quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ook onder supporters zijn er meerdere gradaties:
1. De supporters die echt alles zien, nooit iets missen.
2. Supporters die bijna altijd gaan, maar soms iets missen.
3. Supporters die uit- en thuiswedstrijden bezoeken, maar soms iets missen.
4. Supporters die alleen (de meeste) thuiswedstrijden bezoeken.
Wist overigens dat ik erover aangesproken zou worden.
Is nog altijd beter dan een fan en daarnaast ben jij een meisje/vrouw, is alleen maar scary als die te fanatiek zijn.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is nog altijd beter dan een fan en daarnaast ben jij een meisje/vrouw, is alleen maar scary als die te fanatiek zijn.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is nog altijd beter dan een fan en daarnaast ben jij een meisje/vrouw, is alleen maar scary als die te fanatiek zijn.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:24 schreef Black-Death het volgende:
This topic is worthless without pics
De te fanatieke zijn inderdaad meestal van dit soort figuren:quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wil je met me trouwen?quote:
Ma Tokkiequote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:28 schreef Blight het volgende:
[..]
De te fanatieke zijn inderdaad meestal van dit soort figuren:
[ afbeelding ]
Chaos!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:53 schreef Cordoba32 het volgende:
15500 toeschouwers worden er verwacht....
En de NOS zet op teletekst gerust 45.000 neer (zoals altijd)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:53 schreef Cordoba32 het volgende:
15500 toeschouwers worden er verwacht....
Nu niet omdat ze nu de reeds verkochte scc's niet mee hoeven te tellen. Een scc'er die niet op komt dagen telt natuurlijk wel als betalende bezoeker bij competitiewedstrijden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:59 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En de NOS zet op teletekst gerust 45.000 neer (zoals altijd).
Ik ben erbij! vakkie 113. De vorige keer was het ook gigantisch gezellig met 15000 man, toen moesten zowel Jong Ajax als Ajax op dezelfde avond in de Arena. Toen was er een vette sfeer!quote:
quote:
Vertel? Veel sfeertoeristen die tijdens de competitie elders in het stadion zitten?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:09 schreef devv05 het volgende:
Ik ga ook niet, niet mijn volk op 410 tijdens de beker. Bovendien te duur, andere dingen aan m'n hoofd en heb het nu al gehad met dit seizoen.
Nee man vanavond komt de omslag, Adrie heef de jongens op scherp gezetquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:12 schreef Sethje het volgende:
Lekker met een biertje voor de tv en kut roepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |