Mja, de vorige keer dat Michiel wakker werd gebeld door Giel was op de dag dat 'ie ging trouwen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
wakker gebeld worden door Giel is natuurlijk altijd goed voor de stemming
Guten Tag, Ik ook al voor oud en nieuwquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:23 schreef MichielV het volgende:
Bonjour! (ben al in de stemming :-))
Dat doe ik wel vaker hoorquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewoon het afgelopen weekend zn cd met Disney-hits heeft grijsgedraaid.
En het verklaart ook waarom jij je hyves-adres in je sig hebt, als je kijkt op je Last.FM.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat verklaart dan waarom je zo vaak in de Disney-stemming bent
dat verbaast mij nou helemaal nietquote:
Ik zie de link niet tussen mn hyves-adres in mn Last.FM-sig en Michiel die Disney-cd's luistert...quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En het verklaart ook waarom jij je hyves-adres in je sig hebt, als je kijkt op je Last.FM.
Je luistert naar o.a. naar Jack Penatequote:Op maandag 29 oktober 2007 19:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zie de link niet tussen mn hyves-adres in mn Last.FM-sig en Michiel die Disney-cd's luistert...
Top Arists last week @ Last.FM = Hives => Hyves.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zie de link niet tussen mn hyves-adres in mn Last.FM-sig en Michiel die Disney-cd's luistert...
quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je luistert naar o.a. naar Jack Penate
Je komt direct in de uitzending bij Gerard als je het aanvraagt, tenminste, dat is mij ervaringquote:
Staat ie al in de computer? Of heeft Gerard zn Jack Penate cd altijd bij zich?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je komt direct in de uitzending bij Gerard als je het aanvraagt, tenminste, dat is mij ervaring
Leuke muziek
zo! wauw!quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:13 schreef Marc63 het volgende:
Van 0 tot Nu. Dankzij dat stripboek heb ik al eens een tentamen gehaald met een 7 of 8. En dan niet eens een middelbare school-tentamen, maar een universiteitstentamen
Misschien had ik er bij moeten zeggen dat ik mn tweede tentamen van Nederlandse geschiedenis wat slechter gemaakt had. De onderwerpen uit dat tentamen kwamen jammergenoeg niet of nauwelijks in Van 0 tot Nu aan bodquote:
Ze proberen het goed te maken dat je er een paar weken geleden niet bij kon zijn in de studio. Ze laten je eerst in totaal 3,5 uur aan de telefoon hangen voordat je aan de beurt bent.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:34 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 belt vanavond weer met 3FM, voor de popquiz.
En nou wil ik er wél eens doorheen komen(Ondanks Maricha en Michiel altijd heel gezellig klinken
)
Nee, ik moet juist altijd op schieten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze proberen het goed te maken dat je er een paar weken geleden niet bij kon zijn in de studio. Ze laten je eerst in totaal 3,5 uur aan de telefoon hangen voordat je aan de beurt bent.
Kun je nagaan hoe vaak je nog moet bellen voordat je aan de 3,5 uur zitquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nee, ik moet juist altijd op schieten.
"Riccardo! Wat is je telefoonnummer?"
Alleen het Maricha aan de lijn krijgen kost vaak bij mij al 5 min (Lijn bezet, krijg ik in beeld)
Ik bel sóms, om het ook nog een beetje leuk te houden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe vaak je nog moet bellen voordat je aan de 3,5 uur zit![]()
En Alain Clark filmpjes via PaulRabbering.nl ookquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:51 schreef MichielV het volgende:
De Ekstra Weekend Youtube compilatie is er weer! http://www.youtube.com/watch?v=43c7pOVPfOk
`quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:51 schreef MichielV het volgende:
De Ekstra Weekend Youtube compilatie is er weer! http://www.youtube.com/watch?v=43c7pOVPfOk
Maricha lief aankijken. Ze kan het dan wel niet zien als ik hier op mn scherm naar de webcam kijk, maar blijkbaar wordt het toch opgemerktquote:
ja uiteraard: ik ben in het huisquote:
Ik had visite, En die is net de deur uit...quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:29 schreef Marc63 het volgende:
Wat is het trouwens rustig ineens...
kut, zet ik de radio weer te laat aan. Spit at stars?quote:
Yupquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
kut, zet ik de radio weer te laat aan. Spit at stars?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
kut, zet ik de radio weer te laat aan. Spit at stars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |