Ik hoop zo erg op Nena, alleen al om Amanda in alle staten te zien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:29 schreef beequeen het volgende:
Grote rookwolken boven het hoofd van Amanda......
[ afbeelding ]
http://www.dondj.nl/streams.htmlquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:31 schreef grazygirl het volgende:
nou had van de week iemand een hele goede stream die niet bufferde maar ben ik de link kwijt.
hebben jullie ook lastvan buffers
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoop zo erg op Nena, alleen al om Amanda in alle staten te zien.
Ik heb geen last maar misschien helpt dit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:31 schreef grazygirl het volgende:
nou had van de week iemand een hele goede stream die niet bufferde maar ben ik de link kwijt.
deze http://www.dondj.nl/streams.htmlquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:31 schreef grazygirl het volgende:
Ja en naar een paar uurtjes praten ze weer alleen maar over vroeger .Was de vorige keer ook zo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoop zo erg op Nena, alleen al om Amanda in alle staten te zien.
Met Amanda kon hij het in 'zijn tijd' toch aardig vinden?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:34 schreef avonne het volgende:
Als Nathanael komt gaat hij echt niet Dennis onder zijn hoede nemen, daar ben ik absoluut zeker van.
Hij kan absoluut niet met sukkeltjes. Nadia en Amanda zal hij ook een hekel aan hebben.
Zeker weten.
Dan vrees ik dat Huub gaat beginnen over zijn relatie-einde met Patricia. Dat wordt 100% zeker knalluh !quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:43 schreef schatje het volgende:
Nathanaël zal zo aan tafel ook wel over het beëindigen van Lieke en Huub's relatie beginnen.
Het geluid van stream 3 en 4 is al de hele dag slecht, ongeacht de ruimte waar ze streamen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:44 schreef avonne het volgende:
Dennis en Nadia hebben geen zender om? Ik hoor niks
Voorstel aangenomen, u krijgt een baan bij de Redactiequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:45 schreef avonne het volgende:
Ik heb een leuk ideetje
Nena komt, en heeft meteen 3 foto shoot binnen 7 dagen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:42 schreef avonne het volgende:
Drukke dag dus vandaag.
Cursus kettingen maken, gastspeler en Negative (optreden?)
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:44 schreef beequeen het volgende:
Hier blijf ik me over verbazen.
[ afbeelding ]
En de mijnequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:55 schreef beequeen het volgende:
Huub: Top Jorisje, je bent mijn held.![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:58 schreef avonne het volgende:
Dus Lieke doet net alsof ze alleen die 2 vriendinnen wil uitnodigen, en dan is Joris er plotseling ook?
Zaterdag komt Joris acht uur langquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:55 schreef beequeen het volgende:
Huub: Top Jorisje, je bent mijn held.![]()
Druk je eens wat nader uit elkaar .......quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:00 schreef Dreamboy het volgende:
Als Syl zou komen dan is is Lieke zaterdag wel. ( Denk ik )
waarom nu dan weer?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:00 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda is Lieke weer jaloers, dat kind spoort echt niet.
Yep, en ik ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:00 schreef petraa het volgende:
Wat staat Brian zich op te tutten, hij denkt/hoopt dat Nena komt ?
Sylvia is ook niet echt spraakmakendquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Palma gaat zaterdag naar Sylvia en blijft daar slapen. Ook doet Sylvia iets met DOB.
Dus Sylvia is geen gastspeler.
Met Nena moet ze veel uitpratenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:02 schreef avonne het volgende:
Brian Nena en Amanda hebben geen ruzie meer, maar moeten nog wel veel uitpraten als ze uit de Gouden Kooi zijn...
Amanda was net met iemand naar de tandarts zei ze.
Tja, amoebe, wat was het nou? Tandarts? KNO-arts? moeilijk, he?
Ik viel te laat in het gesprek, kan van alles zijn.......misschien doelde ze op de eventuele komst van Nena.quote:
Ze heeft het niet toevallig over Nadia en Dennis? Of over zichzelf, neuk- en dekkingsslaaf van Brian?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:02 schreef riri het volgende:
ze zitten wee te roddelen over Lieke...Amanda,Nadia en Brian
Amanda:Welkom bij het dekkigverhaal over Lieke.dat lieke huub alleen maar gebruikt
Ze zet zichzelf weer behoorlijk voor gek want de kijkers weten allang dat Huub en Lieke elkaar vrijlaten
oh, oke. Ik dacht dat het over relatieproblemen ging, omdat het ook over Huub en Lieke ging.quote:Bright_side_of_life schreef
Met Nena moet ze veel uitpraten
Ze zegt net dat ze geen ruzie meer heeft met Nena.. maar dat ze wel erg veranderd is. Ze heeft geen zin meer in een 'bitch-fight'quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Met Nena moet ze veel uitpraten
Inderdaad, opschietenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:07 schreef Kaleddis het volgende:
Nou schiet eens op daar ! Wordt er helemaal sjaggo van![]()
Als Syl zou komen dat is Lieke zaterdag meschien wel weg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Druk je eens wat nader uit elkaar .......
Zonnig???? Hier giet het de hele ochtend alquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:10 schreef avonne het volgende:
Het is een mooie zonnige dag... ik hoop dat ze in het wit is (staat haar zo mooi....) en in die witte cabrio van haar moeder
Ik weet het niet zeker, maar denk in ieder geval wél dat Brian denkt dat Nena komt. En dat ze binnen no time weer voor zijn charmes valt en hij helemaal de king of the castle isquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:07 schreef rooie3 het volgende:
Brian is heel hyper en druk met zijn uiterlijk.Denk toch echt dat het Nena is.
Ja, ze trekt het iedere keer de zoom naar boven. Ze draagt het ding als het ware dubbel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:12 schreef mootie het volgende:
Viel dat jurkje van Amanda niet tot op de knie, pak em beet een uurtje geleden?
Nee, want dat is geen oud-bewoner cq miljonair.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:13 schreef diedirk het volgende:
Het zal toch niet shanti voor Luc worden he?
Geen oud-bewoner lijkt mij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:14 schreef schatje het volgende:
Mitch, zou hij het kunnen worden?
Nena verwacht ik ook wel,omdat ze niets met de winter heeft dus heeft ze toch niets beters te doen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:07 schreef rooie3 het volgende:
Brian is heel hyper en druk met zijn uiterlijk.Denk toch echt dat het Nena is.
Klopt maar dat was alleen voor de KNO artsquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:12 schreef mootie het volgende:
Viel dat jurkje van Amanda niet tot op de knie, pak em beet een uurtje geleden?
Nena op Euginiaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:18 schreef rooie3 het volgende:
Een camera bij de paardenstal.
Kan ook Ilona of Nena zijn danquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:22 schreef Clank het volgende:
Brian is buiten geweest en komt binnen: Het is Sylvia!! Het is de enige conclusie die ik kan trekken.
Dat denk ik ook.... Brian was/is écht verliefd op haar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar denk in ieder geval wél dat Brian denkt dat Nena komt. En dat ze binnen no time weer voor zijn charmes valt en hij helemaal de king of the castle is.
Maar om gewoon een paar dagen naar te kijken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:23 schreef schatje het volgende:
Bart is een keilekkere vent, alleen oh zo saai.
Typisch. Ik heb een déjà vu bij jouw post. Een geschreven déjà vu, nog nooit eerder meegemaaktquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:24 schreef riri het volgende:
de nieuwe gastspeler hoort alle gesprekken van de bewoners als die nu achter zit....dat is mooi....die ziet ook voortdurend het angsthaasje dennix
Denk jij dat Nena nog iets met Brian wil ? Ik niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:24 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.... Brian was/is écht verliefd op haar.
Ik vrees dat Nena toch te toegeeflijk is om in de Villa te zijn, hoor. Ik verwacht er niet veel verhaal lijn van.
hahaha Ja zullen we doen. Hoe heet dat ene paard ook al weer. Wat een beeldschone caps kunnen we maken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:27 schreef Marieke_B het volgende:
goedemorgen tezaam![]()
![]()
Ik ben zo benieuwd wie er komt!...zit op mijn werk mee te gluren, kunnen er svp caps geplaatst worden als ze binnenkomt?
dank!
ha, nee! Eerder Luc...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Denk jij dat Nena nog iets met Brian wil ? Ik niet.
Ik zie Jaap niet op het bordes??quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:33 schreef neehe het volgende:
Zal het Cora zijn ?
Leuk hoor, heb ik daar m'n sportochtend voor afgezegdquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:36 schreef itsme het volgende:
ja hoor paard. Nou leuk.
je maakt een grapjequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Leuk hoor, heb ik daar m'n sportochtend voor afgezegd![]()
dat moet wel..ja,quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:37 schreef riri het volgende:
Nou geloven ze dat er geen andere bewoner komt...maar die komt nog denk ik
Ja, Tanner is oudbewonerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:38 schreef Marieke_B het volgende:
wat een anticlimax..![]()
![]()
maar Tanner is geen oudbewoner toch?
Let op 'ook'quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ellen : "Jullie krijgen een logee, dus Fries krijgt ook een logee"
Dat is het enige waar ze bij de redactie wel goed in zijn, anti-climaxen verzinnenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:38 schreef Marieke_B het volgende:
wat een anticlimax..![]()
![]()
maar Tanner is geen oudbewoner toch?
van vóór Euginia? Dat moet dan haast wel want ik kan alleen Euginia en Fries (en het veulen maar die heette geen Tanner toch?)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, Tanner is oudbewoner
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:41 schreef Copycat het volgende:
Dit is 'm?
Een paard?
DGK gaat 'm dus echt nooit meer worden. Of komt er nog een mens achteraan.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:40 schreef rooie3 het volgende:
En Huub maakt het dus uit voor een paard.Haha het word steeds gekker.
Zal er dan toch nog echt iemand in komen? Een mens, dus?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:46 schreef riri het volgende:
Fontein weer aan
Nee, voor Fries. Euginia is er vanaf het begin geweest. Eerst samen met Royal, later kwam Moby daarvoor in de plaats. Toen Tanner en vervolgens Fries. En daarna is Euginia met veulen pas vertrokken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:42 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
van vóór Euginia? Dat moet dan haast wel want ik kan alleen Euginia en Fries (en het veulen maar die heette geen Tanner toch?)
Wel een hamsterformaat trouwens![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:47 schreef Copycat het volgende:
Wat een farce is DGK mettertijd geworden.
Laatste redactievergadering:
"Oh jongens, ik heb me toch een leuk idee!"
"Vertel, vertel!"
"We doen net alsof er een oud-miljonair in komt als gastspeler en dan, hahahaha hou me vast, want ik kom nu al niet meer bij van mijn geweldige idee, komt er een paardje!"
"Geniaal plan, dat doen we! Denk eens aan al die leuke discussies en ruzies die dat paard teweeg zal brengen!"
"Nou! En voor wie zal Nadia kiezen, voor Dennis of voor dat paardje?"
"Ik hoor het al, mogelijkheden en intriges te over! Doen!"
En aldus geschiedde.
Fijn formaat ook om bij uit te huilenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:45 schreef riri het volgende:
Lieke is al helemaal gek van het paardje
Ze had hem vorige week gezien met het paardrijden op de heide
ze was meteen verliefd op hem
Palma vindt hem wel bij Lieke passen met haar blonde haren
Het zijn echt mastermindsquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:47 schreef Copycat het volgende:
Wat een farce is DGK mettertijd geworden.
En aldus geschiedde.
Niet samen in de bak, daar ging het toen om. In de stal maakt het niets uit. De kans dat fries zich verder niets aantrekt van een pony is groot, omdat hij daar geen concurent in ziet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:45 schreef beequeen het volgende:
Vraagje voor BSOL. Jij zei vorige week toch dat het niet mogelijk was een ander paard in dat hok te zetten omdat Fries een ongecastreerde hengst is, waarom deze actie dan?
Ok, thnxquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet samen in de bak, daar ging het toen om. In de stal maakt het niets uit. De kans dat fries zich verder niets aantrekt van een pony is groot, omdat hij daar geen concurent in ziet.
Zet Fries nooit met een merrie in de bak (springt hij meteen op) of met een hengst (ruzie).
Ik vind het een te flauwe grap, maar vooral: wat voegt zo'n paardje in hemelsnaam toe aan het spel dat momenteel al op sterven na dood is? Met Dennis, Nadia en Amanda hebben we al voldoende niet spelende spelers.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:54 schreef kybe het volgende:
Ik zie er de grap wel van in,het hokje heeft waarschijnlijk gezegd::''er komt een jonge mooie blonde meid''
Ik ben onder de indruk! Zoveel gevoel voor detail...Hoe onthou je het allemaal!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, voor Fries. Euginia is er vanaf het begin geweest. Eerst samen met Royal, later kwam Moby daarvoor in de plaats. Toen Tanner en vervolgens Fries. En daarna is Euginia met veulen pas vertrokken.
Inderdaad, actie hebben we nodig! Ik vind het leuk voor Fries (alhoewel, wat heeft hij er zo aan ?), maar verder heeft het geen enkele toegevoegde waardequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het een te flauwe grap, maar vooral: wat voegt zo'n paardje in hemelsnaam toe aan het spel dat momenteel al op sterven na dood is? Met Dennis, Nadia en Amanda hebben we al voldoende niet spelende spelers.
Ik ken dat paard helemaal niet .Dus de brief slaat nergens op.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:00 schreef neehe het volgende:
Er komt echt nog wel iemand, er stond toch in die brief : ondanks alles wat er gebeurt is...
Misschien wel flauw maar dit keer wisten zij dus echt niet wie er kwam en er waren er toch een paar goed zenuwachtig vanmorgen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het een te flauwe grap, maar vooral: wat voegt zo'n paardje in hemelsnaam toe aan het spel dat momenteel al op sterven na dood is? Met Dennis, Nadia en Amanda hebben we al voldoende niet spelende spelers.
Dank je, ik doe er niets speciaals voor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:00 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Ik ben onder de indruk! Zoveel gevoel voor detail...Hoe onthou je het allemaal!![]()
Zuiver als paardenliefhebber : Fries heeft er wel zeker iets aan. Gewoon afleiding, ze horen elkaar, ze zien elkaar. Je merkt dat heel duidelijk aan een paard. Hoewel Fries heel makkelijk is in alleen zijn. (Ongecastreerde hengsten kunnen niet anders dan alleen staan)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Inderdaad, actie hebben we nodig! Ik vind het leuk voor Fries (alhoewel, wat heeft hij er zo aan ?), maar verder heeft het geen enkele toegevoegde waarde![]()
Maar ze was wel heel liefquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:09 schreef neehe het volgende:
Nena vond ik maar saai, wel leuk om te zien, maar voor de rest niets bijzonders.
Loopt maar een beetje mooi te zijn, nou knalleeeeeeehhhhh.
Ik ben ook een zuivere paardenliefhebberquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zuiver als paardenliefhebber : Fries heeft er wel zeker iets aan. Gewoon afleiding, ze horen elkaar, ze zien elkaar. Je merkt dat heel duidelijk aan een paard. Hoewel Fries heel makkelijk is in alleen zijn. (Ongecastreerde hengsten kunnen niet anders dan alleen staan)
Ik geloof je direct. Fijn voor Fries, maar toegevoegde waarde voor het spel is en blijft natuurlijk nihil. Of Nathanaël en Nena zitten samen in een niet van echt te onderscheiden paardenpak.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zuiver als paardenliefhebber : Fries heeft er wel zeker iets aan. Gewoon afleiding, ze horen elkaar, ze zien elkaar. Je merkt dat heel duidelijk aan een paard. Hoewel Fries heel makkelijk is in alleen zijn. (Ongecastreerde hengsten kunnen niet anders dan alleen staan)
Ze hadden het in de brief over een gast, niet over een gastspelerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:14 schreef neehe het volgende:
De gastspeler zal wel in de file hebben gestaan, is te laat.
Het kan dat paard niet zijn, dan klopte er helemaal niets van die brief.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof je direct. Fijn voor Fries, maar toegevoegde waarde voor het spel is en blijft natuurlijk nihil. Of Nathanaël en Nena zitten samen in een niet van echt te onderscheiden paardenpak.
Soort paard van Troje dus?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof je direct. Fijn voor Fries, maar toegevoegde waarde voor het spel is en blijft natuurlijk nihil. Of Nathanaël en Nena zitten samen in een niet van echt te onderscheiden paardenpak.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:22 schreef yvonne het volgende:
Soort paard van Troje dus?
Mijn complimenten^O^quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:24 schreef Kaleddis het volgende:
nix staat er al etend weer een beetje bij te hangen, de sukkel.
Ik ook,vandaar dat er vers bloed in moet die helemaal op Amanda ,N&N losgaat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:23 schreef riri het volgende:
Heb zo'n hekel aan die Nadia
100%quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:24 schreef Kaleddis het volgende:
nix staat er al etend weer een beetje bij te hangen, de sukkel.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn complimenten^O^
Teruglezende zag ik dat jij de eerste was die het over een paard, en later zelfs dat jonge paardje, als gast had.
Je gaat door naar de volgende ronde...![]()
Dat toontje er ook bij hequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:28 schreef 2live het volgende:
nadia tegen luc; jouw verhaalijn is dood
luc; de jouwe ook
n; ik heb allang weer een nieuwe
l; wat is die dan, ben jij zo creatief?
n; ja dag, die hoef ik zelf niet te verzinnen, ik heb mensen die voor mij werken.
Dat 'sorry' is gewoon sociaal wenselijk gedrag, het is een verwend kreng.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat toontje er ook bij he![]()
En meteen erachteraan roepend, Sorry, sorry sorry. Zo typerend voor Nadia![]()
Ze denkt dat ze alles kan zeggen als ze er maar met een jankend stemmetje "sorry" achter zegtquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:32 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat 'sorry' is gewoon sociaal wenselijk gedrag, het is een verwend kreng.![]()
tuurlijk want onze plamuurkop is een "ECHTE" tv sterquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:28 schreef 2live het volgende:
nadia tegen luc; jouw verhaalijn is dood
luc; de jouwe ook
n; ik heb allang weer een nieuwe
l; wat is die dan, ben jij zo creatief?
n; ja dag, die hoef ik zelf niet te verzinnen, ik heb mensen die voor mij werken.
Daar lijkt het wel opquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:38 schreef grazygirl het volgende:
nou die knol was dus het hoogtepunt van vandaag?
Nee, het sukkeltje gaat knalluh ...... Dat heeft hij zelf gezegd !quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:38 schreef grazygirl het volgende:
nou die knol was dus het hoogtepunt van vandaag?
Dat Lieke niet gelijk zegt is hij niet gestuurd dan Luc?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:55 schreef itsme het volgende:
OMG die Luc. het was wel lief van dennis dat hij even kwam kijken hoe het met je ging.
Hij met zijn vriendjes had nix gestuurd om ze uit te horen.
Oprotten met die dikke maat van Brian![]()
Lieke merk je niet dat het zo totaal niet interesseert?
Ja, dat was een leuke knal van Luc richting het sukkeltjequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:55 schreef itsme het volgende:
OMG die Luc. het was wel lief van dennis dat hij even kwam kijken hoe het met je ging.
Hij met zijn vriendjes had nix gestuurd om ze uit te horen.
Oprotten met die dikke maat van Brian![]()
Lieke merk je niet dat het zo totaal niet interesseert?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:32 schreef swarmahoer het volgende:
idee voor de nieuwe TT een gegeven paard niet in de bek kijken
Ze doet het al heel lang erg goed!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:55 schreef akveor het volgende:
Ik snap helemaal niets van dat verhaal van Lieke. Waarom zou de febo iemand in de villa toelaten die als de dagen korter word depessief wordt> Als ik dan ook denk aan de setting toen ze het husi inkwam begrijp ik het nog minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |