Huh? De geleerden? Wat bedoel je in godsnaam......... Volgens mij worden die gewoon verkocht ook...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 04:40 schreef N.Frufo het volgende:
Nu ik zie meer staan hier ik had al heel lang een vraag voor de geleerden! diertjes zitten in een dierenwinkel.Maar wat gebeurd er als diertjes niet verkocht worden?
Wetenschap hoort bij geleerden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 04:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Huh? De geleerden? Wat bedoel je in godsnaam......... Volgens mij worden die gewoon verkocht ook...
Ja, so, wat heeft dat met dieren in een winkel te maken. :Squote:
mmm bami.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 05:57 schreef Baird het volgende:
Heb je wel eens bami gegeten?
Waar denk je dat Frikandellen van gemaakt worden?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 04:40 schreef N.Frufo het volgende:
Nu ik zie meer staan hier ik had al heel lang een vraag voor de geleerden! diertjes zitten in een dierenwinkel.Maar wat gebeurd er als diertjes niet verkocht worden?
Dikke letters zijn best wel schreeuwerig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 04:40 schreef N.Frufo het volgende:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:50 schreef Knoflook het volgende:
Je verveelde je vannacht ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |