waarquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:49 schreef Zakje het volgende:
Wat een vreselijke foto's , ik lijk wel een mislukte Britney , snollig, mollig en bezopen![]()
Bezopen ja, maar verre van mollig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:49 schreef Zakje het volgende:
Wat een vreselijke foto's , ik lijk wel een mislukte Britney , snollig, mollig en bezopen![]()
Jij staat er zoenend op met Caironquote:
huh wie wat waarquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Jij staat er zoenend op met Cairon![]()
Kom eens op msn muts, heb de pic ook in mijn msn geplaatstquote:
Hij ziet er niet uit als een Pim...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:21 schreef Ang3l het volgende:
O trouwens... wonderer?
De jongen heette Pim
Ik zie op die foto's eruit als een dronken wannabe-britney in haar slechte tijd, is dat niet gegrond ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:28 schreef wonderer het volgende:
De foto's gaan pas openbaar als niemand (gegronde) bezwaren heeft en ik heb nog niet iedereen gehoord
Je moet je niet zo aanstellenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:31 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik zie op die foto's eruit als een dronken wannabe-britney in haar slechte tijd, is dat niet gegrond ?![]()
Jij hebt makkelijk praten, jij staat op -geen- van de foto'squote:
Wel, op die groepsfoto in chueca. En daar sta ik ook niet op mijn paasbest opquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:41 schreef Zakje het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, jij staat op -geen- van de foto's![]()
zie ik dat nu goed?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
foto's, Foto's, FOTO's
Ik ookquote:
hij had leuke haartjesquote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook
En die was op Pann.
Sta je daar te praten met hem, krijg je een sms "Help ons even... is dat nu je italiaan?"
Nee, dat was dus niet mijn italiaan!
Ja natuurlijkquote:
Sletterig? Jong?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja natuurlijkkrullen he
Mitchell, Gino, Pim. Ik zie een krullerig patroon.
Ik zie ook nog een ande patroonmaar dat terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |