abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:56:38 #241
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54265889
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:45 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Waarom moet bij ons zo'n blessure nu weer langer duren dan normaal
Moet ik het uitleggen? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:00:04 #242
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54265940
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Moet ik het uitleggen? .

Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_54266038
Zeg, ik weet niet of deze vraag al is langsgekomen, maar mag Alves nu spelen tegen Ajax of niet? Aangezien hij toch al in de beker in actie is gekomen met Jong Heerenveen?
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:09:03 #244
52871 Blight
Supersized.
pi_54266083
quote:

[..]

Moet ik het uitleggen? .
Whehehe.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54266117
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:06 schreef Madine het volgende:
Zeg, ik weet niet of deze vraag al is langsgekomen, maar mag Alves nu spelen tegen Ajax of niet? Aangezien hij toch al in de beker in actie is gekomen met Jong Heerenveen?
Volgens mij is dit al besproken, maar ik dacht dat hij door Jong Heerenveen als dispensatiespeler is gebruikt. Die mag je daarna dacht ik nog gewoon opstellen in je eerste elftal.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:20:38 #246
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54266256
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:22 schreef Roeni3 het volgende:
Het grote probleem is nu dus: kijken hoe Koster het ruim een half seizoen doet, en hem daarna misschien behouden als trainer van het eerste, of nu alvast kijken naar een nieuwe trainer, met de gedachte dat het het beste is daar zo snel mogelijk duidelijkheid over te krijgen.

Moeilijke afweging.
Als Van Geel het heeft over de 'allerbeste' trainer, dan heeft hij het niet over Koster.

Maar ja, wie is de beste coach voor Ajax? Als die vraag makkelijk te beantwoorden was hadden we er niet zo veel versleten.

Afgaande op hoe Koster zich gedraagt in de media (nuchter, kalm en beschaafd) en zijn goede omgang met (jonge) spelers, denk ik dat hij wel eens de juiste man voor Ajax zou kunnen zijn.

Het is natuurlijk te vroeg om nu al een oordeel te vellen, dus we zien het wel.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:23:11 #247
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_54266296
Doet Steek komend weekend weer mee?
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:27:53 #248
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54266378
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:23 schreef Corksterr het volgende:
Doet Steek komend weekend weer mee?
denk het niet
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_54266569
Adriaanse is een lul van een vent en heeft hij bij Ajax kut gedaan. Waarom zou hij mogen terugkomen?

Gewoon Jol laten komen. Davids moet zich niet zo aanstellen. Hij heeft een half jaar lang tonnen per maand op zijn rekening gekregen zonder een bal te trappen.
pi_54266632
quote:

[..]

Moet ik het uitleggen? .
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_54266660
quote:
**De heer Bums uit Gouda:
"Stop de persen.Belangrijk nieuws.Zowel
op pagina 101 én 801 wordt melding
gemaakt door ene J.Stam,dat hij per
direct stopt met voetballen.

Wie? Ach ja,dat is waar ook.De man
speelt bij de hoofdstedelijke
voetbalclub en dat moet natuurlijk
breed uitgemeten worden.

Te triest voor woorden! Dan heb ik het
nog niet eens over het Sportjournaal,
want dat was helemaal tenenkrommend.Ze
konden het nergens anders meer over
hebben.

Dit soort berichten hoort thuis op AT5,
niet meer en niet minder!
Ff een stukje calimero gedrag van (waarschijnlijk) een anti-Ajax iemand. Te vinden op de teletekst 316.

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_54266701
Als Koster het duo Heitinga-van der Wiel wil handhaven tegen Heerenveen, en ik neem aan als linksback voor Vertonghen kiest, dan vraag ik me echt af wie het middenveld gaan bezetten.
pi_54266736
Is Gabri dan geschorst?

Zo niet, zal het wel Vertonghen - Maduro - Gabri worden en Schilder als linksback.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_54266761
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:47 schreef zjroentje het volgende:
Is Gabri dan geschorst?
Tegen Roda.
pi_54266873
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:48 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Tegen Roda.
Maar toch nog niet tegen Heerenveen idd?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_54266907
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:54 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Maar toch nog niet tegen Heerenveen idd?
Neen.
pi_54269324
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 13:40 schreef Wooldoor het volgende:
Ik vind van wel want mischien kan een relatief onbekende trainer het tij doen keren na toch wel een hele lijst aan bekende trainers en trainers met veel ervaring of kennis van de club Ajax.
Nou ja, Blind en Wouters waren als trainer erg onervaren. Kenden de club wel goed, maar of dat nou zo geweldig belangrijk is....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54269747
Toch jammer dat Blind helemaal weg is gegaan bij de club.
pi_54269914
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 20:25 schreef Chadi het volgende:
Toch jammer dat Blind helemaal weg is gegaan bij de club.
Ik kan het hem niet kwalijk nemen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:35:45 #260
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54272663
quote:
Opstappen van zo’n modelprof moet Ajax te denken geven

Jaap Stam had een prachtige arbeidsovereenkomst met Ajax, maar op een grijze herfstdag leverde hij de hele handel in op de burelen van de Arena. Hem viel vervolgens louter lof ten deel. De journalisten in de perskamer klapten beschaafd en gemeend, de directie van Ajax zei trots op Jaap te zijn en tal van voetballers en trainers komen ook vandaag nog woorden te kort om zijn professionaliteit te benadrukken.

Daar sluiten we ons graag bij aan, tot in lengten van dagen. Maar na bijna twee etmalen breekt toch onderhand het moment aan waarop je je afvraagt wat het voetbal nu moet met zo’n besluit van juíst een bewierookt type als Stam. Het type Stam? Gedreven, vakkundig, alleen tevreden met de top, rücksichtslos, een tikje op zichzelf, een familieman, kiezend voor zekerheid eerst, diplomatiek en hard. Maar ook een type dat vooral gedijt in een professioneel klimaat, op onvoorwaardelijke discipline bij zijn collega’s rekent, loyaliteit verwacht in de groep en alles van zichzelf inlevert voor het collectieve resultaat.

Deze modelprof stapt op bij Ajax, nadat hij eerder al redelijk vroeg Marco van Basten met een moeilijk in te vullen vacature opscheepte. De bondscoach heeft het nog een keertje geprobeerd bij Stam, maar die was onvermurwbaar. Dat Stam niet meer voor Oranje wilde spelen, deed hij vooral om vrije tijd te creëren. Hij nam die beslissing toen hij nog voor AC Milan speelde, een club waar trainingskampen meer regel dan uitzondering zijn. Zijn terugkeer naar Nederland moet ook gezien worden als een stap voor zijn gezin, dat weer naar huis wilde.

Van afbouwen was geen sprake. Hij koos er daarom voor om bij Ajax mede de kar te trekken.

Een niveau lager kwam nooit ter sprake. Als Stam bleef voetballen, dan was het wél om de hoofdprijzen. Dat pakte allemaal wat anders uit. Het Ajax van nu barst van de ambitie om er weer het beste van te maken, het wint zijn wedstrijden in de eredivisie, maar het gemiddelde niveau glijdt objectief gemeten af. Zodra FC Kopenhagen, Slavia Praag of Dinamo Zagreb langskomen, moet ’slands succesvolste club aller tijden de eer aan de tegenstander laten. Daar komt nog bij dat PSV een paar jaar geleden bij Ajax is weg gedemarreerd.

We gaan hier niet opnieuw zeuren dat Ajax onder de huidige omstandigheden nog niet tot inspirerend nieuw beleid is gekomen. Over trainers en technisch directeuren hoeven we het ook niet meer te hebben. Dat doen de Ajacieden zelf wel.

Deze week stond er in het Amsterdamse dagblad Het Parool een aardig interview met Hedwiges Maduro. Vrij geciteerd, zei Maduro dat hij het onderhand gehad heeft met de wisselingen in de technische staf bij zijn club.

Zijn woorden bieden geen andere conclusie, dan dat Ajax met wankel beleid zijn jonge spelers de illusie op verbetering en een mooie toekomst deels ontneemt. Jaap Stam had zijn toekomst als voetballer al lang achter zich. Maar ook hij zou zich best eens verkeken kunnen hebben op de degelijkheid van het technisch beleid van het huidige Ajax. Hij gaat het zelf waarschijnlijk nooit zeggen, maar een ‘type Stam’ was, net als het vergelijkbare ‘type Cocu’, in deze tijd bij PSV beter tot zijn recht gekomen.
pi_54272710
echt club liefde: jaap gaat nu tussentijds stoppe met voetballe !!

mooiste club van NL? oja daarom gaat hij natuurlijk weg, wat een laffaard
Nothing to see here, carry on
pi_54273082
Jaap Stam
pi_54273239
quote:
‘Aissati weg bij PSV zonder contractverlenging’
EINDHOVEN - Als Ismail Aissati zijn contract bij PSV, dat nog loopt tot de zomer van 2009, dit seizoen niet verlengt, zal de landskampioen hem aan het einde van dit seizoen proberen te verkopen.

Als PSV dat niet doet, loopt de club het risico dat de middenvelder in 2009 voor niets de deur uitloopt. ,,Dat kunnen wij ons niet veroorloven,’’ zegt algemeen-directeur Jan Reker. Aissati is niet ontevreden over de voorwaarden in de aanbieding van PSV.

Hij komt momenteel in Eindhoven echter veel minder aan spelen toe dan hij had gehoopt en verwacht. Het talent wil het liefst bij PSV doorbreken, maar wacht af hoe zijn sportieve situatie zich de komende tijd ontwikkelt.

Ad.nl
Ik stem voor
pi_54273435
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 23:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ik stem voor
Tegen, zie liever Defour komen.
pi_54273455
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 23:09 schreef Radegast het volgende:

[..]

pi_54273478
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 23:09 schreef Radegast het volgende:

[..]

pi_54273853
Morgen maar van Heerenveen winnen
AFC AJAX
pi_54274002
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:42 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ff een stukje calimero gedrag van (waarschijnlijk) een anti-Ajax iemand. Te vinden op de teletekst 316.

Ik lees het altijd en meestal vind ik het echt te grappig

Alleen nu is het echt triest, heb ook maar even gereageerd
quote:

De heer Bums uit Gouda vind het 'te triest voor woorden' dat het afscheid van Jaap Stam, een icoon voor het Nederlands voetbal, breed uitgemeten werd.
Volgens deze meneer komt dit alleen omdat Jaap Stam bij Ajax voetbalde.
Het enige wat hier 'te triest voor woorden is, is zijn reactie. Wat voor ongelofelijk minderwaardigheidscomplex heb je dan?

Jaap Stam is de beste verdediger uit Nederland van de afgelopen 10 jaar. Hij heeft ongelofelijk veel betekend voor het Nederlands voetbal op verschillende EK's en WK's.
Verder heeft hij ongeveer alles gewonnen bij Manchester (CL, Wereldbeker, Premier League) en ook bij AC Milan is hij uitgegroeid tot een held.

Jaap verdient eigenlijk veel meer aandacht en dat is niet omdat hij toevallig een jaartje bij Ajax speelde, ook al speelde hij in Qatar, dan nog verdiend deze legende een vermelding op pagina 101! Respect voor deze held!
Hopen dat hij erop komt
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_54274179
Aisatti is volgens mij wel meer een '10' dan Defour. Defour is alleen wel meer blessurebestendig en geen PSVer...
pi_54274257
Op de 1 of andere manier denk ik dat ik alsnog een kaartjehaal morgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')