Ja, dit is dus niet de bedoeling he? "Ik sta er stom op", jammer dan. 't Gaat me meer om de "compromitterende" foto's.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Graag geen pics van mij, ik zag er niet uit ik kon niet een poseren en dat meen ik.
nou ik was zo saai en rustig dat je natuurlijk van mij geen actie foto's kon makenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:41 schreef wonderer het volgende:
Je weet toch wel of je er bij was? Van alle mensen die er waren heb ik minstens een foto
Pff je doet gemeenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dit is dus niet de bedoeling he? "Ik sta er stom op", jammer dan. 't Gaat me meer om de "compromitterende" foto's.
Heb je ze soms al gezien ofzoquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
Pff je doet gemeen. Ik sta er fat op dus please niet doen oke.
Ik sta er niet leuk op klaar.quote:
Ik vind het gewoon grappig dat je dat op voorhand al weet.quote:
Sam stel je niet aan, ik sta ook niet op mijn best op die foto's, veel te rood en met vervrongen gezichten, maar je moet er de humor van in zien, MisterO hoe kan wonderer nou foto's van jou posten als je er niet eens op staat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:02 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik sta er niet leuk op klaar.
Britney Spears - Curious (commercial)
http://www.youtube.com/watch?v=WZElUMthBPI
Na veel nadenken ik ga parfum Curious voor mezelf kopen.
jij gokt toch op een foto rel ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:51 schreef wizarddragon het volgende:
*cola alvast inschenkt.
yaaay voor hoelang dit keerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:13 schreef MisterO het volgende:
Ah Sneak, de goeie ouwe tijden![]()
Nog een paar maanden en dan verhuis ik weer terug naar Amsterdam![]()
Ik zou je bijna mijn DVD box lenen als ik die niet al 2x gereserveerd heb voor anderen!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb veronica mars veel te laat ontdekt op tv. (En ik doe niet aan downloaden en dvdboxen).
Ach what the hell my cutie pie vindt me lief, leuk en mooi. En hij heeft Posh parfumquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Des te meer reden om iedereen gewoon online te gooien. En vooral de lelijke foto's van Sam
.
nee, Kristen Bell is tof. Ik hoop dat Fanboys eindelijk een keer uitkomt en jij zult haar ook nog wel tegenkomen op TV, dat weet ik 100% zeker namelijkquote:
True, maar in interviews enzo komt ze echt tof over. En Rob THomas (bedenker VM) geeft ook toe dat het karakter nooit zo tof had kunnen zijn mits KB haar niet had gespeeld/quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Kristin Bell ken ik toch niet in het echt.
Wat voor school doe je dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 06:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Lange dagen op school, waar ik totaal gestoord van word... Gisteren moest ik van 8.00 tot 19.00 op school zijn en vandaag is het weer zo vroeg as you can see...
Nog 2 weken en dit blok is voorbij![]()
Ik wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:36 schreef wonderer het volgende:
De foto's staan eindelijk online. Ik wil eerst even toestemming van de mensen die erop staan, dus als die me even willen pm'en voor de link, dan kan het publiek
Vanaf februari, ongeveer 5 maanden en daarna hopelijk langerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
yaaay voor hoelang dit keer?
Ik wou naar een grafishe school gaan. Daar waren ze elke dag tot 12 uur 's avonds open.. ook op zondagquote:
Jij hebt echt een vreselijke smaak wat betreft foto's!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:52 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
weer een geweldige foto
Ja zakje staat er natuurlijk enorm zoenend opquote:
Ook wat betreft jongens hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij hebt echt een vreselijke smaak wat betreft foto's!
Mijn imago! Op de volgende meet kan ik netzogoed al in ondergoed met konijnenoortjes op mijn hoofd arriveren geloof ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zakje staat er natuurlijk enorm zoenend op
Ach joh, je wilde toch strippen? Hoeft dat ook niet meerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
Mijn imago! Op de volgende meet kan ik netzogoed al in ondergoed met konijnenoortjes op mijn hoofd arriveren geloof ik![]()
Weet wat je zegt...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
Mijn imago! Op de volgende meet kan ik netzogoed al in ondergoed met konijnenoortjes op mijn hoofd arriveren geloof ik![]()
Of niet natuurlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
Je bent een schat en ik gewoon aan je imago blijven vasthouden, ik ben ook nog steeds een bitchquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
Tja als je geen imago wilt hebben moet je je niet midden op pann zo laten uithollenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je bent een schat en ik gewoon aan je imago blijven vasthouden,
NIETS van gemerktquote:ik ben ook nog steeds een bitch.
ja jullie gaan toch natuurlijk 10 nov allemaal naar Pann in 013 en daarna slapen bij Caironquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of niet natuurlijk
Hebben we al een volgende meet dan?Gaan we dan weer rellen na afloop?
moet je wel opletten voor de jagersquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
Mijn imago! Op de volgende meet kan ik netzogoed al zondergoed met konijnenoortjes op mijn hoofd arriveren geloof ik![]()
Ik heb de laatste tijd geen puf meer om te gaan rellen en ja ik kan soms lief zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja als je geen imago wilt hebben moet je je niet midden op pann zo laten uithollen
[..]
NIETS van gemerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |