Ik las van nog iemand waarbij UPS zei dat hij afgeleverd was maar die persoon in kwestie nooit wat gekregen heeft.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:50 schreef Jarno het volgende:
In dit deel krijg ik vast m'n Leopard nog niet.
De bron is een ander forum, geen idee of een linkje magquote:Na veel vijven en zessen suggereerde de verantwoordelijke dat de chauffeur wel eens kon hebben gelogen daar ze verplicht zijn om een brief in de bus te steken wanneer ze voor de 2'de maal zouden komen. Mijn verbazing was groot doch mijn eigen theorie was hiermee bevestigd. Na terug op de status te hebben gekeken blijkt nu dat het pakket maandag 29 okt '07 zou worden geleverd. Terug gebeld met die kerels en zouden me contacteren als ze iets meer wisten.
Hmpf.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:59 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik las van nog iemand waarbij UPS zei dat hij afgeleverd was maar die persoon in kwestie nooit wat gekregen heeft.
[..]
De bron is een ander forum, geen idee of een linkje mag
Inderdaad, dat is niet fijn nee. Ik zat al te denken om in elke stack een icoontje te plaatsen en qua naam aanpassen zodat hij altijd vooraan staat. Maar ja..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:11 schreef Tijn het volgende:
Ik heb trouwens alle stacks eruit gegooid. Wat een ellende, ik had elke keer geen flauw idee wat er nou in m'n Dock zat, omdat het icoontje van de stacks elke keer veranderde.
Als er een vast icoontje (instelbaar) per stack komt, ga ik het wel weer gebruiken.
Oe, volgens mij kan Migration Assistent me wel helpen. Ik dacht dat dat alleen werkte tussen 2 Macs met een Firewirekabel, maar zo te zien kan 'ie ook restoren van een harddisk of een Time Machine backup.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:18 schreef Tijn het volgende:
M'n vader wil z'n Mac mini G4 upgraden naar Leopard. Ik wil een verse installatie uitvoeren, want z'n Tiger install is een upgrade van Panther, wat nu al meer dan 3 jaar oud is.
Ik heb net met CarbonCopyCloner een kopie van z'n harddisk gemaakt op een externe Firewire-harddisk. Wat nu is de handigste manier om na de installatie weer alle settings, bestanden en programma's terug te krijgen?
Standaard is dat ding idd op Fat32 geformatteerd..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:09 schreef DaFrenk het volgende:
Ik zag inderdaad FAT32 als default instelling staan bij het Wissen tabblad. En dat was volgens de schrijver van dat artikel al geen goed teken. Bovendien staat hij inderdaad op een Windows Master Boot Record instelling.
Dus heb z'n instructies maar even opgevolgd en hem geherformatteerd in de GUID tabel indeling.
Better safe then sorry. Moet ik wel weer 2 uur data gaan kopieren en dan ook nog Time Machine laten draaien. Maar goed
[..]
Tja, wat er precies mis is weet ik niet, maar goed, als het goed is hij nu op de juiste manier geformatteerd, en misschien was hij dat al.. maar lag het aan het gebrek aan die GUID. Ik wil niet straks het risico lopen dat je alles terug wilt zetten van een Time Machine backup en dat er het e.e.a. mis gaat.
Ik heb em gewoon HFS+ Journaled geformatteerd, niet nog een keer over nagedacht of ie op GUID stond..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:25 schreef DaFrenk het volgende:
Woei, en hier verder!
Ik zag trouwens dat mijn andere My Book Pro wel in de GUID-partitie-indeling was. De nieuwe stond dus op MBR (van Windows). Of het kwaad kon geen idee, maar aangezien hij net nieuw is is het een relatief kleine moeite om hem nog eens goed te formatteren.
Mogelijk komt dat dus door de bug in de Disk Utility van Leopard, die laat die parittie indeling ongewijzigd als je hem formatteerd voor de Mac. Terwijl die, blijkbaar, voor een goede werking wel op GUID moet staan.
Het enige wat ik aan Mail heb kunnen ontdekken is dat hij niet altijd het gekrulde pijltje voor een bericht zet als je het beantwoordt. Zijn er nog meer kuren bekend?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:17 schreef X-Naut het volgende:
Enigste wat nog wel eens kuren heeft is Mail...
Hier heb ik een e-mail in de concepten map staan die ik niet kan verwijderen. Ook worden soms de getallen voor nieuwe e-mail in een mapje niet geupdated. Maar heb er wel vertrouwen in dat dat gefixt wordt. Heb het in ieder geval aan Apple gemeld.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:59 schreef broer het volgende:
[..]
Het enige wat ik aan Mail heb kunnen ontdekken is dat hij niet altijd het gekrulde pijltje voor een bericht zet als je het beantwoordt. Zijn er nog meer kuren bekend?
Hier is Mail heel af en toe traag; ik heb een keer gehad dat ik een nieuw bericht wilde, maar er gebeurde maar niets.. Mail afsluiten & weer opstarten --> staan er tig Concepten (ongeduldig en dus vaak gekliktquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:59 schreef broer het volgende:
[..]
Het enige wat ik aan Mail heb kunnen ontdekken is dat hij niet altijd het gekrulde pijltje voor een bericht zet als je het beantwoordt. Zijn er nog meer kuren bekend?
Waarschijnlijk koop je 'm onbedoeld nog ter ere van 't 200e topicquote:
M'n vaders Mac mini G4 staat nu Leopard te installeren. Ik heb met CarbonCopyCloner (gratis) een backup van het hele systeem op een externe disk gemaakt en ga straks met Migration Assistant al z'n files, settings en programma's weer terugzetten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:25 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Kan je niet archive & install doen waarbij je het archief op een externe disk zet? Dan vervolgens met migration assistant?
Ik ben ook geneigd om een verse installatie te doen, maar heb geen zin in weer alles instellen...
Nuja... misschien de beste optie zodat ik er hopelijk weer een paar jaar tegen kan?
Wat voor verbinding? Hier gaat ie met FW800 perfect. Ik merk eerlijk gezegd niet eens dat ie bezig is met zijn 'hourly backup'.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:35 schreef DaFrenk het volgende:
Hmmz, bij andere mensen Time Machine ook zo traag? Regelmatig dat het lijkt alsof hij gewoon stil hangt en dan weer een paar honderd MB weg schrijft. Of zou hij rustig aan doen omdat de schijf ook nog geïndexeerd wordt?
True.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:28 schreef Svyatagor het volgende:
Een tvp is hier wel op zijn plaats
FW400 hier, echter heb ik mijn eerste backup nog niet gedaan. De schijf is nu wel klaar met indexeren. Kijken of het nu wat sneller wilt gaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Wat voor verbinding? Hier gaat ie met FW800 perfect. Ik merk eerlijk gezegd niet eens dat ie bezig is met zijn 'hourly backup'.
Dat laatste is herkenbaarquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
M'n vaders Mac mini G4 staat nu Leopard te installeren. Ik heb met CarbonCopyCloner (gratis) een backup van het hele systeem op een externe disk gemaakt en ga straks met Migration Assistant al z'n files, settings en programma's weer terugzetten.
Het zou wel relaxed zijn als het ook met de archive & install optie kon. Ik heb verder niet gekeken wat daarbij mogelijk is, want ik voer de installatie ook eerlijk gezegd liever uit met de externe disk losgekoppeld van de computer
Heb je een downgrade gedaan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:09 schreef E.T. het volgende:
zo.. hier in dit huishouden is Tiger ook verleden tijd![]()
Twee pantertjes nu
Moet nog wel wat dingen uitzoeken hoor..
Bronquote:Important Note: iWOW does not currently work with Leopard. We are working on a resolution to this issue and expect to provide an update.
Cheetah, Puma, Jaguar, Panther, Tiger en Leopard hebben ze al gehad. Wat er volgens Wikipedia nog over is, is dan alleen Lion, Cougar en een paar soorten luipaarden. Lynx zou natuurlijk ook wel kunnen, maar dat is officieël een medium-sized cat en geen big cat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:12 schreef Maidenfan het volgende:
Gokje voor de naam van 10.6? Lion zou marginaal zijn, lynx klinkt wel cool maar ligt niet echt gemakkelijk in de mond... wat heb je zo nogal van katachtigen?
DUCK AND COVER!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:57 schreef Tijn het volgende:
ZOMG misschien is Leopard wel de laatste OS X
Dat vindt Apple zelf blijkbaar ook, aangezien ze een een Trademark voor zowel Lynx als Cougar hebben, maar niet voor Lion.quote:
OHNOES!!!1111111quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:57 schreef Tijn het volgende:
ZOMG misschien is Leopard wel de laatste OS X
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Felinesquote:Mac OS X African Golden Cat
Mac OS X African Wildcat
Mac OS X Andean Mountain Cat
Mac OS X Asian Golden Cat
Mac OS X Asiatic Cheetah
Mac OS X Asiatic Wildcat
Mac OS X Bay Cat
Mac OS X Big cat
Mac OS X Black tiger (animal)
Mac OS X Black-footed Cat
Mac OS X Blue Mountains panther
Mac OS X Bobcat
Mac OS X Canadian Lynx
Mac OS X Caracal
Mac OS X Cat Sidhe
Mac OS X Catopuma
Mac OS X Cheetah
Mac OS X Cheetah Conservation Foundation
Mac OS X Cheetah Conservation Fund
Mac OS X Chinese Mountain Cat
Mac OS X Colocolo
Mac OS X Corsican Wildcat
Mac OS X Costa Rican Cougar
Mac OS X Cougar
Mac OS X Cretan Wildcat
Mac OS X Eurasian Lynx
Mac OS X European Wildcat
Mac OS X Felinae
Mac OS X Feline Conservation Federation
Mac OS X Felis
Mac OS X Felis chaus kutas
Mac OS X Fishing Cat
Mac OS X Flat-headed Cat
Mac OS X Florida panther
Mac OS X Formosan Clouded Leopard
Mac OS X Geoffroy's Cat
Mac OS X Golden cat
Mac OS X Iberian Lynx
Mac OS X Jaguarundi
Mac OS X Jungle Cat
Mac OS X Kellas Cat
Mac OS X Kodkod
Mac OS X Liger
Mac OS X Long Island Ocelot Club
Mac OS X Lynx
Mac OS X Maltese Tiger
Mac OS X Marbled Cat
Mac OS X Margay
Mac OS X Neofelis
Mac OS X North American Cougar
Mac OS X Ocelot
Mac OS X Oncifelis
Mac OS X Oncilla
Mac OS X Onza
Mac OS X Pallas's Cat
Mac OS X Pampas Cat
Mac OS X Pantanal (animal)
Mac OS X Phantom cat
Mac OS X Prionailurus
Mac OS X Puma (genus)
Mac OS X Rusty-spotted Cat
Mac OS X Sand Cat
Mac OS X Sardinian Lynx
Mac OS X Serval
Mac OS X Wildcat
Mac OS X York Chocolate Cat
De merendeel van de beesten op deze lijst zijn geen big cats, dude.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:18 schreef Geqxon het volgende:
Als ik Wiki mag geloven kunnen we nog redelijk wat versies van Mac OS X aan:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Felines
True.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
De merendeel van de beesten op deze lijst zijn geen big cats, dude.
Cougar it is.quote:Mac OS X Tiger
Mac OS X Lion
Mac OS X Jaguar
Mac OS X Leopard
Mac OS X Cheetah
Mac OS X Cougar
Mac OS X Big Cat.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
De merendeel van de beesten op deze lijst zijn geen big cats, dude.
Er is ook een OS X 10.0, dus ze moeten tot 10.8 gaan dan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:07 schreef Tijn het volgende:
Het zou toffer zijn als ze tot 10.9 gaan. Katten, 9 levens, 9 versies, dat is wel wat
Bijna op 20%quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:09 schreef Tomasso het volgende:
Duurt het met Time Machine altijd zo lang? Hij is nu al minstens een uur bezig denk ik zo, en hij is nu pas op 1 GB van de 23...
USB 1.1 duurt altijd lang...quote:
Maar dat wisten wij Apple-aars allang, Sjoewie..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:47 schreef Sjoewe het volgende:
"Snelste Vista laptop is een mac"
Voor alle haters
Gelukkig is mijn batterij zo kut dat hij bij 25% al zonder waarschuwing uitvalt, waardoor ik dat nooit voor kan hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als ik jouw was zou ik nog even wachten op een updateje of 2.
Vandaag weer wat leuks ontdekt in Leopard, als je batterij van je accu onder de 20% zit oid. En je klapt em dicht zodat je Macbook in Sleep-mode gaat. Vervolgens kom je thuis klapt em weer open en vervolgens functioneren je keyboard en trackpad niet meer...Denk je vastgelopen? Neh, want je kan nog wel de aan/uit knop indrukken zodat je dus nog een keuze krijgt om een restart of shutdown uit te voeren. Uiteindelijk m'n USB muis erin geprikt, toen werkte het wel en kon ik rebooten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snelste Windows Vista notebook 2007quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:47 schreef Sjoewe het volgende:
Voor alle haters
Hier heeft het ook heel lang geduurd. Wat ook gek is, hij zegt dat hij 32GB ging backuppen, maar hij was klaar rond 28GB. Dus wat er met die laatste 4GB is?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:09 schreef Tomasso het volgende:
Duurt het met Time Machine altijd zo lang? Hij is nu al minstens een uur bezig denk ik zo, en hij is nu pas op 1 GB van de 23...
Da's netjes!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh, btw FW800 kabel vandaag van Komplett.nl binnengekregen..
Het kan niet vaak genoeg gezegd wordenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Snelste Windows Vista notebook 2007
Spuit Elf![]()
Nee, ik durf eigenlijk niet..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:09 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Da's netjes!![]()
Had je nog geprobeerd om de HDD op aan 2 aansluitingen te hangen?
Ghehe, nee, lijkt me ook geen goed idee eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:50 schreef donderopman het volgende:
krijg ik vandaag een pakketje binnen, Yes denk ik leopard!! zijn het gare maandverbandhoesjes voor mn Wii..... ik wil leopard!!!
Juist, dat had ik hier dus ook. Dan zal het wel zo horen zeker? Vraag me dan wel af wat die laatste paar GB zijn. Cache bestanden ofzo? Of andere tijdelijk spul?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Time Machine is inmiddels klaar en stopte bij 20,5 GB ofzo ipv 23 GB, logisch
Je wil hem ook nog met je PC blijven gebruiken?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:46 schreef Adelante het volgende:
moet ik mijn externe harde schijf maar als FAT32 gaan formatteren of zijn er andere handigheidjes (NTFS tools voor Mac?) om 'm aan m'n macbook te hangen?
ik wil graag eerst even een back-up maken voor de nieuwe luipaard mag sprinten...
Kun je niet gewoon als HFSJ+ formatteren en gewoon Macdrive 7 installeren voor je Windows machine? Zodat je er nog bij kan in Windows?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:46 schreef Adelante het volgende:
moet ik mijn externe harde schijf maar als FAT32 gaan formatteren of zijn er andere handigheidjes (NTFS tools voor Mac?) om 'm aan m'n macbook te hangen?
ik wil graag eerst even een back-up maken voor de nieuwe luipaard mag sprinten...
Maar hou wel in de gaten, dat wanneer je Time Machine wil gaan gebruiken icm. je externe HD, dat FAT32 of NTFS niet gaat werken. (Spuit 11).quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:46 schreef Adelante het volgende:
Met beiden krijg ik 'Access denied for user root@local (using password YES)'quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:52 schreef Lunar het volgende:
mysql -p root -u
of was het mysql -u root -p
hmmm
Hoeveel MB geheugen als ik vragen mag?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:06 schreef Jalu het volgende:
Vandaag Leopard ook eens geinstalleerd op een (officieel niet-ondersteunde) titanium PowerBook G4 (667 MHz). Wat schetst mijn verbazing: het draait als een tierelier; beter dan ik verwacht had; en alles wat ik tot nu toe heb getest werkt ook nog gewoon, tot en met Timemachine en Frontrow aan toe.
Ik vraag me af waarom deze TiBook niet gewoon ondersteund wordt.
Is er al een MySQL installer pakketje, inclusief werkend Sytem Prefences knopje?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:46 schreef super-muffin het volgende:
Oh oh.
Ik heb MySQL geinstalleerd afgelopen weekend, maar ben het root wachtwoord (van MySQL dus, niet van m'n Mac) vergeten.
Hoe kan ik die veranderen/achterhalen?
Ik had het gesubmit en nu staat het op de Frontpagequote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:47 schreef Sjoewe het volgende:
Voor alle haters
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:47 schreef JoMo0 het volgende:
Apple store en online is hetzelfde. Want er bestaan hier in NL geen echte. Wel kun je terecht bij Apple Premium Resellers . Als er eentje in de buurt zit , en de iMac is op voorraad kun je hem gelijk meenemen en is het sneller dan online . Als je de iMac wilt aanpassen bijvoorbeeld een grotere HD kun je beter online bestellen want dan is dat weer sneller . Dus even kijken of je een standaardmodel wilt , of dat je een aangepast model wilt . En of er een APR in de buurt zit .
Daar is een hack voor (op eigen risico): http://www.macosxhints.com/article.php?story=2007101815375480quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:23 schreef Maidenfan het volgende:
Ik zou liever het dock beneden hebben op de manier 't aan de zijkant staat. Geen 3D voor mij...
Uh, neequote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:11 schreef thloreg het volgende:
[..]
Vertel er gelijk bij dat je bij de premiumsellers je vaak meer betaalt dan bij de online-store.
Wel betreft de Studenten-korting, die wordt bepaald door de zaak zelf. Bij Apple-online krijg je sowieso 10% geloof ik en als je het via je instelling koopt, kan het tot 15% oplopen.. Bij de premium stores kan het variëren van 5-10%quote:
Mja, studenten-korting is idd het enige puntje wat ik zou kunnen verzinnen, verder niets eigenlijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wel betreft de Studenten-korting, die wordt bepaald de de zaak zelf. Bij Apple-online krijg je sowieso 10% geloof ik en als je het via je instelling koopt, kan het tot 15% oplopen.. Bij de premium stores kan het variëren van 5-10%
Maar verder zijn de retailprijzen gewoon gelijk..
Maar met UPS weet je het nooit zeker hequote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind het leuk om de Apple Premium Stores te bezoeken, zodat ik even de look & feel van de nieuwe dingetjes kan proberen. Maar uiteindelijk ben ik lui en heb ik het liever dat ze gewoon bij mij op de mat komen afleveren..
Koninklijke TNT kwam toch mooi m'n Apple Keyboard en iLife'08 brengen..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar met UPS weet je het nooit zeker he
Helaas was jij klant 2.000.001..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:18 schreef JoMo0 het volgende:
"De vraag naar het door u bestelde product blijkt groter dan verwacht. Daardoor is het niet mogelijk u het product op de opgegeven verzenddatum toe te sturen."
Yeah right![]()
![]()
512 MB RAM, dus veel applicaties tegelijkertijd draaien is er niet bij. Maar met Safari en Mail open voelt de machine absoluut niet 'underpowered', en dat verbaast me.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoeveel MB geheugen als ik vragen mag?
Overigens denk ik dat deze eisen zijn gesteld zodat ze niet achteraf zeikende klantjes met een veel te oude Mac krijgen, en / of het imago schade krijgt (zoals bij Vista dus gebeurd). Net zoals iLife 08 het op een G4 meer dan prima doet, maar het niet ondersteund word.
Nee, straks maar even bellen.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
J., Leopard al binnen?
Dual-layer superdrive.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:11 schreef Tijn het volgende:
Is er nog wat beter aan de nieuwe MacBook t.o.v. van de vorige generatie? De CPU is nauwelijks sneller (.04 Ghz), er zit net zoveel geheugen in, de accu gaat net zo lang mee. Alleen die videokaart, maar dat is nog steeds een Intel chip die z'n geheugen pikt van je main memory. Mis ik iets, of is het niet zo spannend?
't Is ook een beetje een pre-Holiday season upgrade denk ik.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:11 schreef Tijn het volgende:
Is er nog wat beter aan de nieuwe MacBook t.o.v. van de vorige generatie? De CPU is nauwelijks sneller (.04 Ghz), er zit net zoveel geheugen in, de accu gaat net zo lang mee. Alleen die videokaart, maar dat is nog steeds een Intel chip die z'n geheugen pikt van je main memory. Mis ik iets, of is het niet zo spannend?
Maar ze gaan hem toch niet nu upgraden om over een maand weer een grotere update te doen? Of zouden ze dat juist wel doen?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
't Is ook een beetje een pre-Holiday season upgrade denk ik.
Ik denk dat er geen grotere upgrade meer komt voor volgend jaar. Er is teveel wat aandacht moet krijgen volgens meneer Jobs: de iPhone en Leopard. Hij wilde een iPhone in elke kerstsok heeft -ie gezegd, een nieuwe MacBook zou daarvan de aandacht afleiden. Daarnaast, een hoop mensen die gewacht hebben op Leopard worden met deze minimale upgrade écht over de streep getrokken. Een grote upgrade (redesign, led backlight, 12 inch?) is gewoon erg onhandig nu.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:04 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Maar ze gaan hem toch niet nu upgraden om over een maand weer een grotere update te doen? Of zouden ze dat juist wel doen?
Doe eens een foto zonder handen.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:38 schreef Sjoewe het volgende:
[ link | afbeelding ]
Leopard @ CatBook Pro
Juistquote:Op donderdag 1 november 2007 12:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen grotere upgrade meer komt voor volgend jaar. Er is teveel wat aandacht moet krijgen volgens meneer Jobs: de iPhone en Leopard. Hij wilde een iPhone in elke kerstsok heeft -ie gezegd, een nieuwe MacBook zou daarvan de aandacht afleiden. Daarnaast, een hoop mensen die gewacht hebben op Leopard worden met deze minimale upgrade écht over de streep getrokken. Een grote upgrade (redesign, led backlight, 12 inch?) is gewoon erg onhandig nu.
Dat is Au3, die de kat aaide, de macbook bleef wel gewoon leggenquote:
Vind de kwaliteit eigenlijk wel mee vallen? Gewoon de standaard kwaliteit denk ik zo. Ik zie in ieder geval geen groot verschil met voorheen.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:20 schreef Maidenfan het volgende:
De trailers in frontrow zijn trouwens van bedroevende kwaliteit in Leo...
Had de indruk dat ze in Tiger bijna dvd-kwaliteit hadden, terwijl het in de nieuwe FR onscherper en korreliger is.
Volgens mij willen ze zo bandbreedte besparen aangezien OSX sterk populairder wordt de laatste tijd...
De nieuwe interface met de tekstuitleg etc is dan weer vet strak.
Dat beest lijkt net op de kat van mijn ex.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:38 schreef Sjoewe het volgende:
[ link | afbeelding ]
Leopard @ CatBook Pro
De dikste Macbook komt trouwens zo wel in de buurt van de simpelste MBP, als je kijkt naar procsnelheid, uitbreidbaar geheugen en HD.quote:Op donderdag 1 november 2007 13:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Over die Macbook update, d'r zit nog steeds een nare combo-drive in de eerste versie, deze tijden vragen toch om een DL DVD drive.
Verder klein miniscuul dingetje voor de MBP, je kan nu ook 2,6 Ghz processor kiezen.. voor de meerprijs van ¤250,-
Dat was voor de Santa-Rosa update van beide machines ook zo, enige reden om een MBP te kopen was een groter scherm en iets betere videokaart..quote:Op donderdag 1 november 2007 13:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
De dikste Macbook komt trouwens zo wel in de buurt van de simpelste MBP, als je kijkt naar procsnelheid, uitbreidbaar geheugen en HD.![]()
Ja dat is toch iedere keer zo, dan komt er weer een mbp upgrade en dan zitten ze weer 4 maanden uit elkaar.quote:Op donderdag 1 november 2007 13:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
De dikste Macbook komt trouwens zo wel in de buurt van de simpelste MBP, als je kijkt naar procsnelheid, uitbreidbaar geheugen en HD.![]()
Morgen maar gewoon naar de lokale Premium Shop en Leopard kopen..quote:Op donderdag 1 november 2007 14:41 schreef Jarno het volgende:
Godskolere wat een traagheid.
En volgens mij is het een doodlopende straat vwb mijn Leopard pakje. De scan van mijn rijbewijs wordt niet geaccepteerd door UPS, en Apple weet ook niet meer wat ik moet doen volgens mij. Ik laat m'n creditcardbetaling terugboeken, ze zoeken het maar uit.
Dat had ik vanmorgen ook ja, schijf aangesloten maar totdat ik handmatig een backup deed starten stond er idd ook hier --.quote:Op donderdag 1 november 2007 15:37 schreef Maidenfan het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die bij volgende backup regelmatig -- hebben staan?
Ik ben niet zeker maar volgens mij komt het doordat de computer in slaapstand gestaan heeft...
Ben eens benieuwd wanneer de volgende backup gemaakt gaat worden... er is nu toch een gat van ongeveer 3 uur (boeie, maartoch)...
Ik had ook eens de externe HD met de knop afgezet ipv te ejecten in OSX. Vervolgens kreeg ik een waarschuwing dat dat niet zo hoorde... Heb in schijfhulpprogramma het volume gecontroleerd en hij zij dat 't OK was. Is het mogelijk dat er data corrupt is nu? De schijf was op't moment van uitschakelen al een tijdje niets aan het doen...
Ik heb precies hetzelfde, maar ach als je dan inzoomt, is er niets aan de hand. Maar handig om het in een keer te hebbenquote:Op donderdag 1 november 2007 15:44 schreef Johnns het volgende:
Even een vraagje van over Office 2004. Als ik mac.Word open en ik kies een "Word Notebook" dan is de lettergrootte goed, maar als ik een normaal Word document open dan zijn de lettertjes erg klein. Het is nog wel leesbaar maar ik vind het niet echt lekker werken. Is er ook een manier om iets "in-te-zoomen" Dat ik het bijv. op 125% zie?
Mwoah, mwoah.. ik heb al gemerkt dat ie me random uit sites uitlogd en ik snap niet precies waarom..quote:Op donderdag 1 november 2007 16:30 schreef Tijn het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met Safari 3 voor Tiger? Je kunt nog steeds alleen de beta downloaden volgens mij, maar nu Leopard uit is, is het toch wel een beetje voorbij met die beta-status?
...en jammer dat de remote-desktopfunctie van mijn werk niet draait onder Safari. Voor de rest is het echt een fijne browsert.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mwoah, mwoah.. ik heb al gemerkt dat ie me random uit sites uitlogd en ik snap niet precies waarom..
Maar verder rendert ie weer pagina's wat beter, issie nog sneller, heerlijke zoekfunctie, heeft niet meer die nare traagheid om een pagina te openen als je heel veel tabs hebt aan staan en al een vrij lange tijd het venster gebruikt e.d. Op zich een hele verbetering. Jammer dat je alleen geen plugins zoals pithhelmet en saft kan gebruiken..
Toch eens je windows shares nakijken.. ik had geen enkel probleem, bij mij staan alle computers incl nas servers gewoon in finder vermeld...quote:Op donderdag 1 november 2007 17:36 schreef DaFrenk het volgende:
Hoe krijg je dat netwerk met Windows nu aan de praat? Ik wil graag een verbinding met op z'n minst 1 PC in het netwerk, elke keer met die USB stick heen en weer is ook niks. Heb al een share aangemaakt op de PC maar de MacBook ziet niets.
Heb ook bij de WINS instellingen de werkgroep gelijk gezet, maar ook dat lijkt niks te helpen. Wel kan de PC de MacBook pingen. Da's al iets.
Ik dacht dat het allemaal zo vanzelfsprekend zou zijn in Leopard. Moet je eerst door allerlei duistere instellingen heen worstelen zeker.
Edit: hmz, nu heb ik dus bestanden delen geactiveerd op de Mac. Nu kan ik iig verbinden via IP nummer, dan kom ik in de publieke map. Beter iets dan niets.
Het vreemde was, ik was net bij een vriend van me en hij had een MBP. Hij zag mijn iBook wel in z'n shares verschijnen zodra ik m'n bestandsdeling aanzette, maar ik zag zijn MBP niet, terwijl hij het ook aan had staanquote:Op donderdag 1 november 2007 17:36 schreef DaFrenk het volgende:
Hoe krijg je dat netwerk met Windows nu aan de praat? Ik wil graag een verbinding met op z'n minst 1 PC in het netwerk, elke keer met die USB stick heen en weer is ook niks. Heb al een share aangemaakt op de PC maar de MacBook ziet niets.
Heb ook bij de WINS instellingen de werkgroep gelijk gezet, maar ook dat lijkt niks te helpen. Wel kan de PC de MacBook pingen. Da's al iets.
Ik dacht dat het allemaal zo vanzelfsprekend zou zijn in Leopard. Moet je eerst door allerlei duistere instellingen heen worstelen zeker.
Edit: hmz, nu heb ik dus bestanden delen geactiveerd op de Mac. Nu kan ik iig verbinden via IP nummer, dan kom ik in de publieke map. Beter iets dan niets.
Guest account aanzetten op die Windows Machine en File & Printer sharing moet aan staan bij je geïnstalleerde onderdelen..quote:Op donderdag 1 november 2007 17:36 schreef DaFrenk het volgende:
File & Printersharing bedoel je dus op de Mac. Dat is dus afzonderlijk, je kan kiezen voor bestandsdeling en/of printerdeling. Moeten die beide aan staan?quote:Op donderdag 1 november 2007 19:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Guest account aanzetten op die Windows Machine en File & Printer sharing moet aan staan bij je geïnstalleerde onderdelen..
Wat is Fok! ook weer een trage kutsite
Nee, het geldt beide voor je Windowsbak en je firewall op je windows uitzetten wil wel eens helpen...quote:Op donderdag 1 november 2007 21:19 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
File & Printersharing bedoel je dus op de Mac. Dat is dus afzonderlijk, je kan kiezen voor bestandsdeling en/of printerdeling. Moeten die beide aan staan?
Gast account stond dus uit @ PC. Maar is dat echt nodig? Hmz.
Darn! Je hebt gelijk, firewall ff uitgezet en nu kan hij wel verbinden met de gedeelde map! Even zien of ik een uitzondering kan maken, ik dacht namelijk dat hij lokaal verkeer wel toe stond (ik gebruik niet de Windows firewall overigens).quote:Op donderdag 1 november 2007 21:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
... firewall op je windows uitzetten wil wel eens helpen...
Windows Firewall, laat SMB verkeer gewoon door. Het zijn juist de andere Firewalls, die dit tegenhouden..quote:Op donderdag 1 november 2007 22:19 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Darn! Je hebt gelijk, firewall ff uitgezet en nu kan hij wel verbinden met de gedeelde map! Even zien of ik een uitzondering kan maken, ik dacht namelijk dat hij lokaal verkeer wel toe stond (ik gebruik niet de Windows firewall overigens).
Juist, ik heb Kerio. Echter krijg ik het niet voor elkaar om de MacBook toe te voegen als trusted area. Want wil de firewall wel blijven gebruiken, gaat mij om te zorgen dat niet elk programma even naar huis beltquote:Op donderdag 1 november 2007 22:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Windows Firewall, laat SMB verkeer gewoon door. Het zijn juist de andere Firewalls, die dit tegenhouden..
uh heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 1 november 2007 22:33 schreef mie_at_work het volgende:
is de vernieuwde macbook nog niet in de nederlandse store te koop?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja. Eindelijk Macbooks met een fatsoenlijke videokaart.
Nou yay... nog minder werkgeheugenquote:Intel GMA X3100 graphics processor with 144MB of DDR2 SDRAM shared with main memory
Ja daarom... ik ben een nederlander...quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:20 schreef Geqxon het volgende:
Shared memory. Wat kost geheugen tegenwoordig nou man.
Bel naar de winkel....quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:42 schreef mie_at_work het volgende:
iemand al enige idee of de vernieuwde macbooks al in de apple centre te koop zijn?
ik kom er nu pas achter dat het wel een werkweek kan duren, voordat de batling ontvangen is via bankoverschrijving.
wil hem dan toch wel liever persoonlijk uit de winkel halen
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:43 schreef Jarno het volgende:
Godskolere, wat ben ik toch blij met mijn iMac. Wat een gedrochten!.
mijn windows pc is ook heul niet lelijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:43 schreef Jarno het volgende:
Godskolere, wat ben ik toch blij met mijn iMac. Wat een gedrochten!.
Jow.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
Net een 15" 2,4 ghz MacBook Pro besteld.
Echt?quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:05 schreef YPPY het volgende:
Hallo. UPS heeft een pakje bezorgd. Iemand interesse?
Nou fatsoenlijk.. er zit nog geen geforce in en zolang die er nog niet inzit koop ik sowieso geen macbook.quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja. Eindelijk Macbooks met een fatsoenlijke videokaart.
Open maken! Open maken!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:08 schreef YPPY het volgende:
Ik ga het per opbod verkopen. Lijkt me een goed plan. Het weegt trouwens niks, dus het zou me niet verbazen als het leeg blijkt te zijn.
naam? welke naam?quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:09 schreef YPPY het volgende:
Echt? Maar mijn naam staat er niet op. Dan mag dat niet.
Je hebt zijn nageslacht gebaard, en je opent niet eens zijn pakketje omdat je naam er niet op staat?quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:09 schreef YPPY het volgende:
Echt? Maar mijn naam staat er niet op. Dan mag dat niet.
luipaarden komen idd uit Venrayquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:13 schreef Jarno het volgende:
Maar als het echt uit Amerika komt, is het volgens mij niet Leopard.
gister bestellen en vandaag binnen als het vanuit Hollywood verzonden is?quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:16 schreef Jarno het volgende:
Dan zijn het m'n V-Moda Duo oordoppen voor m'n iPhone die ik gisteren besteld heb, das bizar snel hey.
Heb ik ook vet voor betaald hoor. Ik kon kiezen tussen USPS (noooooooooit meer) of UPS Express.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:40 schreef E.T. het volgende:
[..]
gister bestellen en vandaag binnen als het vanuit Hollywood verzonden is?
neh...
Zal 't dan toch??nee dus..
Ik ben blij dat ik geen Leopard heb, zeg.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:42 schreef Kremers het volgende:
Volgens mij zit er een bug in System Preferences? Als ik hem open en dan weer sluit met dat kruisje, en ik wil hem daarna weer openen dan reageert hij niet. Ik moet dan eerst het programma helemaal af sluiten en dan weer openen.
toch-t 't?quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:41 schreef YPPY het volgende:
Echt leuk dat m'n toch zo lang open blijft.
Systeem voorkeuren kapt er soms ook wel eens zo maar mee.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:42 schreef Kremers het volgende:
Volgens mij zit er een bug in System Preferences? Als ik hem open en dan weer sluit met dat kruisje, en ik wil hem daarna weer openen dan reageert hij niet. Ik moet dan eerst het programma helemaal af sluiten en dan weer openen.
Zodra je op dat kruisje drukt wordt System Preferences toch al automatisch helemaal afgesloten? Bij mij tenminste welquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:42 schreef Kremers het volgende:
Wel kut btw..quote:panic: We are hanging here...
M'n Powerbook heeft na 3 jaar trouwe dienst gister de geest gegevenquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen Leopard heb, zeg.
En dat voor een Nederlandstalige site ey.quote:
Ik zou er trots op zijnquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, nog geen reden gezien om mijn MBP in te ruilen. Mijn record is i.i.g. gebroken: al 12 maanden dezelfde MBP.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, nog geen reden gezien om mijn MBP in te ruilen. Mijn record is i.i.g. gebroken: al 12 maanden dezelfde MBP.
Het lijkt er wel opquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Loopt dit bokkeforum nu eindelijk weer eens een beetje fatsoenlijk?
quote:Er is al 2 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
quote:The 15 Dumbest Apple Predictions Of All Time
The iMac Will Fail
"The iMac will only sell to some of the true believers. The iMac doesn't include a floppy disk drive drive for doing file backups or sharing of data. It's an astonishing lapse from Jobs, who should have learned better... the iMac is clean, elegant, floppy-free–and doomed.” — Hiawatha Bray in the Boston Globe, 1998.
Give the Money Back
"I'd shut it down and give the money back to the shareholders." — Michael Dell in October 1997,as an immediate prelude to a renaissance that would see Apple ultimately eclipse Dell in size.
Coming Soon: Apple's Subnotebook/Tablet/UMPC/Newton 2
"UltraPortable PCs from Apple using Flash memory to be delivered as early as Macworld San Francisco 2007." — Benjamin Reitzes in June 2006.
In Reitzes' defense, the fellow scried the Mac Mini three months before it appeared. And here's Gene Munster with the same thing, just a few days ago. Someone will eventually get the timing right. Right?
Gamers Will Flock To Macs
"Gaming will be an important part of Apple’s focus on the consumer market. ... By the end of calendar year 1999, the Mac platform will have the best gaming machines available to the general consumer." — the usually-wise Robert Paul Leitlao, in 1998.
Apple's Post-iPod Era Decline Proceeds Apace
“The biggest long-term problem with moving to an Apple platform is that the company is in decline." — Rob Enderle, in October 2003.
iPhone, The Bomb of 2007
"The iPhone is nothing more than a luxury bauble that will appeal to a few gadget freaks." — Matthew Lynn, in Bloomberg after the January announcement.
IPhone Revolution To Kill Subsidy Status Quo?
"Wolf also notes that he expects Apple to sell the phone as an unlocked device through the Apple Stores, allowing people to choose their own carrier." — Charles Wolf, paraphrased by Barrons' Eric Savitz in January. In reality, to quote one AT&T executive, Apple ultimately "bent" for them.
Hewlett Packard iPod To Be a Winner
"The expectation on the iPod is that HP's version will probably outsell Apple's version relatively quickly." — Rob Enderle, quoted in MacObserver in August 2004.
Sony To Buy Apple
"Within the next two months, Sony will acquire Apple. ... Sony will be the white knight who will step into the picture." — former Apple VP Gaston Bastiaens, in January 1996.
A Range of Click-Wheel iPhones
"Prudential analyst Jesse Tortora said the first and slimmer of Apple's initial two cell phone models will look like an iPod with a small screen and a click wheel interface." — Jesse Tortoya, paraphrased by MacRumors.
The Goose is Cooked
"Apple as we know it is cooked. It's so classic. It's so sad." — Stan Dolberg of Forrester Research, quoted by the New York Times in 1996. See also Fortune's "By the time you read this story, the quirky cult company…will end its wild ride as an independent enterprise," from the same year. Time: "Certainly No Future."
Microsoft's Nathan Myhrvold couldn't even predict the present: "Apple is already dead," he said after Jobs' return.
AppleTV's Features and Impact
"Apple's iTV will include features beyond streaming content and could have an impact on video similar to what the iPod has done for music." — Andy Neff of Bear Stearns packs several failed prognostications into one sentence.
Jobs, Shjobs!
"The idea that they're going to go back to the past to hit a big home run . . . is delusional" — Dave Winer, quoted by the Financial Times in 1997.
Self-Mutilation or Sale Is the Only Way Forward
"[Apple] seems to have two options. The first is to break itself up, selling the hardware side. The second is to sell the company outright." — The Economist, Feb. 1995
Shut Down The Primary Source Of Revenue
"Admit it. You're out of the hardware game," — Us, in 1997. Of course, the rest of Wired's 101 Ways To Save Apple list is packed with suggestions that turned out to be chillingly accurate! ("We’d all feel better ... if we could get a tower with leopard spots.")
Any others to add? Now, don't go posting the complete works of Rob Enderle, folks. Bandwidth isn't free.
Bron
Klopt. Het zou tevens je login-plaatje moeten zijn op het loginvenster.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:03 schreef nietzman het volgende:
Dat lijkt me gewoon de foto die je in je adresboek hebt staan...
Vroeg me al af wat dat wasquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:46 schreef JoMo0 het volgende:
Mooie feature in Mail :
Als je een mailtje krijg die je niet aanstaat
Kun je door middel van de rechtermuisknop -> retour , de mail retour sturen zodat men denkt dat de geadresseerde niet bestaat.
![]()
Even geprobeerd met een mailtje vanaf mijn gmail-account. Mail retour gestuurd, maar die retourzending komt niet aan bij mijn gmail-account.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:46 schreef JoMo0 het volgende:
Mooie feature in Mail :
Als je een mailtje krijg die je niet aanstaat
Kun je door middel van de rechtermuisknop -> retour , de mail retour sturen zodat men denkt dat de geadresseerde niet bestaat.
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:06 schreef DaFrenk het volgende:
De meesten lui laten hun Mac's hier gewoon slapen of niet? Ik denk dat ik dat ook maar ga doen, want Leopard start bij mij echt niet snel op. Met Tiger was het echt pas snel, toen was ik al lekker aan het werk toen de andere PC's pas bij het inlogscherm waren.
Echt frustrerend, want de meesten zeggen dat hij juist veel sneller opstart? Is dat bij jullie ook op een MacBook?
2 GBquote:
Bij mij ging m'n MBP zelfs mee op vakantiequote:Op vrijdag 2 november 2007 22:00 schreef nietzman het volgende:
De enige keer dat mijn Powerbook lang uitstond was toen ik op vakantie was. Ik zet 'm verder echt nooit uit.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:07 schreef Sjoewe het volgende:
Iemand een idee wat voor disk er in de Lacie Porsche 500gb zit? Ik wil 'm eigenlijk naar een firewire case transplanteren...
Media name: ext hard disk mediaquote:Op zaterdag 3 november 2007 08:44 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik gok een 3,5" IDE of SATA schijf. En om erachter te komen kan je even DiskUtility opstarten, hdd selecteren en op de info knop drukken. En onder Medianame zie je de typenaam van de HDD. Die even in Google gooien en meestal heb je dan wel de spec's ervan.
Maxtor 6h500r0quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:07 schreef Sjoewe het volgende:
Iemand een idee wat voor disk er in de Lacie Porsche 500gb zit? Ik wil 'm eigenlijk naar een firewire case transplanteren...
quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:26 schreef Jarno het volgende:
Okay, ik ben het zat, ik wil Leopard en wel nu. Aangezien ik er al voor betaald heb, ga ik 'm wel even downloaden, maar ik zie een versie van 6,33GB en een versie van 6,66GB. Welke moet ik hebben?
Duh, weet je wel wat voor videokaarten er tegenwoordig gevraagd worden bij het spelen van computer gamesquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:22 schreef DaFrenk het volgende:
Nou nou, de nieuwe videokaart van de MacBook krijgt het schijnbaar moeilijk bij intensief gamen..
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=306764
Je zou toch denken dat ze bij Apple toch wel eens een stress-test met die kaart gedaan hebben?![]()
Ja ja, maar het feit dat hij bij een flinke game-sessie allerlei fouten gaat vertonen is toch iets wat ze hadden moeten ondervinden bij het testen of niet soms?quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:58 schreef Kremers het volgende:
[..]
Duh, weet je wel wat voor videokaarten er tegenwoordig gevraagd worden bij het spelen van computer gamesDaar kan zo'n integrated ding echt niet tegenop.
Maar voor gamen heb ik dan ook een PS3
En anders kun je nog altijd de MD5 controleren.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn .dmg van Leopard.
Donequote:Op zaterdag 3 november 2007 14:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://www.3121.com/blog/
Allemaal ff op Holland stemmen pls: ik wil nl. nog wel een keertje naar Prince![]()
Check, die ben ik ook aan het downen nu. Ff in 2 zinnen ofzo, hoe kon ik Leopard ook alweer vanaf een USB drive installeren?quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn .dmg van Leopard.
DMG herstellen via Schijfhulpprogramma naar de USB-drve: daarna in Opstartschijfvoorkeuren die USB-drive selecteren en rebooten.quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Check, die ben ik ook aan het downen nu. Ff in 2 zinnen ofzo, hoe kon ik Leopard ook alweer vanaf een USB drive installeren?
Thxquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:19 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Done![]()
Wat is er eigenlijk met die header aan de hand? Dan issie weer weg, dan issie er weer?![]()
Edit: Hm, bekend probleem aldus FB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |