de Oma van mijn vriendin heeft ook een griepprik gehad maar heeft toch griep gekregen... hahaha jij wordt ziekquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:51 schreef RaymanNL het volgende:
En met een Bernie die geen griep meer krijgt dit jaar![]()
Game On.
Laat Bernie met rust!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:18 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
de Oma van mijn vriendin heeft ook een griepprik gehad maar heeft toch griep gekregen... hahaha jij wordt ziek![]()
Daarom doe ik dat even voor je lieve Ruzbeh.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Shit, dat had ik juist moeten gebruiken.
Dat had ik begin van het jaar ook al voorspeld met enkele klasgenoten toen. Ze heeft nog twee maanden, ben benieuwd. Maar zonder haar kids gaat ze de Kerstdagen echt niet overleven nee. Die gaat zichzelf van kant maken, believe.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
Is Britney al deaud? Ik voorspel dat ze het einde van het jaar niet haalt.
Daar ben ik niet zo zeker van. De meeste mensen die aandacht trekken zijn toch meestal niet van plan zichzelf iets aan te doen en ik denk dat Britney meer in staat zal zijn om zichzelf wel iets aan te doen. Als je kijkt naar alle beroemdheden die zichzelf van kant hebben gemaakt, zijn het toch de meesten die het op een stille manier gedaan hebben. Ookal waren ze enorme aandachtstrekkers.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
De volgende vraag is natuurlijk hoe. Ik gok op een spectaculaire (aandachtstrekkende) manier. Jumpend vanaf een gebouw (en niet stilletjes in een badkamer).
Net zoals met Kurt Cobain! Hmm, goudmijntje.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zouden haar cd's, dvd's, posters, meer waard worden? Als je nu investeerd in haar zooi wat niets waard is wordt dat na haar laatste daad big booming business.
Serious business hoor! Niets nutteloos aan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:26 schreef Poit het volgende:
Pff, wat een belachelijk nutteloze discussie over Bintje Spiers!
Heerlijk!
Wedden dat ik het niet deel met de gehele GAM SC. Kom nou, Poit vindt onze discussie zelfs nutteloos.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wacht maar als Lani en ik ervan rijk worden delen we het met heel GAM SC!!!!
Maar ik ben wel heel lief!!! (A)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wedden dat ik het niet deel met de gehele GAM SC. Kom nou, Poit vindt onze discussie zelfs nutteloos.
![]()
Dan blijven er nog maar weinig over.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
K, Poit dan niet. Die zou ik ook niet 100% vertrouwen... en al die Nintendofanboys krijgen van mij ook geen cent.
Heb ik daarvoor de afgelopen maanden met al mijn liefde de SC een beetje omhoog proberen te houdenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kijk daar zit het hem in. Lief. Liev en GAM gaan NIET SAMEN.
Begrijp je de hint dan eindelijk? Dat duurde ook lang zeg...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb ik daarvoor de afgelopen maanden met al mijn liefde de SC een beetje omhoog proberen te houden
Ik hoor het alweer, all against the good guy.. Ik vind m'n eigen goudmijntje wel weer
Sporten na een griepprik is niet slim he? Nu wordt je zekers te weten ziek!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:04 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb gesport weerWeer 45 minuten actief op de roeitrainer gezeten
En toch houden jullie van me!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Begrijp je de hint dan eindelijk? Dat duurde ook lang zeg...
Leuk he? Werkloos zijn.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:02 schreef Laniboekje het volgende:
Zo. Ik heb lekker nog een maand vrij! Pwned!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |