Dat zie je verkeerd.. Het was al een lange tijd niets, maar donderdag leek het weer iets te worden.. Helaasquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:24 schreef ThomasSlayer het volgende:
die hele kooi is niet meer wat het voor donderdag was.
Bah.
Ik moet eerst nog maar eens zien dat bijvoorbeeld een 0% L&H gaat aanpakken.. Als Jaap het niet doet gebeurd er wss weinig!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:29 schreef schatje het volgende:
Ik word schijtziek van die kut Febo en het script om Huub en Lieke weer te pakken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Lange dacht ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:25 schreef misslady83 het volgende:
aub help!Wat is de achternaam van lieke???????
de langequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:25 schreef misslady83 het volgende:
aub help!Wat is de achternaam van lieke???????
onze tv ster zal wel een beetje moe zijn van al dat tv makenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:35 schreef markisboer het volgende:
waarom ligt nadia op bed ?
Kubatzquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:37 schreef markisboer het volgende:
wat is de achternaam van brian ?
"holy" kubatzquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:37 schreef markisboer het volgende:
zelf denkt hij "Van Nazareth".quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:37 schreef markisboer het volgende:
nixjequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:41 schreef misslady83 het volgende:
ok was even aant kijken welke dgk leden hyves hebben......0 wist ik al, en lieke heb ik nu gevonden... weet iemand nog een lid met hyves? vermeld dan naam+achternaam:)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |