Dat zie je verkeerd.. Het was al een lange tijd niets, maar donderdag leek het weer iets te worden.. Helaasquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:24 schreef ThomasSlayer het volgende:
die hele kooi is niet meer wat het voor donderdag was.
Bah.
Ik moet eerst nog maar eens zien dat bijvoorbeeld een 0% L&H gaat aanpakken.. Als Jaap het niet doet gebeurd er wss weinig!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:29 schreef schatje het volgende:
Ik word schijtziek van die kut Febo en het script om Huub en Lieke weer te pakken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Lange dacht ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:25 schreef misslady83 het volgende:
aub help!Wat is de achternaam van lieke???????
de langequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:25 schreef misslady83 het volgende:
aub help!Wat is de achternaam van lieke???????
onze tv ster zal wel een beetje moe zijn van al dat tv makenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:35 schreef markisboer het volgende:
waarom ligt nadia op bed ?
Kubatzquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:37 schreef markisboer het volgende:
wat is de achternaam van brian ?
"holy" kubatzquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:37 schreef markisboer het volgende:
zelf denkt hij "Van Nazareth".quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:37 schreef markisboer het volgende:
nixjequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:41 schreef misslady83 het volgende:
ok was even aant kijken welke dgk leden hyves hebben......0 wist ik al, en lieke heb ik nu gevonden... weet iemand nog een lid met hyves? vermeld dan naam+achternaam:)
quote:
Een late reactie, maar ik lees een paar keer hetzelfde misverstand. De pony is inmiddels geen jongetje meer. Is vroeger twee keer Nederlands kampioen in een-of-andere klasse geweest. Toen de pony volwassen werd, bleek de kwaliteit van het sperma niet goed te zijn om in te vriezen. Ellen baalde daarvan, want het was de bedoeling 40 bevruchtingen per week te doen (kan bij paarden globaal 1 maand per jaar). Daarop is besloten te castreren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Wat een pracht televie en streambeelden , Lieke met het nieuwe
ongecastreerde witte paardje , rode dekmantel,
wandelend over het landgoed, ik krijg tranen van ontroering.
.....
tja Huub, je hebt het niet altijd meer voor het zeggen nu....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:03 schreef Dreamboy het volgende:
Huub sluit zich toch maar aan bij Lieke en Jaap om straks toch maar te vertellen dat de relatie over is.
Huub. als ik het voor het zeggen had dan had ik het anders gedaan.
wat een ontzettend lelijk lichaam heeft ze toch, die schouders en dan die platte reet eronderquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:06 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Staat er nou een bodybuilder onder de douche?Met zo'n brede rug..
quote:
Is dennix weer aangekomen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:06 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er net weer met verbazing naar zitten kijken (bestuderen).. ze heeft echt een mannenlijf!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:06 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Humor heeft LIEKE niet, ze lacht het liefst om haar eigen grapjes.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:08 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. weet je zeker dat je niet met me wil trouwen?
Huub. je moet toch wel tegen een geintje kunnen.
Lieke. ja maar ik zeg toch dat ik niet in de stemming ben.
Ja maar ze heeft SAD. Donkere dagen beginnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:14 schreef Ziet het volgende:
als lieke nou elke keer niet in de mood is, mag ze er van mij wel uit hoor
een beetje humor moet toch wel kunnen, moeten we dan een week naar gejank en gezeur gaan zitten kijken?
en anders gaat ze er toch lekker zelf uit zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |