abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 maart 2008 @ 17:50:23 #201
208009 BehindYou
Live a real life
pi_57379364
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:09 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Tweede jaar, bijna op de helft dus. Of nouja, helft, ik loop vast wel wat studievertraging op door enkele reisjes die ik wil gaan maken. Zo ga ik, waarschijnlijk, eind oktober/begin november met school naar Amerika om verslag te doen van de Amerikaanse verkiezingen. Vet !
Zo dat lijkt me werelds! Dat soorrt dingen wil ik ook zeker weten doen, als ik eenmaal met de opleiding bezig ben! Moet je gewoon een keer doen tijdens je studietijd!
De aarde is prachtig, jammer dat er wrede wezens leven.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 17:53:15 #202
208009 BehindYou
Live a real life
pi_57379419
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:13 schreef dkformsma het volgende:
Dus ik kan Media en Informatie management als tweede optie wel shaken. Pff, als ik niet aangenomen word ben ik dus WEER een jaar kwijt. Jaar nummer 4, welteverstaan.
Is media en informatie management met een loting dan? Ik kies als tweede optie: Media, informatie en communicatie, net zoiets, daar kan je als uitstroomprofiel journalistiek en media kiezen, op de HvA! Dat is zonder loting dus een prima tweede keus als je de SvJ niet zou halen, misschien een tip voor jou? Scheelt je weer een jaartje
pi_57385848
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 17:53 schreef BehindYou het volgende:

[..]

Is media en informatie management met een loting dan? Ik kies als tweede optie: Media, informatie en communicatie, net zoiets, daar kan je als uitstroomprofiel journalistiek en media kiezen, op de HvA! Dat is zonder loting dus een prima tweede keus als je de SvJ niet zou halen, misschien een tip voor jou? Scheelt je weer een jaartje
Zwolle is ook nog een tip. Die zijn volgens mij altijd net niet vol, dus heb je nog kans dat je daar mag beginnen.

De opleiding die jij noemt heeft misschien wel zo'n uitstroom profiel, maar het blijft een slap aftreksel van journalistiek. Echt niet een alternatief, je moet dan ook zeker interesse hebben in de rest van de studie.
// Last.fm
pi_57401325
Hallo concurrenten!

Leuk om eens van jullie te horen over het hoe en wat qua voorbereiden van de decentrale selectietoets. Ik ben nu al zenuwachtig voor de test. Kan niet wachten om hen te maken en er zeker van te zijn dat je een plek hebt op de opleiding!

Maar de motivatie is dus elk jaar anders?

Groeten!
pi_57403743
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 17:53 schreef BehindYou het volgende:

[..]

Ja sorry, die bedoelde ik dus. Ik heb me daar al eens eerder voor aangemeld en ook al werkt die studie niet met een loting, ze werken wel met een wie het eerst komt wie het eerst maalt systeem, aangezien de studie behoorlijk populair is. Dus ik denk dat het lastig wordt je daar eind juli nog voor aan te melden.
  maandag 17 maart 2008 @ 10:46:39 #206
208009 BehindYou
Live a real life
pi_57427871
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 22:41 schreef dkformsma het volgende:

[..]

Ja sorry, die bedoelde ik dus. Ik heb me daar al eens eerder voor aangemeld en ook al werkt die studie niet met een loting, ze werken wel met een wie het eerst komt wie het eerst maalt systeem, aangezien de studie behoorlijk populair is. Dus ik denk dat het lastig wordt je daar eind juli nog voor aan te melden.
Ow oke, dat is best kut dan. Heb je eindelijk een studie die echt bij je past, journalistiek, kan je er nog niet toegelaten worden. Misschien toch maar Zwolle dan, ookal wordt dat voor mij een hele lange reistijd. Maar Zwolle kan toch niet, want die werken ook met een loting en je mag niet meer dan 1 lotingstudie? Ookal is die studie niet zo populair en wordt eigenlijk iedereen daar toegelaten.. Kunnen ze die loting niet gewoon afschaffen?
pi_57428008
Dat kunnen ze wel doen, maar dan denken allemaal mensen "ah! geen loting! ik ga naar Zwolle!" en dan overstroomt Windesheim en dan moeten ze het jaar daarop alsnog loting doen.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_57428125
Bovendien is het al druk genoeg op mijn school We hebben wel een speciaal journalistiek-gebouw, maar ik zit daar 2 dagen in de week
Ach ja, je kunt je altijd inschrijven voor de tweede loting dan en daar heb je ook nog een redelijk hoge kans om te worden ingeloot.
pi_57428223
Maar zit je de rest van je tijd thuis of in een ander gebouw?
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_57428391
Ja in andere gebouwen. Maar gelukkig krijgen we een nieuw gebouw, als alles goed gaat. Maar dan zit ik al in het vierde jaar geloof ik.
pi_57499306
Heeft 1 van jullie al wat gehoord over de decentrale selectie?
pi_57500272
Vanaf maandag kan je de brief verwachten.
  donderdag 20 maart 2008 @ 14:23:48 #213
208009 BehindYou
Live a real life
pi_57500354
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 14:17 schreef Chriz2k het volgende:
Vanaf maandag kan je de brief verwachten.
Oke dan! Ben benieuwd hoelaat we er aanwezig moeten zijn. Heb er wel zin in hoor, dan is het tenmiste voorbij!
pi_57502699
Ooh das mooi!

Ja dan hebben we dat maar gehad! Dan vol spanning afwachten, en lang wachten ook zeg!
pi_57518881
Ik heb de brief over de test net binnen gekregen, nu wordt het echt spannend!!!
Heb uw naaste lief
want dat ben ik - Loesje
pi_57519079
aaaaah!! Ik lees de brief even door en wat zie ik staan, de actualiteitentest gaat over de afgelopen 6 maanden grapjassen:( en wij maar allemaal denken dat het vanaf begin dit jaar zou zijn.
Heb uw naaste lief
want dat ben ik - Loesje
  vrijdag 21 maart 2008 @ 13:28:40 #217
208009 BehindYou
Live a real life
pi_57519475
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 13:08 schreef duymelijntje het volgende:
aaaaah!! Ik lees de brief even door en wat zie ik staan, de actualiteitentest gaat over de afgelopen 6 maanden grapjassen:( en wij maar allemaal denken dat het vanaf begin dit jaar zou zijn.
Nou inderdaad, daar schrok ik ook wel even van! Maar gelukkig weet ik nog best wat van die maanden.. en hebben we de test van essener nog van die tijd. Dat wordt wat zeg. En de algemene ontwikkeling dan, poeh, over geschiedenis, economie, religie etc. Ben benieuwd wat ik daar allemaal over weet?? Maar we gaan er gewoon voor. Misschien valt het allemaal wel mee!
pi_57519952
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 13:28 schreef BehindYou het volgende:

[..]

Nou inderdaad, daar schrok ik ook wel even van! Maar gelukkig weet ik nog best wat van die maanden.. en hebben we de test van essener nog van die tijd. Dat wordt wat zeg. En de algemene ontwikkeling dan, poeh, over geschiedenis, economie, religie etc. Ben benieuwd wat ik daar allemaal over weet?? Maar we gaan er gewoon voor. Misschien valt het allemaal wel mee!
Trouwens, ik wordt door mijn vader naar de test gebracht, dus het wordt niet treinen. Ik doe wel iets opvallends aan en meld dat wel even, dan kunnen we elkaar misschien even in de pauze spreken.
Heb uw naaste lief
want dat ben ik - Loesje
pi_57520033
Die algemene ontwikkeling wordt inderdaad wel spannend. Voordeel heb ik dat ik een vriendje heb dat veel discovery en national geographic kijkt, wat ik soms meekijk, maar hij vult mijn hoofd vaak met de raarste dingen, weetjes en feitjes, dus ik weet wel redelijk wat komt die informatie uiteindelijk ook eens een keer van pas.
Heb uw naaste lief
want dat ben ik - Loesje
  vrijdag 21 maart 2008 @ 15:08:19 #220
205168 Myrna1989
Es ist ein Schwein!
pi_57521479
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 13:51 schreef duymelijntje het volgende:

[..]

Trouwens, ik wordt door mijn vader naar de test gebracht, dus het wordt niet treinen. Ik doe wel iets opvallends aan en meld dat wel even, dan kunnen we elkaar misschien even in de pauze spreken.
En dat wil journalistiek studeren? Ai, ai, ai....
pi_57521633
De brief is hier ook binnen ja

Maar ik vind 6 maanden veel te lang

(en een uur pauze ook trouwens )
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_57521648
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 15:08 schreef Myrna1989 het volgende:

[..]

En dat wil journalistiek studeren? Ai, ai, ai....
Oh haha. Waarom ik dat zei is omdat ik misschien zou gaan treinen met iemand anders op het forum uit hilversum.
Ben al oud en wijs genoeg om voor mezelf te zorgen, ben al bijna 27, dus dat komt wel goed, ben af en toe gewoon een beetje lui
Heb uw naaste lief
want dat ben ik - Loesje
pi_57521689
Meen je niet! Het gaat over de laatste zes maanden? Nou, dan kan ik het actualiteiten deel wel shaken. Had die test gedaan op een of andere middelbare school site voor de maanden okt-dec en had maar 3 vragen van de 17 goed, die alledrie over Frankrijk gingen. Juist, het land waar ik verbleef tot en met december. Nu maar hopen dat ik op de rest zodanig goed scoor, dat ik me over het actualiteiten deel geen zorgen hoef te maken. Het is Pim immers ook gelukt, nietwaar Pim?
pi_57521715
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 15:17 schreef duymelijntje het volgende:

[..]

Oh haha. Waarom ik dat zei is omdat ik misschien zou gaan treinen met iemand anders op het forum uit hilversum.
Ben al oud en wijs genoeg om voor mezelf te zorgen, ben al bijna 27, dus dat komt wel goed, ben af en toe gewoon een beetje lui
Lieverd, het ging om je grammaticale fout.
pi_57521811
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 15:16 schreef jakkop het volgende:
De brief is hier ook binnen ja

Maar ik vind 6 maanden veel te lang

(en een uur pauze ook trouwens )
Heeft iedereen de brief al? Ik moet wachten tot de 1e van april, zit namelijk weer in het buitenland.

Een uur pauze is inderdaad veel te veel. Ik heb afgelopen zomer het Cambridge examen gedaan en dat duurde ook een hele dag. Dan had je aan 20 tot 30 minuutjes ruim voldoende, je bent veel te eager om weer aan de slag te gaan en het achter de rug te hebben. Anders ga je ergens in een hoekje zitten stressen over hoe je het gedaan hebt, dat helpt ook niet echt.

(Sorry trouwens voor de spam actie hierboven, maar ik ben nog niet zo handig met alle fok knoppen, dus kon even niet anders. )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')