En het wordt nog beloond ook, niet te geloven.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:20 schreef Ziet het volgende:
indoor skydiven
daar had brian het laatst al over
had ie aangevraagd
Brian zei het zelf toch ook al?quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:21 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, Amanda verlult zich weer lekker![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:23 schreef Kaleddis het volgende:
Dat vind ik nou een goed plan van Jaap ! Lieke krijgt de MBR en Jaap en Huub gaan lopen zieken vannacht (en ze hebben toestemming van achter)![]()
Ja terror vannacht als ze boos zijn vanwege de stemmingquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:23 schreef Ziet het volgende:
jaap komt met dé oplossing voor het slaapprobleem whahaha dit is grappig
quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:25 schreef swarmahoer het volgende:
`geen nieuwe gastspeler dus ?
Lieke heeft ook nog geen enkele actie uitje mogen doen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:26 schreef grazygirl het volgende:
vraag me trouwens af of huub wel zou mogen met dat gaatje in zijn trommelvlies. lijkt me nou niet echt verstandig!
Knalluhquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:28 schreef Mokum020 het volgende:
Huub: "Zolang Dennis hier zit gaat er niks uit......"
Wat? Powerboaten, karten, spinningles, paardrijden is nog niet genoeg?quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:28 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Lieke heeft ook nog geen enkele actie uitje mogen doen.
Dus gun haar ook eens iets...
Powerboaten is niet door gegaan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:30 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Wat? Powerboaten, karten, spinningles, paardrijden is nog niet genoeg?
En altijd met dezelfde motivatie; ik heb 'm aangevraagd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:38 schreef riri het volgende:
hele houding van brian spreekt weer uit dat hij dit weer voor zich wil hebben....Brian heeft zo'n beetje alle stemmingen naar zich toegetrokken.....gierigaard dat het is
powerboaten is vervangen en was een stemming.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:33 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Powerboaten is niet door gegaan.
Paardrijden is net als golfen en mogen Amanda en Nadia ook.
Spinning staat tegenover het nagelgedoe van Amanda.
Ik zeg dit, i.v.m. het gaatje in Huub zijn oor.
Waarom mag Lieke dan dat uitje niet??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |