misschien liep brian wel niet door de deur maar flikkerde hij dennix door de deur??quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:26 schreef misslady83 het volgende:
wow dit was wel heel heftig, wat was er met dennis zn hand???????? bloed ofzo?
die is toch heiligquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:26 schreef Yollie het volgende:
heeft iemand een kopstoot of iets dergelijks van Brian gezien, want deniis zei meteen tegen Brian, nu ga jij op zeker naar huis.
Vrij weinig?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:28 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij gebeurde er vrij weinig. Nix had een onderonsje met Nadia en Brian reageerde daarop.
Dacht ff dat er iets van glas ofzo gegooid werd...maar dat was dus een deur die sneuvelde.
Ze is altijd zo ongelooflijk buitensporig boos als je of aan der make up komt of der vriendjuhhhhhquote:
Het para-brothertje is wakker geworden door de herriequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote]Op dinsdag 30 oktober 2007 21:21 schreef blomst het volgende:
jammer streamlock , maar waarom werd Brian opeens zo pissig?
Omdat Amanda hem tot orde riep?
Niet alleen Amanda, volgens mij verpletterd N D.quote:
..tegen wie gaat Amanda nu hier tekeer..?quote:
Ik denk net zoveel als de 1e.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat kost zo'n 2e glazen deur?
Ik kreeg het idee dat Amanda los wou gaan op die loser omdat die d'r vriendje durfde 'aan te vallen'... leek er op dat Lieke haar mee tegen held....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:29 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Is dat Lieke die precies achter Luc staat (en dus naast Brian/Amanda) ?
Alleen is dit een buitendeur hehehe, laat ze het lekker koud hebbenquote:
quote:
Zo dacht ik het ook gezien te hebbenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:30 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij flikte Nix iets tegen Brian...Amanda fliepte hem namelijk enorm.
Het was volgens mij juist Brian die Amanda half in houdgreep de trap af nam.
Nou, maar lekker vroeg onder de wol met z'n allen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Alleen is dit een buitendeur hehehe, laat ze het lekker koud hebben![]()
Precies.....holy admiration for the sad door.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:30 schreef noekje het volgende:
Huub leek zelfs nog wel rustig. Zoals hij Nadia nog even over de rug wreef. Pure uitlokking natuurlijk wat hij deed. Dennis ging ook los maar dat leek nog redelijk handelbaar. Brian flipte totaal. Arme deur!
Ik wil graag 2 minuten stilte voor de deur. Dat gaat ook wel lukken met deze Fok! snelheid.
Wat dacht je van een stille tocht?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:30 schreef noekje het volgende:
Huub leek zelfs nog wel rustig. Zoals hij Nadia nog even over de rug wreef. Pure uitlokking natuurlijk wat hij deed. Dennis ging ook los maar dat leek nog redelijk handelbaar. Brian flipte totaal. Arme deur!
Ik wil graag 2 minuten stilte voor de deur. Dat gaat ook wel lukken met deze Fok! snelheid.
Als Brian voor ieder stukje glas een ceepee krijgt, is het niet verwonderlijk dat zijn bron onuitputtelijk isquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:33 schreef Starlie het volgende:
[quote]Op dinsdag 30 oktober 2007 21:28 schreef KimiK het volgende:
[..]
die is toch heilig?? gaat vast niet naar huis hoor, denk dat ze niet eens een boete krijgen, hooguit voor het breken van de glazen deur (alhoewel dat vorige keer ook niet zo was dacht ik).
[/quote
Ik denk dat Brainless met dit soort akties juist beloond wordt met CP's, let maar op, volgende week weer een paar in z'n zakken zitten.. wat toevallig weer
Alweer? Ik wil de neukpolitie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou, maar lekker vroeg onder de wol met z'n allen...
Brian is ingehuurd als de "deurmoller", dan mag datquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:34 schreef misslady83 het volgende:
is al de 2e keer dat brian een duer molt !!! mag dit gewoon ofzo?
quote:
kunnen ze afkoelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:31 schreef Prospera het volgende:
Oh wat gemist![]()
Op de SL zit iemand glasscherven bij elkaar te vegen.
Zal een koud huisje worden met zo'n 2 graden vannacht![]()
Wat kost het om het zwembad weer leeg te pompen en te vullen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat kost zo'n 2e glazen deur?
Ze zijn nog niet klaar met vegenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:34 schreef Stupidisco het volgende:
waarom duur die SL toch altijd zo lang.....erg jammer
Bij een vol topic krijg je dat altijd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:31 schreef loisie het volgende:
Laat maar, nu dus wel weer, kreeg net een bericht dat ik geen recht had om te posten hier![]()
Scherp Donny.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:35 schreef Dark het volgende:
[..]
Als Brian voor ieder stukje glas een ceepee krijgt, is het niet verwonderlijk dat zijn bron onuitputtelijk is
dat er nog maar vele cossen mogen opschietenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:35 schreef grazygirl het volgende:
hahaha wat een ramptoeristen zijn we toch, als er kleunen is dan schieten de cossen lekker op![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:35 schreef grazygirl het volgende:
hahaha wat een ramptoeristen zijn we toch, als er kleunen is dan schieten de cossen lekker op![]()
![]()
Als je dit leest zit er al een nieuwe deur in...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Helemaal nix.![]()
hoe lang was dat geleden? kwartiertje?![]()
Zo geil als jij engels tegen me praat!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies.....holy admiration for the sad door.![]()
deze...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:32 schreef Katewalker het volgende:
[..]
![]()
Dat cap in de vorige cos van Brian die een raar koppie trok omdat Dennis zijn hand om zijn nek zette vond ik ook zo grappig...![]()
Toch doet die Huub vieze dingen, bah. Vanavond in de uitzending, weer het woord K in zijn viese bek. Brrrrrrr.quote:
Lijkt wel een pausverkiezing zoals jij het beschrijft.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:36 schreef chufi het volgende:
Er komt nog steeds witte rook uit de schoorsteen , zou de nieuwe Brian zijn opgestaan en hebben we een exit?
Tot nu.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:38 schreef misslady83 het volgende:
hoe lang duurt zon streamlock meestal?
Dat is het betere werk voor degenen die te laat inschakeldenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:31 schreef avonne het volgende:
Meen je nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:38 schreef coldstar het volgende:
[..]
Toch doet die Huub vieze dingen, bah. Vanavond in de uitzending, weer het woord K in zijn viese bek. Brrrrrrr.![]()
Kanker bedoel je?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:38 schreef coldstar het volgende:
[..]
Toch doet die Huub vieze dingen, bah. Vanavond in de uitzending, weer het woord K in zijn viese bek. Brrrrrrr.![]()
Misschien is Brian zojuist gecremeerd?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:36 schreef chufi het volgende:
Er komt nog steeds witte rook uit de schoorsteen , zou de nieuwe Brian zijn opgestaan en hebben we een exit?
Oke thx, wist ik niet.......Mannie en Naad laten ze lekker in hun soEp gaarkoken..hahaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Bij een vol topic krijg je dat altijd.
Als ik ze in de keuken is hoor...Nix.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:41 schreef akveor het volgende:
Als ik het begrijp is Brian dus te ver gegaan?
Daar heb ik totaal geen moeite mee....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:38 schreef coldstar het volgende:
[..]
niet zo zeuren hoor, het doel heiligt de middelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:38 schreef coldstar het volgende:
[..]
Is Lieke weer ongesteld?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:40 schreef Stupidisco het volgende:
bloed op de jas van Nadia ?
Je mag best gewoon kanker typen hoor....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:38 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee....hij gooide hem te hard open....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:44 schreef Kinga het volgende:
Nu ik die hand van Brian zie, heb ik het idee dat gewoon die vuist door die deur ging...
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:44 schreef Prospera het volgende:
Huub schreeuwt tegen Lieke: ik heb hem alleen geprovoceerd.
Je mag het afkeuren, maar het me niet kwalijk nemen.
Ik probeer hem te provoceren.
Dennis is van het toneel verdwenen?
met de deur is het een stuk slechter afgelopen.... daar helpt geen hansaplast meer aan...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:45 schreef markisboer het volgende:
wat heeft brian aan zijn hand ?
Ze zetten dadelijk een spot op haar, knapt ze vast van op! Het zonnetje in huis!quote:
Meen ik wel. Als je familie hebt die er aan overleden is en gisteren nog van een hele goede kuennis te horen krijgen dat die ziekte bij haar geconstateerd is, zou ik haast willen dat hij het over namquote:
Het kan ook kut zijn geweestquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Je mag best gewoon kanker typen hoor....
Volgens mij doe je nu hetzelfde wat je Huub verwijtquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Meen ik wel. Als je familie hebt die er aan overleden is en gisteren nog van een hele goede kuennis te horen krijgen dat die ziekte bij haar geconstateerd is, zou ik haast willen dat hij het over nam![]()
Ik heb echt de pest aan haar. Wat valt ze Huub dan lelijk af, eng wijf.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:47 schreef blomst het volgende:
Ik vind Lieke onwijs lelijk tegen Huub, en als ze niet eens is met de gang van zaken dan doet ze toch gewoon niet mee, maar nee ze wil er wel een rol in.
Nee, dank je. Ik heb een iets betere opvoeding gehad kennelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Je mag best gewoon kanker typen hoor....
Tegenwoordig zet ik de streams dan uit.... beter voor m'n gemoedrust... net als bij die loser...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:43 schreef Ziet het volgende:
lieke trekt de hele discussie weer naar zichzelf
pffffffffffffffffffffff
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:49 schreef Nomrc2 het volgende:
lieke is volgens mij terecht kwaad
want huubje was tegen alle afspraken in aan het provoceren om fysiek geweld uit te lokken
maar volgens de pr machine van de vanvan Ballegooy's is huub EERLIJK en NETJES
Verder was tie vrij cool. Hij heeft in ieder geval niks tegen Nix gedaan als ik het goed begrijp.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:48 schreef misslady83 het volgende:
Brian heeft idd gewoon de deur ingegooid ingeslagen.
Kom op Avonne, er moet toch iets gebeuren, dan maar door provoceren van Huub.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:48 schreef avonne het volgende:
Dat Huub en Lieke weer ruzie hebben is puur adrenaline.
Huub omdat hij opgefokt is van de ruzie, Lieke omdat ze opgefokt is omdat ze bang is dat Huub te ver gaat.
En Lieke heeft gelijk. Het uitlokken van geweld zou toch ook worden bestraft?
Huub zegt nu "als hij straks door gaat, ga ik gewoon door "he, zoentje om het goed te maken?""
Lieke hoeft zich niet voor de daden van Huub te verantwoorden, dus wat zeurt ze nou.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:49 schreef Nomrc2 het volgende:
lieke is volgens mij terecht kwaad
want huubje was tegen alle afspraken in aan het provoceren om fysiek geweld uit te lokken
maar volgens de pr machine van de vanvan Ballegooy's is huub EERLIJK en NETJES
Ik vind hetquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:48 schreef avonne het volgende:
Dat Huub en Lieke weer ruzie hebben is puur adrenaline.
Huub omdat hij opgefokt is van de ruzie, Lieke omdat ze opgefokt is omdat ze bang is dat Huub te ver gaat.
En Lieke heeft gelijk. Het uitlokken van geweld zou toch ook worden bestraft?
Huub zegt nu "als hij straks door gaat, ga ik gewoon door "he, zoentje om het goed te maken?""
Bloedquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:48 schreef Prospera het volgende:
Jaap: Sukkels, vrouwen
ik sta er toch naast en ik grijp wel in als het nodig is.
Nix krijgt vast pammetjes achter.
Is het bloed of make-up
[ afbeelding ]
Engerd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:47 schreef Ziet het volgende:
brian kent zijn eigen krachten niet
hij geeft het toe
en volgens hem komt het door opgekropte frustraties
nou lekker, als je daarmee woont
Juist, maar dat is hij al bijna een jaar......quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:51 schreef avonne het volgende:
Ongewenst iemand zoenen is natuurlijk puur aanranding, he.
Huub is wel verkeerd bezig.
Eindelijk zijn darkside, eng ventje dus.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
Dennis ging wel even goed los op Brian.Jammer dat hij de stress nodig heeft om zichzelf eindelijk eens te gaan verdedigen. Hij was iig niet bang.
Volgens mij heeft ze gehuild. Dit is het enige verborgen plekje in t huis waar geen camera's kunnen kijkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een vreemde pose![]()
[ afbeelding ]
Precies, alsof een normaal mens zich dat zou laten gebeuren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:51 schreef avonne het volgende:
Ongewenst iemand zoenen is natuurlijk puur aanranding, he.
Huub is wel verkeerd bezig.
grote stoere jaapquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:48 schreef Prospera het volgende:
Jaap: Sukkels, vrouwen
ik sta er toch naast en ik grijp wel in als het nodig is.
Geweldig....teken van een kopstoot, loser.quote:
hoezo, "wat zeurt ze nou"? Ze zijn toch partners? Dan help je elkaar. Maar als de één agressieve dingen doet en dat wil uitlokken, ga je niet helpen. Duidelijk!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke hoeft zich niet voor de daden van Huub te verantwoorden, dus wat zeurt ze nou.
Mwoahquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Goedenavond Fok-vriendjes, heb ik nog iets gemist?![]()
Je kan weer... Lieke is sad.... en ergens anders naar toe.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:56 schreef Kinga het volgende:
Ik heb lieke en huub gemute, ik trek dat gezeik niet meer.
Lul in het kwadraat......quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub mag voor mij opzouten, wat een lul.![]()
![]()
Daar is mijn Hupie weer!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:54 schreef misslady83 het volgende:
he's back!
Zeg..dat was omdat Natasia Lieke een knal verkocht en Huub daarna over het bed sprong om bij Natasia te komen..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:54 schreef Gercos het volgende:
[..]
grote stoere jaap
Ik weet nog wel anders toen hij tegenover natasia stond en piepte om beveiliging
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:58 schreef Dark het volgende:
Huub - Het is gofferdegoffer geen knoop in je zakdoek!
Mmmm ja zo te zien wat gemist, ik heb een paar heftige caps langs zien komen en het verhaal van avonne gelezen. Huubje is een beetje link bezig vanavond door lekker met Dennis te willen bekken.quote:
hij heeft uren lopen lullen op de streams tegen lieke dat toen brian dat probeerde hij het zo laag vond en dat hij dat nooit zou doenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke hoeft zich niet voor de daden van Huub te verantwoorden, dus wat zeurt ze nou.
Hoezo? Met die instelling laat je zien dat je een winnaar bent...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:59 schreef noekje het volgende:
Huub moet ophouden met dat drama 'het is mijn fucking-huis gedoe!'
![]()
gofferdegoffer?...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:58 schreef Dark het volgende:
Huub - Het is gofferdegoffer geen knoop in je zakdoek!
nope dat was de 1vs1 jaap vs natasia buiten toen jaap vlak gingquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:59 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Zeg..dat was omdat Natasia Lieke een knal verkocht en Huub daarna over het bed sprong om bij Natasia te komen..![]()
Is dat idee hier geboren?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:56 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Huub moet vooral zo doorgaan tegen Lieke.
Zal er WEER iemand van zijn kamp waar hij om 'geeft' weg gaan. Ziet niemand hier een patroon????
Het draait allemaal om Huub, Huub, Huub.
Hoe dom kan hij zijn. Hij trapt er telkens weer in.
De Febo stuurt hem telkens deze richting in. Net als daarnet met die kaartenactie met negatieve kaarten voor Lieke. Huub zijn argwaan zal weer toenemen en hun positie verzwakken!!
Lieke moet gewoon naar huis... weg met dat mens...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:02 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Is dat idee hier geboren?Best triest
Ik vond dat Lieke een punt had net. Ze wil niet dat Huub weg moet door zo te provoceren.
Ik vind Huub heus een leuk jong maar allejezus wat een zuigert kan t zijn. Nee maar t ligt allemaal aan Lieke![]()
Beide hebben irritante dingen maar om alles nou op Lieke te gooien gaat wmb te ver
Brian schreeuwde heel hardquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:02 schreef rooie3 het volgende:
En Brian en Amanda ruzie.Maar dat mogen we niet zien.
Ik vind het niet leuk, daarom.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hoezo? Met die instelling laat je zien dat je een winnaar bent...![]()
Ja hoor en wel meteen overschakelen naar Huub en Lieke.Dat hebben we genoeg gezien hoor.Wil Amanda en Brian zien.Zo krijg je nooit een eerlijk beeld en is Huub weer de pineut.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:02 schreef pullup het volgende:
Brian schijnt ook te staan flippen tegen Amanda maar Flens verkiest dit buiten beeld te houden![]()
Ik mag hopen dat ze het lappie niet eerst over haar tong heeft gehaald.quote:
Ik hoorde m heel hard gillen brrrquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:02 schreef rooie3 het volgende:
En Brian en Amanda ruzie.Maar dat mogen we niet zien.
Net goed, ophorken dat mokkel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:59 schreef misslady83 het volgende:
lieke ligt ergens in een hoekje te janken
Heeft hij geluk! Hij heeft er nu twee!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:03 schreef grazygirl het volgende:
huub kan net zo goed tegen een paard aankletsen haha
En dan maar Jaap en zo'n gastspeler in beeld.... waardeloos die regie...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:02 schreef pullup het volgende:
Brian schijnt ook te staan flippen tegen Amanda maar Flens verkiest dit buiten beeld te houden![]()
Eens!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:57 schreef avonne het volgende:
[..]
hoezo, "wat zeurt ze nou"? Ze zijn toch partners? Dan help je elkaar. Maar als de één agressieve dingen doet en dat wil uitlokken, ga je niet helpen. Duidelijk!
Het is dat Huub de koning van de Gouden Kooi is, maar hij zou er volgens de regels uitgegooid kunnen worden.
Het is niet wat ze met elkaar hadden afgesproken.
Lekker zo'n partner die zich niet aan de afspraken houdt.
iddquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:05 schreef akveor het volgende:
[..]
En dan maar Jaap en zo'n gastspeler in beeld.... waardeloos die regie...
De Huub waar Lieke steeds kwaad op wordt, is de Huub zoals die was voor zij er bij kwam.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:02 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik vond dat Lieke een punt had net. Ze wil niet dat Huub weg moet door zo te provoceren.
Ik vind Huub heus een leuk jong maar allejezus wat een zuigert kan t zijn. Nee maar t ligt allemaal aan Lieke![]()
Beide hebben irritante dingen maar om alles nou op Lieke te gooien gaat wmb te ver
Omdat dat wat daar gebeurt waarschijnlij lelijk is en zo wil de redactie hen natuurlijk nooit in beeld brengen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:03 schreef Lady-night het volgende:
Waarom mogen we nu B&A niet zien
Hé, het leek erop.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:01 schreef Katewalker het volgende:
[..]
gofferdegoffer?...Dat zei hij vast niet...
![]()
In dit geval helemaal. Dit is één grote tirade van Huub. Lieke hield zich vanaf een bepaald punt redelijk afzijdig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:02 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met je Huub weer de pineut. Die goozer is maf en rijp voor een inrichting. Alleen hij richt al die schade aan daar. Opzouten eruit met die flikker.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja hoor en wel meteen overschakelen naar Huub en Lieke.Dat hebben we genoeg gezien hoor.Wil Amanda en Brian zien.Zo krijg je nooit een eerlijk beeld en is Huub weer de pineut.
Oeh, dat is wel heel erg waar!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
De Huub waar Lieke steeds kwaad op wordt, is de Huub zoals die was voor zij er bij kwam.
Je kunt iemand niet veranderen, misschien tijdelijk, maar de ware aard van het beestje komt vroeg of laat altijd terug naar boven.
Dit is Huub, take it or leave it.
Net zoals zij Lieke is, take it or leave it
helemaal mee eensquote:
Duidelijk kaput die deur .. reactie van Jaap ook weer nadat Brian die deur kapot gooit prachtigquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:04 schreef coldstar het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=UcHRwTFmhV4
opname rijp
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:02 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
is het toch ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:57 schreef ruby het volgende:
Huub krijst weer dat het zijn huis is.
je mag iemand toch aan z'n afspraken houden ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
De Huub waar Lieke steeds kwaad op wordt, is de Huub zoals die was voor zij er bij kwam.
Je kunt iemand niet veranderen, misschien tijdelijk, maar de ware aard van het beestje komt vroeg of laat altijd terug naar boven.
Dit is Huub, take it or leave it.
Net zoals zij Lieke is, take it or leave it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |