Eens.......helemaal...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:55 schreef noucky het volgende:
Waar ik zo'n fucking hekel aan heb is dat Huub trots is op alles wat een normaal mens niet zou doen.
Ik haat echt die Huub.Hij kan wel zeggen het is de seting waar ik in zit, dat kutjong is gewoon echt een kutjong.
OPSLUITEN DIE KABOUTER.
Heb je dan eindelijk je vriend gevonden?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eens.......helemaal...
oh sorry, ik dacht dat je rustige Brainless bedoelde!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eens.......helemaal...
Die mag in hetzelfde hok opgesloten worden....echt wel!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:02 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
oh sorry, ik dacht dat je rustige Brainless bedoelde!
Wat is het toch ook een pussy.....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:04 schreef Soho het volgende:
Dennis gaat naar het ziekenhuis voor z'n sneetje.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eigenlijk moet straks Niels even langs komen met z'n staaflantaarn en pet
Wat een pussy!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:04 schreef Soho het volgende:
Ja. een plastisch chirurg heeft hier toch gauw een uurtje of 4 werk aan.......quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:04 schreef Soho het volgende:
een maand geleden of zo zei hij ook tegen Dennis en Brian dat Amanda overal buiten gehouden moet worden (nadat ze met die lade gegooid had)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:01 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft de opdracht van achter om de boel uit elkaar te halen en hij wil niet Amanda hem belemmert in zijn werk
iemand?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:53 schreef avonne het volgende:
Hoe heeft Dennis nou die hoofdwond gekregen, en hoezo zit er glas in zijn voorhoofd?
Heeft Brian, nadat hij de deur kapotsloeg, daarna nog Dennis geslagen?
Brian zei "dan zit er ook nog glas in mijn hand"
Dat soort deuren zijn gemaakt van gehard, gelaagd glas. Het resultaat van die behandeling is dat het glas niet in grote vlijmcsherpe scherven breekt, maar versplintert tot kleine blokjes. Bij het breken kunnen splinters er af springen. Die kunnen best nog wel scherp zijn. Het is een mistverstand dat dat soort glas niet scherp is en niet kan splinteren.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:53 schreef avonne het volgende:
Hoe heeft Dennis nou die hoofdwond gekregen, en hoezo zit er glas in zijn voorhoofd?
Heeft Brian, nadat hij de deur kapotsloeg, daarna nog Dennis geslagen?
Brian zei "dan zit er ook nog glas in mijn hand"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |