Nou dat interesseerde me ook geen zak. Ik ben echt niet geïnteresseerd in pubergevechtjes.quote:Op maandag 5 november 2007 11:41 schreef Canisfire het volgende:
fos die begon ook cool met zijn verliefdheid op Janine.
Of toen hij noud op zijn bek sloeg. Jammer dat het kereltje zo ingekakt is .
Whehehehehe dat was een mooie opmerking jaquote:Op maandag 5 november 2007 12:10 schreef roooosje het volgende:
[..]
ik heb geen sleutel nodig, ik ben een vampier.
Ja maar dat doen ze bewust zodat het logischer is voor de kijker dat Vicky Noud leuker gaat vinden.quote:Op maandag 5 november 2007 11:41 schreef Canisfire het volgende:
fos die begon ook cool met zijn verliefdheid op Janine.
Of toen hij noud op zijn bek sloeg. Jammer dat het kereltje zo ingekakt is .
Vond ik ook.quote:Op maandag 5 november 2007 20:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond wel dat Fossieboy overdreven reageerde,
Ik word echt gek van dat 'interfacen'. Dat is echt niet grappig meer.quote:Op maandag 5 november 2007 20:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond wel dat Fossieboy overdreven reageerde, natuurlijk omdat er zoiets met Noud moest gebeuren, er doorzichtig allemaal.
Het viel me wel weer op dat er van die zogenaamde grapjes werden gemaakt, als dit weer de overhand gaat krijgen wordt het weer net zo ongeloofwaardig flauw als eerst.
Morgen Ludo met de politie, dat is altijd leuk![]()
Op zich een goed idee, maar dan heb ik liever dat Martine Hafkamp terugkomt en zich gaat bemoeien met Nina ofzo... lijkt me leuk om te zien wat er dan overblijft van vriendelijke goedhartige Ludoquote:[b]Op dinsdag 6 november 2007 00:20 schreef countergirl een hoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Nachtmerrie bedoel je?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:14 schreef lady-wrb het volgende:
dorothea
dat zal toch wel een droom zijn, hoop ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |