Was dat niet een dinosaurus uit de collectie van Linderman?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:37 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een heeeel vroege comic waarin je Hiro zag vechten tegen een draak.
Isaac heeft in seizoen 1 ook een schilderij gemaakt van Hiro dat hij met zijn zwaard tegenover een grote draak of dinosaurus staat.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:37 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een heeeel vroege comic waarin je Hiro zag vechten tegen een draak.
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:08 schreef Breuls het volgende:
[..]
John August meldt het ook op zijn blog:
[..]
Meer over de staking: http://www.variety.com/VR1117975066.html en het nieuwsoverzicht: http://www.variety.com/index.asp?layout=hottopic&id=2821
Ik ookquote:Op donderdag 1 november 2007 12:39 schreef RSH11 het volgende:
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.
quote:Op donderdag 1 november 2007 12:39 schreef RSH11 het volgende:
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.
quote:2. And secondly, THIS IS SUPPOSED TO BE A SHOW ABOUT PEOPLE WITH SUPERPOWERS SAVING THE FREAKING WORLD, NOT A CRAPPY B PLOT FROM AN OLD EPISODE OF SWEET VALLEY HIGH. WHAT THE HELL IS GOING ON?????
Gewoon ietsje minder... of ze moet leuke dingen gaan doen etcquote:Op donderdag 1 november 2007 14:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ookClaire zelf hoeft van mij niet weg, maar dan niet zo heel veel screentime meer. En zeker dat zoetsappige Clairebear/West verhaal moet weg.
Mja. Dat was gewoon een dino uit het Museum of national history.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Isaac heeft in seizoen 1 ook een schilderij gemaakt van Hiro dat hij met zijn zwaard tegenover een grote draak of dinosaurus staat.
En niet eens een zwaard maar alleen de 'hoes' met de replica erinquote:Op donderdag 1 november 2007 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Dat was gewoon een dino uit het Museum of national history.
Claire en West mogen van mij zeker in de serie blijven. Alleen zouden ze dat overdreven High-school-romantisch geneuzel wat minder belangrijk moeten maken en ze wat meer richting het grote verhaal leiden.quote:Op donderdag 1 november 2007 14:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ookClaire zelf hoeft van mij niet weg, maar dan niet zo heel veel screentime meer. En zeker dat zoetsappige Clairebear/West verhaal moet weg.
Alleen dat greenscene in NY, maar dat boeit nietquote:Op donderdag 1 november 2007 22:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zou bijna zeggen: open een KLB topic en ga daar lopen janken.
ZO slecht is Heroes helemaal niet geworden...
ja, dat boeit mij ook niet... Zolang ze het niet te vaak gebruiken...quote:Op donderdag 1 november 2007 22:21 schreef Treveo het volgende:
[..]
Alleen dat greenscene in NY, maar dat boeit niet
Ik heb het over de algemene tendens in dit topic.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:20 schreef Addict89 het volgende:
Open zelf lekker een adoratie topic. Ik zeg alleen dat ik seizoen 1 beter vind dan 2, aansteller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |