Hey wat is jouwn nick op Whatpulsequote:Op dinsdag 6 november 2007 09:22 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Meer dan mij.Maar ik ga je inhalen. Hoop ik.
Voor de rest welkom nieuwe users, mogen jullie goeie typsletten zijn.
Hey, how you doin'?quote:
Whahahahaha.quote:
JarJarBinksquote:Op woensdag 7 november 2007 07:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey wat is jouwn nick op Whatpulse![]()
Mijne Apollo15 ^^ maar dat heb ik vast al gezegd![]()
Ik kijk ernaar uitquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:30 schreef JortK het volgende:
Zo mensen ff een kleine update met betrekking tot de subteamstats
Ik heb nu de data klaar, deze wordt ook elke dag aangevuld dus ik heb sinds vandaag ook de mogelijkheid om de verschillen met de dag ervoor te kunnen berekenen
Morgen wil ik ervoor zorgen dat het hier gepost gaat worden, echter heb ik geen rechten om HTML te mogen posten, dus zal de opmaak de wensen overlaten
Echter zal ik er ook een pagina voor aanmaken op me site, zodat de boel daar wat overzichtelijker is mocht je het niet kunnen volgen
Morgen zal ik proberen de subteamstats te posten dus
Nog even geduld dus
of je typt me username goed pannekoekquote:Op woensdag 7 november 2007 10:08 schreef Rumille het volgende:
Houtniet heeft hoeveel keys? Of begint ie en is hij een grote typer?
de dagstaten op FOK! zijn al ernstig voor mijquote:Op woensdag 7 november 2007 12:16 schreef Deansensitized het volgende:
Houniet typt zich te pletter volgens mij. In een jaar staat hij in de top 10
Ik nam over van die andere gast. Als ik wist dat jij het was had ik het beter getypt. Excusesquote:Op woensdag 7 november 2007 12:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
of je typt me username goed pannekoek [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |