Leuk he die deadlinesquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:54 schreef Sirolf het volgende:
Ah, volluk!
Ik zit nog even snel een schoolopdracht in elkaar te gooien, die vanmiddag om 13 uur moet worden ingeleverd...
kortom rab heeft zijn laptop in het systeem gezetquote:3FM breidt muziekcollectie uit met 90s platen
3FM heeft naar aanleiding van de 90s Request-week (5 - 12 oktober) het aantal platen uit de jaren negentig in het systeem uitgebreid. Ruim 1,8 miljoen Nederlanders in de leeftijdscategorie van 10 tot 34 jaar hebben naar de themaweek geluisterd, blijkt uit onderzoek van Bureau De Vos & Jansen in opdracht van 3FM. Voor de steekproef zijn 610 respondenten van 10 tot en met 34 jaar ondervraagd.
"Uit de vele reacties van onze luisteraars blijkt dat de muziek uit de jaren 90 steeds beter wordt gewaardeerd", zegt Florent Luyckx, 3FM zendermanager. "Enkele veelgevraagde 90s titels hebben we dan ook toegevoegd aan de 3FM muziekcollectie waardoor die met zo'n tien procent is gegroeid. Daar zitten verrassende titels bij die tot nu toe uitsluitend tijdens de Request weken te horen waren."
Het aantal luisteraars lag 25 procent hoger dan in 2006. De luisteraars gaven de themaweek op de publieke popzender als waardering een cijfer 7,4.
Ruim 207.000 unieke bezoekers bezochten de speciale 90s Request site. De site registreerde 12 oktober bijna 44.000 unieke bezoekers op het tijdstip dat de 90s Request top 100 werd uitgezonden.
Roisinquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:08 schreef cosmick het volgende:
Toch maar eens wat verdiepen in die Roisin Murphy.
[ afbeelding ].
Eurohouse 1 en 2 plus The Best (quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:22 schreef borisz het volgende:
3FM nieuws
[..]
kortom rab heeft zijn laptop in het systeem gezet![]()
ik zou dan wel eens willen weten welke titels er nou zijn toegevoegdquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:22 schreef borisz het volgende:
3FM nieuws
[..]
kortom rab heeft zijn laptop in het systeem gezet![]()
Ja, waardeloos.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
Fok is lekker bezig zeg, traag, af en toe doet'ie het niet
Niet echt ehm... Veelquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:08 schreef cosmick het volgende:
Toch maar eens wat verdiepen in die Roisin Murphy.
[ afbeelding ].
Sander is er niet, misschien helpt hetquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goed. Mutemoment? C&S zijn er weer. Kijk het ff aan, maar heb er eigenlijk veel meer zin in om zelf wat herrie op te zetten...
Edit: Nummerrrrrr Vijf!!1
Veel wat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Niet echt ehm... Veel![]()
Trek dan niet zo'n straks shirtje aan![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:41 schreef -Hans- het volgende:
Avond avond!
Dood aan de jumpstyle !
Zapte net langs TMF (weet ik, had ik niet moeten doen) maar daar hoorde ik life's like a dance in een fucking jumpstyle uitvoering. Leuke dames hoor, maar wat een vreselijke uitvoering zeg van een stoere plaat! Weet niet wie de artiest was, maar het was in elk geval niet DJ Paul..
Jumpstyle![]()
Nou ja, stoere plaatquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:41 schreef -Hans- het volgende:
Dood aan de jumpstyle !
Zapte net langs TMF (weet ik, had ik niet moeten doen) maar daar hoorde ik life's like a dance in een fucking jumpstyle uitvoering. Leuke dames hoor, maar wat een vreselijke uitvoering zeg van een stoere plaat! Weet niet wie de artiest was, maar het was in elk geval niet DJ Paul..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |