Het is wel een beetje een naaistreek. Maar ik denk toch dat het beter is voor ajax, kunnen ze vaste achterhoede houden ipv dat stam 1 week wel mee doet dan 2 weken niet. Want zoals hij nu is/was vond ik hem ook niet echt van meerwaarde (wel met het spel als hij speelde maar toch niet omdat hij zo afwisselig was met z'n blessures)quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:33 schreef BigKahuna het volgende:
Natuurlijk is Stam in mijn ogen een Nationale held, en een geweldig mens.
Maar dit is gewoon een naaistreek, midden in het seizoen..
Nee.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zouden ze KJH laten gaan in de winterstop als er een bedrag zoals Sneijder geboden wordt (door Man Utd en KJH wil daar graag heen)?
Vrees van wel.
Dan zet je hem op de bank, maar dan heb je in elk geval nog iemand achter de hand bij een schorsing/blessure...quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:35 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een naaistreek. Maar ik denk toch dat het beter is voor ajax, kunnen ze vaste achterhoede houden ipv dat stam 1 week wel mee doet dan 2 weken niet. Want zoals hij nu is/was vond ik hem ook niet echt van meerwaarde (wel met het spel als hij speelde maar toch niet omdat hij zo afwisselig was met z'n blessures)
Wedje leggen wie het er dichts bij zit?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:40 schreef Jasza het volgende:
Hoelang zou het zaterdag duren voordat het uitverkocht is?
Van mij mag hij ook in de winterstop weg.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zouden ze KJH laten gaan in de winterstop als er een bedrag zoals Sneijder geboden wordt (door Man Utd en KJH wil daar graag heen)?
Vrees van wel.
Ik denk net zo snel als Utrecht-uit, sneller kan gewoon niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wedje leggen wie het er dichts bij zit?
Ik zeg 21 seconden!
27 secondequote:Op maandag 29 oktober 2007 17:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wedje leggen wie het er dichts bij zit?
Ik zeg 21 seconden!
Ik geef me SCC mee aan een gast uit Gelderland, die lukt het bijna elke wedstrijd, is een goede sigarenboer met een gast die goed is met de ticketbox, haalde er vorige keer ook 7 uit voor Utrecht dus moet gaan lukken i guess.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk net zo snel als Utrecht-uit, sneller kan gewoon niet.
Jullie gaan het ook allemaal proberen neem ik aan?
Dromen mag.. Maar denk niet dat Huntelaar en Heitinga blijven. En Vermaelen de Nederlandse kern?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee.
Ik hoop echt dat er een trainer komt die een contract van 4 jaar krijgt, of het nou Van Basten, Rijkaard of Jol is. En dat Stekelenburg, Heitinga, Maduro, Vermaelen, Huntelaar zoveel geld krijgen dat ze sowieso nog minimaal 2 jaar blijven en de Nederlandse kern van Ajax worden. Die jongens hebben Ajax in het hart en zouden er echt wel voor open staan om gewoon nog twee jaar in een echt goed team te spelen onder de goede trainer.
ik heb het gevoel dat het bestuur stiekem al bezig is met de spelersgroep van volgend seizoen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:19 schreef w00h00 het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Rijkaard onze nieuwe trainer gaat worden.
Zou wel een erg goede coach zijn voor Ajaxquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:19 schreef w00h00 het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Rijkaard onze nieuwe trainer gaat worden.
Riojkaard is van harte welkom... Van Basten..quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:29 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Zou wel een erg goede coach zijn voor Ajax.
Van Basten zou ik wel leuk vinden.
Dat mag ik toch hopen..quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:24 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat het bestuur stiekem al bezig is met de spelersgroep van volgend seizoen.
En terecht. Jaap is een held.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:54 schreef El-Salvador het volgende:
Mooi moment na afloop van zijn speech. Voltallige perskamer klapt voor Jaap![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |