in het oosten ook niet. bv. station Varsseveld en Aalten.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:59 schreef Peterselieman het volgende:
klopt. Hebben meerdere stations in het noorden niet
dat kan zijn, maar Varsseveld is het op bepaalde tijdstippen wel voor een klein dorp erg druk. Ik hoop dat er nog een x een slagboom komt, want als de machinist het idee heeft dat hij niet gezien wordt bij het wegrijden claxoneert ie en dan ga je - als je geen koptelefoon met muziek op hebt - kapot aan het geluid.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
Geen idee, maar het gaat wel om rustige stations, waarbij er een zodanig lage risicograad is dat het veilig wordt bevonden om geen overwegbomen te plaatsen.
Jajajaquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Leer eens lezen dan voor je mensen op boertige wijze terecht wijst!
Wat op de foto ligt is een Plan V. Zie o.a. de deuren van het treinstel. Of het de 957, 959 of whatever is, boeit niet echt meer zo te zien. Sprinter 2008 is in 1976 in Schiedam naar de klote geholpen door een 1300.
Ik weet er alles vanquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:38 schreef ghizzer het volgende:
[..]
dat kan zijn, maar Varsseveld is het op bepaalde tijdstippen wel voor een klein dorp erg druk. Ik hoop dat er nog een x een slagboom komt, want als de machinist het idee heeft dat hij niet gezien wordt bij het wegrijden claxoneert ie en dan ga je - als je geen koptelefoon met muziek op hebt - kapot aan het geluid.
Bovendien staan er wel van die vaartminderende hekken, zodat je nooit in 1 keer door kunt crossen. En als je ondanks die hekken nog raar moet doen, wat heeft een overwegboom dan nog voor zin?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
Geen idee, maar het gaat wel om rustige stations, waarbij er een zodanig lage risicograad is dat het veilig wordt bevonden om geen overwegbomen te plaatsen.
in varsseveld en aalten zijn zelfs niet van dat soort hekken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bovendien staan er wel van die vaartminderende hekken, zodat je nooit in 1 keer door kunt crossen. En als je ondanks die hekken nog raar moet doen, wat heeft een overwegboom dan nog voor zin?
Maar er staan sowieso facultatieve fluitborden, als de veiligheid in geding komt, moet de machinist op de claxon knallenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
Geen idee, maar het gaat wel om rustige stations, waarbij er een zodanig lage risicograad is dat het veilig wordt bevonden om geen overwegbomen te plaatsen.
Lol! Omdat er in Sloten geen trein komt en met de bus het allemaal wat lang zou duren, was ik met de auto even langs het station gereden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
Trein nog gehaald, of lukte dat door het extra gewicht dat je mee moest torsen niet?
ja, ben altijd bang dat dat gebeurd, omdat ik het geluid zo teringirritant vindt. zo´n buffeltoeter gaat echt enorm hard!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:50 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Maar er staan sowieso facultatieve fluitborden, als de veiligheid in geding komt, moet de machinist op de claxon knallen
Scheemda heeft ook zo'n bord![]()
Ben ik de enige die een link ziet met de adverteerder op de trein?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:18 schreef Dichterbijer het volgende:
Kom net deze tegen op Google... iemand enig idee wanneer dit was?ziet er behoorlijk heftig uit
http://www.rhrr.nl/Images/BMO/Treinongeval.jpg
Daar kan ik niet tegenop.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Lol! Omdat er in Sloten geen trein komt en met de bus het allemaal wat lang zou duren, was ik met de auto even langs het station gereden.
Mja, veel meer stats dan die heb ik ook nietquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:54 schreef Socios het volgende:
Geweldig.Ik heb alleen me treinkilometers van oktober bijgehouden: 3.929.
Owja, en meeste km. op één dag: 856.
Die van mij zijn de 301, 302, 303, 304, 305quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:07 schreef Socios het volgende:
Dat zou wel vet zijn... Misschien dat ik vanaf morgen ook maar wat meer ga bijhouden. Vaakst bezochte treinstel zal afgelopen maand ongetwijfeld 3446 of 3449 zijn.
Zal mij benieuwen of het ooit van een tweede aflevering komtquote:Op donderdag 1 november 2007 08:50 schreef JDude het volgende:
ProRail hoofdrolspeler in docusoap
Je wil in zo'n weekend inderdaad niet op een bouwbureau in de weg lopen. Alhoewel: als alles goed loopt zijn bouwprocesleiders ook gewoon vriendelijk.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen of het ooit van een tweede aflevering komt
Ik bedoel, iedereen weet HOE zeer cameraploegen en media doorgaans maar vinden dat ze alles en iedereen in de weg moeten kunnen lopen. Dat wordt slaande ruzie, de eerste aflevering al. En daarna is het gelijk afgelopen
Zutphen-Winterswijk en Arnhem-Winterswijk. Trajecten waarop bijna iedere dag een storing aan seinen en/of wissels is.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:47 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Bermudadriehoek?
Mwah het zijn slechts koerswagens die vanaf Warschau opgenomen worden in andere lange afstandstreinen. Verwacht geen 15 rijtuigen die allemaal eindbestemming Moskau hebben hoor...quote:Op donderdag 1 november 2007 10:40 schreef Charango het volgende:
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat het met die reistijd van 39 uur niets gaat worden van die 'Nachttrein' naar Moskou....Misschien dat er nog genoeg loodgieters en aspergestekers zijn die naar Warschau moeten, maar verder dan daar zie ik de concurentie van het vliegtuig toch al erg groot worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |