Ik kijk alleen maar voor het schelden, de man is buitengewoon creatief in het verzinnen van scheldwoorden, de rest is toch altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:37 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dat vind jij misschien, maar de amerikaanse versie is gewoon bagger. Misschien leuk als je Gordon hele tijd wil zien schelden maar inhoudelijk is de UK versie toch 10x beter en informatiever.
Alleen op de franse tv? ..quote:Op maandag 12 november 2007 12:06 schreef Klummie het volgende:
Kitchen Nightmares van Ramsay krijgt Franse versie
De succesvolle tv-serie Kitchen Nightmares van Gordon Ramsay krijgt een vervolg in Frankrijk. ‘Restaurantdokter’ Ramsay gaat probleemrestaurants in Frankrijk onder handen nemen en ze proberen in één week weer aan de gang te krijgen.
Het gaat om Britse of Ierse restaurateurs in Frankrijk. Volgens een woordvoerder van Ramsay zoekt de veelal omstreden kok tot 7 juli naar bistro’s, eetcafés, restaurants of hotels waar verbetering te behalen valt. Het is nog niet bekend wanneer de serie op de Franse televisie verschijnt.
In de Verenigde Staten is Kitchen Nightmares overigens in opspraak geraakt. Een New Yorkse restaurantmanager overweegt een rechtszaak te starten tegen Ramsay omdat hij, door zijn manier van communiceren en omgaan met keukenpersoneel, de reputatie en de goede naam van zijn restaurant heeft vernietigd.
Leuk!
usenetquote:Op woensdag 14 november 2007 16:30 schreef Dellape het volgende:
503 is gister uitgekomen maar ben hem nog niet tegen gekomen op de bekendere torrent sites....weet iemand hier meer van?
Intussen bekeken.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:47 schreef MrData het volgende:
Wel binnen maar nog niet gekeken de nieuwe. De afleveringen waar hij weer teruggaat zijn meestal niet zo boeiend, alleen de laatste 10 minuten ofzo is nieuw materiaal.
wtfquote:Op woensdag 14 november 2007 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Intussen bekeken.
Je kunt de eerste 38 minuten doorspoelen. Dat is alleen maar een terugblik op vorig jaar. Alleen de laatste 10 minuten zijn nieuwe opnames.
dat hebben ze ook bij andere afleveringen gedaan bij de UK kitchen nightmares hoor.quote:
Nee? Ik zal die afleveringen wel gemist hebben dan of het origneel niet gekend hebben.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dat hebben ze ook bij andere afleveringen gedaan bij de UK kitchen nightmares hoor.
Remember momma cherrie? la riviera? ..
Heb je alle 4 seizoenen hiervoor al gezien ? van de UK kitchen Nightmares?quote:Op donderdag 15 november 2007 12:57 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Nee? Ik zal die afleveringen wel gemist hebben dan of het origneel niet gekend hebben.
ja en aan de promo te zien wordt dat een goedequote:Op vrijdag 23 november 2007 15:06 schreef FoXje het volgende:
En volgende week, is het dan wel een nieuwe ?
Yup vanmorgen gekeken.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:39 schreef FoXje het volgende:
En iemand de nieuwe ep al gezien? of is tie nog niet uitgezonden.
Intussen bekeken. Briljante aflevering met de meest slechte kok en meest vieze keuken tot nu toe.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aflevering 5 is de nieuwe. Nog niet gezien. Weet wel dat het een nieuw restaurant is, dus geen flashback onzin.
Ohquote:Op zaterdag 1 december 2007 07:20 schreef FoXje het volgende:
Dat was inderdaad fantastisch! Die broccolisoep
Volgende week word ook weer goed
Ik las in het VK magazine van vandaag dat Jamie Oliver en Gordon goed met elkaar op kunnen schieten (ik dacht juist dat ze een hekel aan elkaar hadden)
Over Hell's Kitchen loopt Hell's Kitchen (NL) Seizoen 3 op NET5quote:Op zondag 2 december 2007 21:26 schreef Liquidootje het volgende:
Nou ja dit is de UK versie, maar ik heb net Rock zien winnen op Net5. Leuke reality show
Nu de andere seizoenen ook even kopen.
Nope, 6e in Wales.quote:Op donderdag 6 december 2007 01:04 schreef Dellape het volgende:
Over welke epi hebben jullie het nu? 5de neem ik aan in die oude kerk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |