...
...

Het kan Rik ook niet zijn, of ze denken dat wij allemaal achterlijk zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:42 schreef Otmed het volgende:
Maar hoe kan het Rik in godsnaam zijn? Een paar afleveringen geleden zagen we hem nog bij Dian de deur uit gaan, en toen zag je een been bewegen achter de muur. Dus dat kon Rik gewoon niet zijn.

"Hehe, Vampiers hebben geen sleutels nodig om een deur open te maken"quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:43 schreef nWo4Life het volgende:
Ik vond Ludo briljant deze aflevering, met dat vampiergebitje in zijn handen.

. Dit zei ik een paar maanden geleden:
. Dit zei ik een paar maanden geleden:quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:31 schreef Otmed het volgende:
Dian moet pijn lijden.Het is wel een tof personage, maar ik zou haar wel eens bang/in paniek willen zien.

Maar terug komt ze wel.quote:Op donderdag 1 november 2007 07:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik lees anders niks over dorothea

Inderdaad, Bing was echt niet te genieten zoquote:Op donderdag 1 november 2007 13:04 schreef parselmouth het volgende:
Ik hoop alleen dat als Bing terug komt hij eindelijk eens normaal doet in plaats van dat zeikerige boze gedrag van eerst

quote:Op donderdag 1 november 2007 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Misschien zijn Ludo en Rik wel allebei stalkers zonder dat ze het van elkaar weten
 ! Zou kunnen.
! Zou kunnen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |