Korte samenvatting van het gebeurde (ik zie dat er hier niets gepost wordt)
Dennis zit al de hele dag met Luc te praten.
Huub "Zeg, zie ik dat nou goed, kruipt Dennis bij Luc in zijn kont? Als iemand Lieke van mij af zou pakken zou ik hem op zijn bek slaan." en meer van dat soort dingen.
In de woonkamer ontstaat een gesprek (vrij rustig dissen), waarbij Dennis gevraagd wordt waarom hij zo leuk praat met degene die zijn vriendin heeft afgepakt. Of gaat het alleen maar om iets van Luc te krijgen. Dennis geeft enige rare antwoorden, waaronder dat Nadia alleen maar bij Luc in bed ligt omdat er geen ander bed vrij is. Huub "en daarom zegt ze "ik wil je neuken" tegen Luc?" Dennis denkt niet dat ze dat gezegd heeft, en Luc wil geen antwoord geven.
Uiteindelijk, na wat gediscussieer besluit Huub om Dennis te gaan zoenen (waarom heb ik even gemist) en zoent Dennis voortdurend op de mond. Dennis moet er wel erg om lachen, maar van angst denk ik, want hij maakt volgens mij wel gemene opmerkingen weer over de zus van Huub. Huub blijft gewoon doorzoenen, Dennis probeert zijn hand er tussen te krijgen, maar dan zegt Huub "die ruikt naar jouw zus". Dennis is behoorlijk in het nauw en stuift een keer naar Huub toe, die zijn hoofd buigt. Volgens Dennis een kopstoot. "ga bellen dan" zegt Huub, die, hoewel bewust, slechts zijn hoofd naar beneden deed.
Dennis probeert weg te lopen en botst tegen Brian op. Brian "loop langs dan, loop langs dan"(10 keer) terwijl hij om Dennis heen draait.
De kluwen mensen komt op het terras terecht waar Brian en Dennis tegen elkaar schreeuwen. Brian klinkt para, maar beweegt niet. Nadia tilt Dennis bijna op

om hem weg te dragen.
Streamlock.
edit: er is dus een deur gesneuveld tijdens de kluwen-verplaatsing naar het terras. Het wachten is op een filmpje voor het ontrafelen van de beelden.
Ik zeg alvast "Brian schopte tegen de stoel"
[ Bericht 6% gewijzigd door avonne op 30-10-2007 21:37:08 ]