Wat ik me nou toch droomde

. Het sloeg echt nergens op:
Ik ging op vakantie met Dian, omdat ik vond dat ze wel wat afleiding mocht gebruiken. Ze was helemaal in paniek omdat haar stalker haar de hele tijd belde op haar mobiel. Ze heeft zelfs die avond nog uitgehuild in mijn armen (

.). Toen ze eindelijk klaar was liep ik de trap af. En toen stond de stalker voor de tuindeur

!
Het was niemand minder dan Carlo Boszhart. Het was donker, en eng. Het licht was uit en ik dacht er niet aan om het even aan te doen. Er waren nog meer mensen in de kamer, maar ik weet niet meer wie. Carlo had een enge blik, en droeg een soort regenjas.

En hij had een wijnfles in zijn hand. Ik wist zeker dat hij Dian daarmee wou vermoorden. Ik raakte in paniek, en pakte een schaar. Maar Carlo was nog buiten. Op een gegeven moment kwam ik op een idee. Links van me was namelijk nog een deur naar buiten. Carlo was druk bezig met de wijnfles(vraag me niet waarom, blijkbaar had hij tijd nodig om zijn wapen gereed te maken). Dus ik riep naar boven: "Dian! De stalker is er! Snel! Vlucht het huis uit via de andere deur!"
Dus op mijn advies rende Dian wild de trap af en rende ze de deur uit. Carlo had niets door, die had het veel te druk met zijn fles.
Wat er daarna allemaal gebeurde, kan ik me niet meer herinneren. Maar ik weet wel nog dat Carlo nog een keer terugkwam, op een andere dag. Hij stond weer voor de tuindeur. En ik raakte in paniek, want Dian was al een paar dagen verdwenen (gevlucht voor Carlo dus die andere keer, en niet meer teruggekomen). Carlo had weer een fles bij zich. Dus ik deed hetzelfde als wat Dian deed en rende het huis uit. Ik rende wild de straat uit en daar ging ik naar links, om vervolgens heel de wijk uit te rennen. Blijkbaar waren we ineens niet meer op vakantie, maar gewoon midden in een stad. Uiteindelijk had ik het idee om bij iemand te gaan logeren. Gewoon ergens aanbellen, dacht ik, mijn verhaal vertellen, en vragen of ik er mag overnachten.
Dus dat deed ik op een gegeven moment bij een Chinees die net thuiskwam, het was al donker. Hij stapte uit zijn auto, en ik was ervan overtuigd dat ik in Duitsland was. Dus ik begon in het Duits te praten, terwijl ik helemaal niet goed Duits kan praten, en legde alles uit. Hij zei dat ik bij hem thuis wel mocht overnachten, en dat ik het alarmnummer moest bellen. Dus ging met hem naar binnen, en belde 112 met mijn mobiel die al jaren kapot is, maar er werd niet opgenomen. En toen herinnerde ik me ineens dat het alarmnummer van Duitsland niet 112, maar 113 is (waar ik dat vandaan haalde weet ik ook niet).
Dus ik belde 113, en dat was gelukkig wel het goede nummer. En daar eindigde mijn droom

.
Ik kan wel een aantal dingen verklaren.
Dian had ik natuurlijk nog gezien bij gtst.
Carlo zag ik toevallig bij zo'n wild rtl-reclame-aankondigingsding.
En de schaar had ik van Heroes, dat ik toevallig die avond maar een keertje keek, omdat ik overal hoor dat het een topserie is.
Dromen over soaps

.