Ik hoop zo erg op Nena, alleen al om Amanda in alle staten te zien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:29 schreef beequeen het volgende:
Grote rookwolken boven het hoofd van Amanda......
[ afbeelding ]
http://www.dondj.nl/streams.htmlquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:31 schreef grazygirl het volgende:
nou had van de week iemand een hele goede stream die niet bufferde maar ben ik de link kwijt.
hebben jullie ook lastvan buffers
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoop zo erg op Nena, alleen al om Amanda in alle staten te zien.
Ik heb geen last maar misschien helpt dit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:31 schreef grazygirl het volgende:
nou had van de week iemand een hele goede stream die niet bufferde maar ben ik de link kwijt.
deze http://www.dondj.nl/streams.htmlquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:31 schreef grazygirl het volgende:
Ja en naar een paar uurtjes praten ze weer alleen maar over vroeger .Was de vorige keer ook zo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoop zo erg op Nena, alleen al om Amanda in alle staten te zien.
Met Amanda kon hij het in 'zijn tijd' toch aardig vinden?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:34 schreef avonne het volgende:
Als Nathanael komt gaat hij echt niet Dennis onder zijn hoede nemen, daar ben ik absoluut zeker van.
Hij kan absoluut niet met sukkeltjes. Nadia en Amanda zal hij ook een hekel aan hebben.
Zeker weten.
Dan vrees ik dat Huub gaat beginnen over zijn relatie-einde met Patricia. Dat wordt 100% zeker knalluh !quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:43 schreef schatje het volgende:
Nathanaël zal zo aan tafel ook wel over het beëindigen van Lieke en Huub's relatie beginnen.
Het geluid van stream 3 en 4 is al de hele dag slecht, ongeacht de ruimte waar ze streamen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:44 schreef avonne het volgende:
Dennis en Nadia hebben geen zender om? Ik hoor niks
Voorstel aangenomen, u krijgt een baan bij de Redactiequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:45 schreef avonne het volgende:
Ik heb een leuk ideetje
Nena komt, en heeft meteen 3 foto shoot binnen 7 dagen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:42 schreef avonne het volgende:
Drukke dag dus vandaag.
Cursus kettingen maken, gastspeler en Negative (optreden?)
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:44 schreef beequeen het volgende:
Hier blijf ik me over verbazen.
[ afbeelding ]
En de mijnequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:55 schreef beequeen het volgende:
Huub: Top Jorisje, je bent mijn held.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |