Zozo, dat gaat laat opblijven worden.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja loting is vanavond rond 12 uur i guess.
Ik hoor het wel via de sms ofzo, ga niet thuisblijven ervoorquote:Op donderdag 1 november 2007 18:30 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zozo, dat gaat laat opblijven worden.
Hij verdient bakken met geld aan die banners op de FP maar fatsoenlijke hosting regelen ho maar.. echt slecht.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:16 schreef PizzaSalami het volgende:
Hyves is toch een kutsite. Maar deze layout gaat ook nergens over.
Doen eens wat fatsoenlijks Danny stomme kakkerlak.
Ik trek dit zo slecht, ik kom pas terug als het weer normaal is.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:07 schreef PizzaSalami het volgende:
Wat een pleurisforum is dit toch ook.
Ik zou het wel weten als ik een sponsor was.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij verdient bakken met geld aan die banners op de FP maar fatsoenlijke hosting regelen ho maar.. echt slecht.
Echt he, wat een rommeltje. En als het nu af en toe zou gebeurenquote:Op donderdag 1 november 2007 18:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik trek dit zo slecht, ik kom pas terug als het weer normaal is.
GVD Jasza vertel eens waar die maat van jou altijd kaarten gaat halen! Kut Joodquote:Op donderdag 1 november 2007 18:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik hoor het wel via de sms ofzo, ga niet thuisblijven ervoor
Juist, tot na het weekend.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik trek dit zo slecht, ik kom pas terug als het weer normaal is.
Bij Dieren in de buurtquote:Op donderdag 1 november 2007 18:52 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
GVD Jasza vertel eens waar die maat van jou altijd kaarten gaat halen! Kut Jood
Dat wordt Quick boysquote:Op donderdag 1 november 2007 18:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja loting is vanavond rond 12 uur i guess.
Ik zal vragen voor je doe is rustig joh.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:22 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Ok! Bedankt. Nu zal ik hem wel vinden
Ben opgefokt omdat ik zo zenuwachtig ben voor vanavond! Begrijp dat!quote:Op donderdag 1 november 2007 19:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zal vragen voor je doe is rustig joh.
Quick Boys - Ajax, kan lachen worden als dat op Nieuw Zuid moet. Dan wordt Ogararu wel vreselijk gedold, maar goed, je wint wel dik.quote:
Hmm, Hansje van der Zee in actie?quote:Op donderdag 1 november 2007 18:39 schreef Radegast het volgende:
Volgens het Chileense radiostation Sender Radio Cooperativa zou Ajax een bod van 5 miljoen euro hebben uitgebracht op Carlos Villanueva van Audax Italiano.
Villanueva is een linksbenige offensieve middenvelder, is 21 jaar oud, en heeft 7 interlands gespeeld voor Chili. Hij speelde ook mee tijdens het jeugd-WK in Nederland in 2005.
Oe wat ben ik blij dat ik een vrij oude foto heb gepostquote:Op donderdag 1 november 2007 14:40 schreef Ordinair het volgende:
FOK!ker van de week: Cyberia18
Cyberia.
Dat mag je hier niet zeggenquote:Op donderdag 1 november 2007 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hmm, Hansje van der Zee in actie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |