zat jij als niet in de cel als moslim verdachte van de slotervaart branden?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:27 schreef Double-Helix het volgende:
Stik in je kots en sterf.
Nee ik zat voor het verkrachten van je moeder.maar ik ben al vrijgelaten,blijkbaar was ze niet eens zo belangrijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:29 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
zat jij als niet in de cel als moslim verdachte van de slotervaart branden?
oh, de oeroude ik heb je moeder geneukt grap komt weer eens om de hoek kijken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:39 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Nee ik zat voor het verkrachten van je moeder.maar ik ben al vrijgelaten,blijkbaar was ze niet eens zo belangrijk.
FIXED!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:40 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
oh, de oeroude ik heb jeen moslim gebasht grap komt weer eens om de hoek kijken.![]()
![]()
zo zie je maar weer, de hiltoncultuur is echt een achtergebleven simpele kutcultuur.![]()
![]()
Waar haal je vandaan dat ik moslim ben?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:40 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
oh, de oeroude ik heb je moeder geneukt grap komt weer eens om de hoek kijken.![]()
![]()
zo zie je maar weer, de moslimcultuur is echt een achtergebleven simpele kutcultuur.![]()
![]()
dan krijgen we nog steeds herdenkingen en nieuws op de frontpage en geklaag van fans dat ze dood isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:05 schreef Rekkie het volgende:
Inderdaad... beter pleegt ze gewoon zelfmoord ofzo.
Iedereen blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |