Zo dat lijkt me werelds! Dat soorrt dingen wil ik ook zeker weten doen, als ik eenmaal met de opleiding bezig ben! Moet je gewoon een keer doen tijdens je studietijd!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:09 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Tweede jaar, bijna op de helft dus. Of nouja, helft, ik loop vast wel wat studievertraging op door enkele reisjes die ik wil gaan maken. Zo ga ik, waarschijnlijk, eind oktober/begin november met school naar Amerika om verslag te doen van de Amerikaanse verkiezingen. Vet !
Is media en informatie management met een loting dan? Ik kies als tweede optie: Media, informatie en communicatie, net zoiets, daar kan je als uitstroomprofiel journalistiek en media kiezen, op de HvA! Dat is zonder loting dus een prima tweede keus als je de SvJ niet zou halen, misschien een tip voor jou? Scheelt je weer een jaartjequote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:13 schreef dkformsma het volgende:
Dus ik kan Media en Informatie management als tweede optie wel shaken. Pff, als ik niet aangenomen word ben ik dus WEER een jaar kwijt. Jaar nummer 4, welteverstaan.
Zwolle is ook nog een tip. Die zijn volgens mij altijd net niet vol, dus heb je nog kans dat je daar mag beginnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:53 schreef BehindYou het volgende:
[..]
Is media en informatie management met een loting dan? Ik kies als tweede optie: Media, informatie en communicatie, net zoiets, daar kan je als uitstroomprofiel journalistiek en media kiezen, op de HvA! Dat is zonder loting dus een prima tweede keus als je de SvJ niet zou halen, misschien een tip voor jou? Scheelt je weer een jaartje
Ja sorry, die bedoelde ik dus. Ik heb me daar al eens eerder voor aangemeld en ook al werkt die studie niet met een loting, ze werken wel met een wie het eerst komt wie het eerst maalt systeem, aangezien de studie behoorlijk populair is. Dus ik denk dat het lastig wordt je daar eind juli nog voor aan te melden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:53 schreef BehindYou het volgende:
[..]
Is media en informatie management met een loting dan? Ik kies als tweede optie: Media, informatie en communicatie, net zoiets, daar kan je als uitstroomprofiel journalistiek en media kiezen, op de HvA! Dat is zonder loting dus een prima tweede keus als je de SvJ niet zou halen, misschien een tip voor jou? Scheelt je weer een jaartje
Ow oke, dat is best kut dan. Heb je eindelijk een studie die echt bij je past, journalistiek, kan je er nog niet toegelaten worden. Misschien toch maar Zwolle dan, ookal wordt dat voor mij een hele lange reistijd. Maar Zwolle kan toch niet, want die werken ook met een loting en je mag niet meer dan 1 lotingstudie? Ookal is die studie niet zo populair en wordt eigenlijk iedereen daar toegelaten.. Kunnen ze die loting niet gewoon afschaffen?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:41 schreef dkformsma het volgende:
[..]
Ja sorry, die bedoelde ik dus. Ik heb me daar al eens eerder voor aangemeld en ook al werkt die studie niet met een loting, ze werken wel met een wie het eerst komt wie het eerst maalt systeem, aangezien de studie behoorlijk populair is. Dus ik denk dat het lastig wordt je daar eind juli nog voor aan te melden.
Oke dan! Ben benieuwd hoelaat we er aanwezig moeten zijn. Heb er wel zin in hoor, dan is het tenmiste voorbij!quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:17 schreef Chriz2k het volgende:
Vanaf maandag kan je de brief verwachten.
Nou inderdaad, daar schrok ik ook wel even van! Maar gelukkig weet ik nog best wat van die maanden.. en hebben we de test van essener nog van die tijd. Dat wordt wat zeg. En de algemene ontwikkeling dan, poeh, over geschiedenis, economie, religie etc. Ben benieuwd wat ik daar allemaal over weet?? Maar we gaan er gewoon voor. Misschien valt het allemaal wel mee!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:08 schreef duymelijntje het volgende:
aaaaah!! Ik lees de brief even door en wat zie ik staan, de actualiteitentest gaat over de afgelopen 6 maandengrapjassen:( en wij maar allemaal denken dat het vanaf begin dit jaar zou zijn.
Trouwens, ik wordt door mijn vader naar de test gebracht, dus het wordt niet treinen. Ik doe wel iets opvallends aan en meld dat wel even, dan kunnen we elkaar misschien even in de pauze spreken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:28 schreef BehindYou het volgende:
[..]
Nou inderdaad, daar schrok ik ook wel even van! Maar gelukkig weet ik nog best wat van die maanden.. en hebben we de test van essener nog van die tijd. Dat wordt wat zeg. En de algemene ontwikkeling dan, poeh, over geschiedenis, economie, religie etc. Ben benieuwd wat ik daar allemaal over weet?? Maar we gaan er gewoon voor. Misschien valt het allemaal wel mee!
En dat wil journalistiek studeren? Ai, ai, ai....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:51 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
Trouwens, ik wordt door mijn vader naar de test gebracht, dus het wordt niet treinen. Ik doe wel iets opvallends aan en meld dat wel even, dan kunnen we elkaar misschien even in de pauze spreken.
Oh haha. Waarom ik dat zei is omdat ik misschien zou gaan treinen met iemand anders op het forum uit hilversum.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:08 schreef Myrna1989 het volgende:
[..]
En dat wil journalistiek studeren? Ai, ai, ai....
Lieverd, het ging om je grammaticale fout.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:17 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
Oh haha. Waarom ik dat zei is omdat ik misschien zou gaan treinen met iemand anders op het forum uit hilversum.
Ben al oud en wijs genoeg om voor mezelf te zorgen, ben al bijna 27, dus dat komt wel goed, ben af en toe gewoon een beetje lui
Heeft iedereen de brief al? Ik moet wachten tot de 1e van april, zit namelijk weer in het buitenland.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:16 schreef jakkop het volgende:
De brief is hier ook binnen ja![]()
Maar ik vind 6 maanden veel te lang![]()
(en een uur pauze ook trouwens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |