtjes van de kastjes zijn vervangen en verder nog wat dingen aangepast...Ben super blij met het resultaat!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor 2000,- waren we klaar.....
Ik vind zo'n witte eigenlijk helemaal niet gek bij deze keuken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:24 schreef xxjosjex het volgende:
Jep!!!!!!!!!
Ikea was de enige betaalbare voor het vervangen van deurtjes....
Ooit nog een rvs vaatwasser erin en dan is dat ook netjes!!
Het zijn geen schrootjes, het zijn freesjesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Zijn van die 'schrootjesdeuren' weer helemaal hip?![]()
Leuke keuken!
Ook goed. Ik bedoel van die ribbeltjes/plankjes in ieder geval.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben erg pro inbouwvaatwassers. Als je dan toch een nieuwe koopt...
[..]
Het zijn geen schrootjes, het zijn freesjes![]()
Maar het begint weer te komen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |