quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Volgende week hoop ik een column te kunnen maken met een geweldige Dennix. Die 100% gaat knallen en alles doet wat hij allemaal beloofd heeft."
Dennix : "Ik wil daar niets over kwijt"
Nix ligt naast een hoopje kleren van zijn vriendin die in bed ligt met haar andere vriendquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix wordt helemaal in het nauw gedreven. Ze vertellen hem dat alle plannen inmiddels zijn doorgesproken om Dennix alsnog weg te krijgen. Tussen de regels door worden de poten onder Nadia's stoel weggezaagd "Nadia durft echt niet meer tegen Amanda en Brian ingaan."
Dennix krijgt huiswerk "Zorg maar dat jij hem nu solo inzet tegen Brian anders ...... ".
In het begin nog wel ......quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:08 schreef Prospera het volgende:
En hij moet lachen
Ik was de stream al 1 voor een aan het checken...quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke is met die giga infrarood vibrator haar been aan het masseren ....... Je gaat onwillekeurig toch iets anders erbij denken ........
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:19 schreef akveor het volgende:
en als ik zo vrij mag zijn....
[ afbeelding ]
Ja, ik denk ook dat ze 'achter' heel strategisch 'lekken' ......... Soms krijgen ze ook uitzendingen te zien, dat is al een aantal malen door diverse bewoners gezegd. Zo zal het ook wel gaan met sommige stukjes van de streams.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:30 schreef avonne het volgende:
viel me trouwens op dat Huub wist dat Dennis had gesmeekt en gejankt. Hij praatte er gauw overheen door te zeggen dat hij het vanuit de private hoorde. Duidelijk dat hij het van achter te horen heeft gekregen of heeft gezien.
Jaap wist te vertellen dat de Nadia-parodie in de uitzending was geweest, en Amanda is op de hoogte van Liekes lichttherapie.
Tja... zo weet iedereen weer alles van elkaar.
maar er komt de laatste dagen wel erg veel informatie bij de verschillende bewoners. Viel me gewoon op.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat ze 'achter' heel strategisch 'lekken' ......... Soms krijgen ze ook uitzendingen te zien, dat is al een aantal malen door diverse bewoners gezegd. Zo zal het ook wel gaan met sommige stukjes van de streams.
Ook ik heb al 'n week of meer het gevoel dat 'achter' wat aan de hand is. Trustequote:Op maandag 29 oktober 2007 02:37 schreef avonne het volgende:
[..]
maar er komt de laatste dagen wel erg veel informatie bij de verschillende bewoners. Viel me gewoon op.
Vraag me af waarom. Strijd achter de schermen misschien?
Aniways... truste
Als ze 'achter' die potentie ook zien dan blijft Luc nog wel een maandje of meer !quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoe meer ik naar die rap van Huub en Luc luister, hoe meer
ik denk dat dit zeker hit-potentie heeft ......... meer dan die
andere bagger nummers van Brian, Huub en Luc.
Ja misschien wel, maar ik denk dat Luc echt uitgespeeld is .......quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ze 'achter' die potentie ook zien dan blijft Luc nog wel een maandje of meer !
Van harte!quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:19 schreef akveor het volgende:
en als ik zo vrij mag zijn....
[ afbeelding ]
Luc wel of niet uitgespeeld moet je even uitschakelen. Luc heeft een contract bij Talpa Music en die belangen zijn belangrijker. Als ze een nieuwe artiest in de stal kunnen lanceren dan krijgt de FEBO gewoon dienstorders ...... Zo werkt het !quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja misschien wel, maar ik denk dat Luc echt uitgespeeld is .......
ze kunnen die rap ook wel maken zonder Double L in de villa denk ik.
Blijf er wel bij, dat de originele versie met alleen Huub en Luc nog steeds
de beste is, niet al die andere losers mee laten doen, toch FEBO ??
Liefste, dit is het bed van Huub en Lieke ..... Je weet wel, de mensen die nooit sex hebben ......quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:47 schreef Prospera het volgende:
Er beweegt een boel tussen Naad en Luc.
veel kreuntjes en piepjes van Naad.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |