Lol! Omdat er in Sloten geen trein komt en met de bus het allemaal wat lang zou duren, was ik met de auto even langs het station gereden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
Trein nog gehaald, of lukte dat door het extra gewicht dat je mee moest torsen niet?
ja, ben altijd bang dat dat gebeurd, omdat ik het geluid zo teringirritant vindt. zo´n buffeltoeter gaat echt enorm hard!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:50 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Maar er staan sowieso facultatieve fluitborden, als de veiligheid in geding komt, moet de machinist op de claxon knallen
Scheemda heeft ook zo'n bord![]()
Ben ik de enige die een link ziet met de adverteerder op de trein?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:18 schreef Dichterbijer het volgende:
Kom net deze tegen op Google... iemand enig idee wanneer dit was?ziet er behoorlijk heftig uit
http://www.rhrr.nl/Images/BMO/Treinongeval.jpg
Daar kan ik niet tegenop.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Lol! Omdat er in Sloten geen trein komt en met de bus het allemaal wat lang zou duren, was ik met de auto even langs het station gereden.
Mja, veel meer stats dan die heb ik ook nietquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:54 schreef Socios het volgende:
Geweldig.Ik heb alleen me treinkilometers van oktober bijgehouden: 3.929.
Owja, en meeste km. op één dag: 856.
Die van mij zijn de 301, 302, 303, 304, 305quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:07 schreef Socios het volgende:
Dat zou wel vet zijn... Misschien dat ik vanaf morgen ook maar wat meer ga bijhouden. Vaakst bezochte treinstel zal afgelopen maand ongetwijfeld 3446 of 3449 zijn.
Zal mij benieuwen of het ooit van een tweede aflevering komtquote:Op donderdag 1 november 2007 08:50 schreef JDude het volgende:
ProRail hoofdrolspeler in docusoap
Je wil in zo'n weekend inderdaad niet op een bouwbureau in de weg lopen. Alhoewel: als alles goed loopt zijn bouwprocesleiders ook gewoon vriendelijk.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen of het ooit van een tweede aflevering komt
Ik bedoel, iedereen weet HOE zeer cameraploegen en media doorgaans maar vinden dat ze alles en iedereen in de weg moeten kunnen lopen. Dat wordt slaande ruzie, de eerste aflevering al. En daarna is het gelijk afgelopen
Zutphen-Winterswijk en Arnhem-Winterswijk. Trajecten waarop bijna iedere dag een storing aan seinen en/of wissels is.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:47 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Bermudadriehoek?
Mwah het zijn slechts koerswagens die vanaf Warschau opgenomen worden in andere lange afstandstreinen. Verwacht geen 15 rijtuigen die allemaal eindbestemming Moskau hebben hoor...quote:Op donderdag 1 november 2007 10:40 schreef Charango het volgende:
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat het met die reistijd van 39 uur niets gaat worden van die 'Nachttrein' naar Moskou....Misschien dat er nog genoeg loodgieters en aspergestekers zijn die naar Warschau moeten, maar verder dan daar zie ik de concurentie van het vliegtuig toch al erg groot worden.
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:39 schreef Socios het volgende:
Nou, de eerste 8 kilometer van november zitten er op, hoor.
Dat doen ze dan ook komend weekend, tegelijk met de 52-urige buitendienststelling van Ut - Wd i.v.m. het aansluiten van de nieuwe, hoge sporen aldaar.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:08 schreef Peterselieman het volgende:
Daarbij komt dat ze alleen de relatief grote projecten in het weekend gefilmd hebben, zo te lezen. Niet het oplossen van de problemen in de bermudadriehoek of de aanleg van een backupsysteem voor de verkeersleiding, om maar eens iets te noemen dat minstens net zo belangrijk is.
Omdat ik uit Leeuwarden komquote:Op donderdag 1 november 2007 12:02 schreef ghizzer het volgende:
[quote]Op donderdag 1 november 2007 11:56 schreef Zug-Chef het volgende:
tzz, noobs, ik heb er al 126 ingetikt
[/quote
nog ijsberen of elanden onderweg tegengekomen?
Aanleggen van een backupsysteem voor de verkeersleiding lijkt me niet zo spannend om op TV te laten zien, toch?quote:Op donderdag 1 november 2007 12:42 schreef Duvel het volgende:
Dat doen ze dan ook komend weekend,
quote:Op donderdag 1 november 2007 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aanleggen van een backupsysteem voor de verkeersleiding lijkt me niet zo spannend om op TV te laten zien, toch?Beetje geschuif met servers en switches, patchkast vol kabels.. dat spreekt niet erg tot de verbeelding lijkt me. Een Obelix die even met een wissel aan het slepen is, dat is natuurlijk wel weer gaaf
Het mooie is dat je 1x tijdens de rit (of bijna bij station) op het knopje drukt en dan de deuren opgaan als de trein stilstaat.. dus je hoeft niet de knop ingedrukt te houden!quote:Op donderdag 1 november 2007 16:37 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Is het normaal voor een spurt dat je de deuren kan openen tijdens het rijden?
Inderdaad ja. En dan is er al één keer op die knop gedrukt bij het binnenrijden langs het perron en dan zie je mensen toch nog ontiegelijk vaak op die knop stouwen.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:47 schreef thatsme het volgende:
Het mooie is dat je 1x tijdens de rit (of bijna bij station) op het knopje drukt en dan de deuren opgaan als de trein stilstaat.. dus je hoeft niet de knop ingedrukt te houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |