dat zeker.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:35 schreef HansU het volgende:
ik hoop trouwens dat ik nog lang van het daglicht kan genieten, kan me nog van me vorige stage herinneren dat ik aankwam in het donker (8.30) en wegging in het donker (17.00) Dat is altijd zo frustrerend!
Wij hadden in de lente/begin zomer in DK op het laatst dat de zon niet eens onder ging, het werd nooit compleet donker.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat zeker.
Hier gaat straks de zon onder om 15-16 uur..![]()
DK = ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wij hadden in de lente/begin zomer in DK op het laatst dat de zon niet eens onder ging, het werd nooit compleet donker.
Dat is pas apart
Goedemorgenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:48 schreef PieterBas het volgende:
Vergeet ik jullie helemaal goedemorgen te wensen
Goedemorgen
Zeg Chatgirl, heb jij soms eens een keer meegedaan aan een LAN-Party, en kwam toen Rutger langs?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:42 schreef ChatGirl het volgende:
Mogguh!
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:56 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Zeg Chatgirl, heb jij soms eens een keer meegedaan aan een LAN-Party, en kwam toen Rutger langs?
oops, dat doet me herinneren aan dat ik nog een afspraak moest maken met mijn school begleider voor een afspraak ongeveer uuhh vandaag. Aangezien m'n stage begeleider binnenkort 3 weken op vakantie is en het dan erg moeilijk is om een afspraak te kunnen maken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:53 schreef Etcetera het volgende:
Goedemorgen
vandaag komt m'n stagebegeleider langshappy happy joy joy
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:00 schreef HansU het volgende:
[..]
oops, dat doet me herinneren aan dat ik nog een afspraak moest maken met mijn school begleider voor een afspraak ongeveer uuhh vandaag. Aangezien m'n stage begeleider binnenkort 3 weken op vakantie is en het dan erg moeilijk is om een afspraak te kunnen maken.
School zal wel weer blij met mij zijn...![]()
tsja, m'n school eist allemaal tussen documenten zoals een orientatie verslag, een tussen rapportage en dergelijke. Deze documenten moeten voldoen aan 300 regeltjes en worden constant afgekeurd. Dit verlaagt de motivatie om school te betrekken in de stage nogal. Ik snap het nut dat school wil monitoren waarmee je mee bezig bent. Maar om nou om de maand een document van 50 pagina;s te eisen vind ik nogal omslachtig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan heb ik het iets beter geregeld
Denk je goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:48 schreef HansU het volgende:
[..]
DK = ?
Dacht Denemarken, maar lijkt me vreemd dat het daar nooit helemaal donker wordt![]()
Dat is toch niet in heel DK?, het zuiden ligt bijna niets noordelijker dan de noordelijkste nederlandse wadden eilandenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Denk je goed
Toch is het zo hoor. Het is ook niet zo dat het licht blijft, maar als je naar het noorden kijkt staat daar echt altijd de zon nog
geef ze voorlichting om hoe om te gaan met de bureaucratie op schoolquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:27 schreef Etcetera het volgende:
ik heb ook nog terugkomdag, 12 november. mag braaf voorlichting gaan geven aan 2de jaars
laat me nou gewoon stage lopenstom gezeik
Noord Denemarkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:28 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat is toch niet in heel DK?, het zuiden ligt bijna niets noordelijker dan de noordelijkste nederlandse wadden eilanden![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:29 schreef HansU het volgende:
[..]
geef ze voorlichting om hoe om te gaan met de bureaucratie op school![]()
zelf ik word er nat vanquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Noord Denemarken
Heb het meegemaakt vanuit Aalborg.
En ben op een nacht met een leuke chicknaar het allerhoogste puntje van Denemarken gereden, Schagen. Daar komen eveneens twee zeeën bij elkaar. Erg mooi gezicht, twee waters die bij elkaar komen, het zachte schijnsels van een niet ondergaande zon op een uitgestorven strand midden in het begin van de zomer op een zaterdagnacht
Mensen die dat zeggen snappen over het algemeen niet zo wat Romantisch is. Die denken meestal alleen aan bloemen of iig cadeautjes of andere materiaalilistische zaken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:55 schreef Deansensitized het volgende:
Ik bedoel maar
En dat zeggen ze dat ik niet romantisch ben![]()
Misschien wil die persoon de fles wel samen met je legen om in in jouw gezelschap te verblijven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:17 schreef Loontjah het volgende:
Als iemand mij dan zou overvallen met een fles wijn of bos bloemen ofzo, heb ik altijd het idee dat ie iets van mij moet.
* Deansensitzed gaat om wijn en bloemenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:17 schreef Loontjah het volgende:
Als iemand mij dan zou overvallen met een fles wijn of bos bloemen ofzo, heb ik altijd het idee dat ie iets van mij moet.
Inderdaad.. ligt toch aan de persoon..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:17 schreef Loontjah het volgende:
Gegarandeerd succes!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:27 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Inderdaad.. ligt toch aan de persoon..
Als ik aan je deur kwam met wijn en bloemen.. tsjah
bloemen en wijn doen het altijd goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
* Deansensitzed gaat om wijn en bloemen
Komt later als ik op mezelf woon ook echt wel een paar flessen in huis hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
bloemen en wijn doen het altijd goed![]()
ik heb altijd wel een flesje of 4 staan. Wit, Rosé, Rood en bubbeltjes. Voor iedereen wat wilsquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Komt later als ik op mezelf woon ook echt wel een paar flessen in huis hoor
tsja, na 3 of 4 parken systematisch uitgekamd te hebben op zoek naar aangeschoten vrouwen heb ik de zoektocht maar opgegevenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:07 schreef Loontjah het volgende:
HansU waar was je nou zaterdag?
tsja, ik begrijp wat je bedoelt. Alles verloopt hier ook nogal traagjes..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:39 schreef Trigalti het volgende:
Ik krijg maar geen aanknopingspunt tot posten in dit topic..
Dus doe ik het zo maar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |